Ja dat begrijp ik heel goed, daarom ben ik er destijds ook mee gestopt. Welke keer weer stress als die stomme temperatuur niet gestegen was. Ook niet altijd bevorderlijk voor je relatie Met mij gaat het goed. Mijn buik begint al wel wat zwaarder te voelen, maar ik durf nog niet te hopen. Want na alle teleurstellingen van de vorige pogingen bescherm ik mezelf een beetje. Maar een klein beetje positief begin ik wel te worden. Wij zijn in ieder geval al heel erg blij als het een keer tot punctie mag komen, laat staan terugplaatsing Het is gelukkig bijna morgen
Wow wat een spannende tijd voor een aantal!!! Het is jullie gegund!! 🍀 @wes Hoe gaat het nu bij jou?
Belangrijk nieuws deze dag: ik heb gepiest En volgens mij issie nu positief. Gisteravond wassie nog net iets lichter. En vanmorgen wassie echt veel lichter, maar volgens mijn arts moet je dus precies hierom ook niet met je 1e urine ovulatietestjes doen. Hier onder een foto, kunnen jullie meedenken. Denken jullie hetzelfde als ik?? Morgen om 12.30 extra echo bij mijn gyn om te controleren of het follikel echt gesprongen is. Gelukkig hoeven ze begin volgende week pas te ontdooien, dus ik maak me geen zorgen hoor. Ik heb vertrouwen dat dit helemaal goed komt. Zal nog even blijven doortesten voor de zekerheid. *edit: oja ik ben linkshandig, daarom plak ik de testjes verkeerd-om op. Dus de controlestreep zit links. Voor de duidelijkheid Bewaren
@ Mlady: dat ziet er goed uit. Daar hoef je niet onzeker over te zijn. @ Josykate: hier nu 1 maandje niets gehad. Ik was tijdens mijn vorige ovulatie niet thuis en daarom kon die TP niet doorgaan voor die maand. Achteraf gezien was dat denk ik wel goed na alle tegenslagen. Even 1 maand geen gestress of het wel goed ontdooit en of het blijft zitten. Dus nu even opladen en ik verwacht dat we in juli dan weer een TP zullen krijgen.
meekletsers ivf/icsi 2016 pauze, in traject, wachtbankje, twijfeltest/onzekerheid, mislukt/wachten op nieuwe ronde, zwanger aicirtap: 35 jr, ivf/icsi 1.1, 1e kindje, rijnstate ziekenhuis angeline: 33jr, icsi 1.1, 1e kindje, voorburg (rdgg, diac.) bloemetjes123: 27jr, icsi 1.2 (nog 5 cryo's), 1e kindje, transportkliniek isala zwolle bloempje9080: ?jr, icsi 1.1, 3e kindje, ziekenhuis? danielle1974: 42jr, icsi1, 1e kindje, kinderwunschkliniek ludwigsburg diligo ergo sum: ?jr, ivf 1.3 (nog 2 cryo's), 1e kindje, ziekenhuis? dora26: 28jr, iui4, 1e kindje, leuven eva90: 25 jr, ivf/icsi + pgd 3.1, 1e kindje, mumc (pauze tot oktober/november) girlie12: 31jr, ivf 1.1, 1e kindje, mmc/elisabeth goldfishie: 33 jr, icsi 2.0, 1e kindje, vumc help85: 30 jr, icsi 1.2, 1e kindje, umc ike: 29 jr, icsi 1.1 (2 cryo's), 1e kindje, st. Elisabeth tilburg jipje84: 31 jr, ivf 1.2, 2e kindje (van 1e kindje met 22 weken bevallen en overleden), radboud labmuisje78: 38jr, icsi 1.1, 2e kindje, transportziekenhuis isala zwolle mlady: 36jr, ivf/icsi 1.4 (laatste cryo), 1e kindje, voorburg (rdgg, diac.) moess: 26jr, ivf2.1 (nog 1 cryo), 1e kindje nurrie09: 36jr, ivf1.2 olli: 35jr, icsi 1.1, 1e kindje, slaz/vumc regina1983: 32jr, ivf/icsi 1.1, 2e kindje, vumc rejo81: 34 jr, icsi 2.2, 1e kindje, wilhelmina ziekenhuis assen tess27: 30jr, icsi 5.1 (4 cryo's), 1e kindje, flevo ziekenhuis/vu tesssss (feb ♡): 36jr, icsi 1.1, 2e kindje, voorburg (rdgg, diac.) vlindertje87 (feb ♡): 28 jr, icsi 2.1, 1e kindje, erasmus mc wen1977: 39jr, icsi 2.1 (nog 1 cryo), 1e kindje, radboud wes1: 29jr, icsi 1.1, 1e kindje, meander mc/umc willeke86: 29jr, icsi 4, 1e kindje, dusseldorf (dd) xxliaan: 25jr, icsi, 2.1, 1e kindje, Catharina/St. Elisabeth Tilburg medicatie (op alfabet en eh per dag) help85: Vanaf 4-6 decapeptyl; va 17-6 gonal-f 125 eh labmuisje78: Va 30-05 decapeptyl; va 10-06 gonal-f 225 eh; 21-06 ovitrelle mlady: na ovulatie 2x pregnyl 1500 tbv ondersteuning gele lichaam bij innesteling cryo regina1983:16-6 decapeptyl. 27-6 gonal f 150 eh xxliaan: sinds 22-6 pil afspraken en nod's (op datum) nurrie09: 30-6 testdatum (16-6 cryo tp) mlady: 1-7 controle-fm op ovulatiedag + 2x pregnyl 1500 mee tbv tp cryo 3 (laatste) goldfishie: 1-7 tp (onder voorbehoud) Help: 1-7 FM4 mlady: 3/7 of 4/7 hopelijk tp 3e cryo (laatste) anke1988 : 4-7 echo verloskundige regina1983 4-7 fm1 labmuisje: officiële testdatum. (Waarschijnlijk eerder!) dora26: 12-7 intake ivf olli: 12-7 officiële testdatum lieke86: 14-7 guo sara87 ?-8 guo (afspraak volgt na zomervakantie) zwanger-o-meter ♡ ivf/icsi 2016 (doorgaande zwangerschappen; maand = hartje(s) voor het eerst gehoord) februari: biientjeee ♡, ni1986 ♡, selmaa ♡♡ maart: blossom82 ♡, happy hertje ♡, josykate ♡, theeleut55 ♡ april: sara87 ♡, annneliesje ♡, lieke86 ♡ juni: anke1988 ♡ juli: sta je niet (meer) in bovenstaande lijstjes, maar klets je graag (weer) mee? Pas ze dan aan! om je eigen info erin te zetten: - check of je echt de laatste versie van de lijst hebt - druk op quote onder dat bericht (anders valt de info van anderen er af). - haal [quote + naam] en [/ quote] aan het begin en eind van het bericht weg (anders kun je niet posten). - vul je eigen datums in, hou je aan de volgorde van elk lijstje (zodat het overzichtelijk blijft).
Morgen melden om 14 uur in de VU en dan krijgen we een terugplaatsing!! De assistente had net verder geen info, alleen dat er een tp voor ons is ingepland. Morgen krijgen we alle info over onze mini's in het VU te horen. Zo blij!!
@MLady: zeker positief! Spannend morgen @Goldfish: yeahhh morgen is de dag, succes en ook in de wachtweken. Hopelijk kan ik je snel vergezellen!
@ Mlady: nog 5 cryo's over. Ik zat tegen een overstimulatie aan en had dus erg veel eitjes. 23 stuks maar liefst. Maar helaas blijven ze tot nu toe nog niet zitten. Hoop heel erg dat 1 van deze laatste 5 dat wel gaat doen.
Even een vraagje ik heb nu voor de 3de keer pijn bij mijn baarmoeder / blaas, net boven je schaamhaar zeg maar. Net of er iemand in zit te knijpen of pijnlijke steken. Al gecheckt op blaasontsteking op het werk dat was het niet. Ik weet bij dat bij de follikelmeting een vleesboompje gevonden was kan dat het zijn? Of iets anders? Moet ik contact op nemen met ziekenhuis? Ik ken mijn pijntjes maar deze is nieuw voor mij.
Ik zou voor de zekerheid even contact opnemen. Beter uit voorzorg dan te lang ergens mee doorlopen. Sterkte!
@wes ik hoop het ook voor jullie! 🍀 @aicirtap ja ik zou het ook voorleggen aan een arts. Je gyn en/of huisarts. Wat rot, beterschap!
Ok ga ik morgenochtend eerst wel ff met de vpk van ziekenhuis overleggen. Even kijken wat zij zegt. En dan kan ik altijd nog huisarts bellen. Het is soms een paar dagen weg en dan is het er opeens weer. Het zijn niet mijn darmen dat weet ik. Maar wat wel?!
Hoi dames, jeetje je bent er even 3 dagen niet en meteen kan ik 4 bladzijdes bij lezen. Hihihi. Ik doe mijn best om te reageren. @goldfish wat geweldig nieuws! !! Ben heel benieuwd naar de rest van de uitslagen je Emmy's. Maar hier moet toch jullie plakker bijzitten?!! @help, succes vandaag met de FM @Mlady fijn dat de ovulatie testen zo duidelijk waren. Nu de echo afwachten en dat de ontdooiing. Spannend weer. @De nieuwkomers, welkom!!! En succes! @De andere die ik nu vergeten ben sorry, het is niet dat ik niet mete jullie meeleef. Maar ik weet het gewoon niet helemaal zeker meer wie wat heeft gezegd zo uit mijn hoofd en dan schrijf ik het liever niet op dan fout. Sorry. @mijzelf weten jullie nog dat ik het er over had dat ik mijn bekken voelde en dat dat waarschijnlijk veroorzaakt werd Door de utrobollen?! Nou gisteren waren mijn klachten weg. ... en begon ik te twijfelen of het dan wel mijn bekken was, tevens had ik aan het eind van de dag echt gewoon pijnlijke borsten. Ze zijn echt gewoon alweer heel groot. Daardoor begon ik te twijfelen. .... in overleg met mijn vriend heb ik gisteravond een test gedaan, dit met urine wat zeg maar 5uur in mijn lijf had gezeten. Had om 15:00uur voor het laatst gedronken. En ja ik weet dat ik toen nog maar 7dpo was. Maar. ..... op de kv 2v5 kwam binnen de 5min het meest vage streepje wat je maar kunt bedenken te staan. En nee het kan niet de ovrtrelle zijn want die heb ik eruit getest met een ovulatie test. Die was negatief. En ook echt negatief /geen 2de streepje te zien. ..... Na het opdrogen was het iets duidelijker te zien. Nu ga ik zaterdag heel vroeg eerst thuis testen en dan daarna op het werk mijn bloed testen. ....ik ben dan dpo9..... Ik weet dat het nog niets hoeft te zeggen en dat het dom is om zo vroeg te testen maarja ik hou jullie op de hoogte. Liefs labmuisje
Zou goed kunnen zijn labmuisje, je hebt al bewezen zwanger te kunnen raken! Duimen draaien! Aicirtap succes met bellen... Fishie goeie tp toegewenst! Hopelijk zijn je Emmy's t/m vanmorgen mooi blijven doordelen! Krijg je vanmorgen ook nog een update? En hopelijk kan morgen een flink aantal ingevroren worden! Help hoelaat is je fm? Spannend!! Gaat het prikken nog? Ik moet 12.30 in het zkh zijn.
Help: heel veel succes bij de fm! Labmuisje: dat klinkt behoorlijk spannend! Duim! Aircirtap: idd, gewoon bellen als je vragen hebt. Mlady: we horen straks alle info in de VU over de 8 andere bevruchte eitjes. Voor nu eerst relaxen! En daarna twee spannende weken wachten. Mlady: heb je straks een controle echo voor de eisprong? Wanneer zou je dan een tp hebben?