Start IVF/ICSI 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Eva90, 15 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josykate

josykate Actief lid

4 dec 2015
    167
    5
    18
    Jeetje balen goudvisje dat het niet gelukt is :(
    Wel fijn dat je nog goeie cryo's hebt! Maar dat wachten is allemaal zo rot!!

@wes Hoe is het nu met jou? Morgen weer een echo? Ik blijf nog steeds voor je duimen!

@bloemetjes zit jij nou op het wachtbankje?

@help ik herken het wel! Ik heb ook veel herrie staan schoppen en heel veel hysterische verdriet momenten gehad toen..Ik dacht er toen ook van overtuigd te zijn dat het niet gelukt was! Ik voelde zo weinig...Ook ik had wel is steekjes dat ik dacht was dat er nou 1? Ja dat was er 1 hè?! Ik hoop zo dat dat voor jou ook positieve tekenen zijn, ik gun het je zo!!

@lieke vandaag je guo!??spannend!!

2. Regina1983

Regina1983 Actief lid

15 feb 2016
    196
    0
    16
    @ Help85 vanmiddag moeten we er zijn dan krijgen we te horen hoeveel bevruchtingen er zijn en gaan ze er 1 terug plaatsen.
    Maar zo herkenbaar jou reactie :D :D :D hier gaat het net zo ;)

@ aicirtap Ook zo herkenbaar ik weeg nu nog meer als na me bevalling -_-' ik woog 62 en met die stomme hormonen 66 en krijg het niet naar beneden ik snoep haast nooit en we eten 5 dagen in de week groente maar blijft 66. Niet dat dat een ramp is maar voor me kleding kast minder leuk valt minder te dragen nu :D

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Succes Regina!

4. Regina1983

Regina1983 Actief lid

15 feb 2016
    196
    0
    16
    Dank je wel 😘 we zitten nu te wachten over een half uurtje zijn we aan de beurt

5. Regina1983

Regina1983 Actief lid

15 feb 2016
    196
    0
    16
    Score van 100% alle 11 eitjes bevrucht 2 hele sterke en de rest kan in de vriezer krijg van de week een brief

6. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Jeetje wat een score!! Jaloers op hoor!

Mag ik vragen welke testen jullie meestal gebruiken? Ik ben geen ervaren tester dus benieuwd welke ik het beste kan gaan halen. Wij zitten zelf een beetje in dubio over de test datum. Officieel is het de 20e (14 dgn na terugplaatsing en 17dpo). Maar we vinden het fijner om samen te kunnen testen en dan niet daarna gelijk naar het werk te moeten. Zou zondag a.s. te vroeg zijn? Dan 11 dagen na terugplaatsing en 14dpo?

7. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Ik had iets eerder getest help met de etos huismerk test en dat ging prima, was wel echt een vaag streepje maar wel duidelijk zichtbaar.

8. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @goldfishie: Pfff jammer meid. Zie je het zitten zoveel tijd ertussen? Want dan lig je toch weer even stil hé...

@aicirtap: Ik ben sinds december 2015 bijna 12 kg bijgekomen. Tussen december en april 5 kg door het stoppen met roken (vond ik nog prima!) en dan vanaf april (sinds eerste iui) 2kg per maand (per cyclus iui) erbij... Dus in het totaal op een half jaar bijna 12kg...
    Ik ben niet te dik, heb geen overgewicht... Maar zoveel op zo'n korte tijd is mij toch ook wat veel van het goede geweest. Ik voel me helemaal niet lekker meer in mijn vel en het gaat er ook moeilijk weer af... Zie het niet zitten om deze zomer in bikini op het strand te gaan liggen. Vorig jaar heb ik dat de eerste keer gedaan (heb enorm veel complexen en ben ultra-onzeker over mezelf). Voel mezelf nu ook helemaal niet aantrekkelijk meer voor mijn vriend en tov hem ben ik zelfs heel onzeker. Hopelijk komt ik met de ivf niet teveel meer bij...

@Regina: Waauw, wat een mooie score zeg! Hopelijk heb je met eentje genoeg ;)

Hier al een aantal uitjes gepland met vl de komende maand, we willen nog wat genieten met z'n tweetjes van de rust vooraleer we die drukke periode ingaan! Begin augustus nog een weekje op vakantie en daarna kunnen we er tegenaan. Natuurlijk proberen we het deze maand nog even zelf, je weet maar nooit ;)

9. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ regina - er wordt er maar 1 teruggeplaatst toch?

@ dora - ja ik was in zeg maar een rot periode in mijn leven op de 60 kilo beland, moest aankomen van de huisarts, met veel moeite naar de 65 terug gekomen, maar door het hele traject van de afgelopen jaren zijn er denk oa stress en hormonen al wat kilo's bij gekomen en toen door de ivf nog een paar. Qua bmi zit ik wel goed, maar ik zit wel aan de rechterkant. Probleem is vaak ook ik val af van boven en niet van beneden. Stom lijf haha.

@ mezelf -
    Ik merk dat ik niet lekker in mijn vel zit en komt weinig uit mijn handen.
    Eerst stress over wanneer menstruatie nou komt. Nu is die er. En nu heb ik weer veel onrust/stress of de cryo wel gaat ontdooien. Pffff. Als ik ooit weer een cryo tp moet dan ga ik wel gewoon voor de lucrin en progynova, dan is 1 stress ding weg.
    Het is ook gewoon een moeilijke maand. Ik werk deze maand niet meer en ik ben dus weer werkeloos, op 2 invaldagen nog na. Op 8 juli sterfdag van opa, 11 juli was de uitgerekende datum als ik geen vroege miskraam had gehad, 19 juli ben ik officieel 2 jaar bezig en afgelopen dinsdag -piep- uitslagen gehoord van mijn moeder (kanker is net weg, nu wéér een andere hormoontherapie en hopen dat ze daar ook niet resistent voor wordt).
    Ik ben blij als het 1 augustus is en op weg ben naar frankrijk.
    Sorry dat ik af en toe hier van mij af typ, maar ik ben alleen dus het is soms lastig waar ik mijn ei kwijt kan. Momenteel niet gevoel dat het bij vriendinnen kan door hun eigen problemen.

10. JessieU

JessieU Lid

20 mei 2016
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!
    Ik ben een poosje stil geweest, soms even gekeken op de groep. Ik lees niet alles want dat is ontzettend veel hahaha. Super fijn zo'n actieve groep!
    Ik gisteravond mn menstr dus ik heb ons aangemeld voor icsi 3. Onze laatste poging......alsof het nog niet spannend genoeg is.
    Succes allemaal en ik hoop op een hele vruchtbare zomer voor ons allen!

11. JessieU

JessieU Lid

20 mei 2016
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja.....heeft iemand ervaring met een kort traject? Hoe werkt dit ongeveer? Kan er zo weinig over vinden op google!

12. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @Theeleut: bedankt voor je antwoord, ik ga het meemaken zondag. Ben doodsbang want merk helemaal niets. Had jij kwaaltjes waardoor je vroeger ging testen?

@Dora: goed zo even lekker tijd samen nemen, zodat je weer helemaal goed opgeladen bent straks.

@Patricia: vervelend dat je niet lekker in je vel zit. Geen probleem toch dat je hier af en toe je verhaal kwijt wil, daar is het forum toch voor. Probeer wat leuke dingen te plannen zodat je hoofd even van de behandelingen af staat. Mocht je behoefte hebben om te praten mag je me ook altijd een pb sturen hoor.

@JessieU: succes met je nieuwe poging! Spannend!

13. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Jessie, ik had een kort traject. Na menstruatie op dag 4 gonal en dag 6 cetrotide erbij. Mijn cyclus ging ook erg snel dus na 2 fm op dag 14 punctie geloof ik. Volgens mij is het enige verschil dat je minder gedoe hebt en het ziekenhuis meer omdat ze slechter kunnen plannen. Ik denk dat het wel alleen kan met een regelmatige cyclus.

Help ik had wel echt last van mijn borsten. En ik wist echt 100% zeker dat het zo was, waarom weet ik niet zo goed eigenlijk. Succes met testen. Toch wel echt het heftigste moment van elke cyclus. Knuffel

14. JessieU

JessieU Lid

20 mei 2016
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    @theeleut; dank je wel voor je reactie. Nav de echo morgen gaan ze kijken of het het korte protocol wordt of toch beter weer een lange. Ze willen nu het korte proberen om te kijken hoe mn eitjes dan groeien. Misschien dan beter resultaat!! Dus dat ik begin en misschien blijkt dat het toch niet beter is, is aanwezig. Het wordt een zoektocht zo de laatste poging. Hopelijk mag het baten. Morgen weet ik meer!! :)

15. Wes1

Wes1 Actief lid

8 jan 2016
    234
    15
    18
    NULL
    NULL
    @ help. Spannend hoor die wachtweken. Maar je bent nog niet ongesteld geworden dus dat is al goed. Zit je eigenlijk aan de utrogestan oid? Succes nog even met de laatste loodjes.

@ patricia. Houd je taai. Het is ook lastig allemaal.

16. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @Wes: ja ik neem inderdaad utrogestan, dus zal tot ik die neem waarschijnlijk toch niet ongesteld worden. Althans dat was de vorige keer ook pas nadat ik ermee stopte.

17. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Help: van mij mag je op 14 dpo een testje doen! ;)
    Dan zou je zeker al iets kunnen zien als het raak is.

Volgens mij houden die utro bolletjes je ongi tegen. Ik werd gisteravond pas ongesteld en had dinsdag de laatste utro bolletjes gedaan.

18. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Jessie: het korte protocol is volgens mij gelijk starten met decapeptyl op cd1 en gonal op cd3 (of andere medicatie), en dus zonder pil vooraf. Het fijne is dat je dan maar twee weken hoeft te spuiten.

19. Regina1983

Regina1983 Actief lid

15 feb 2016
    196
    0
    16
    Hey meiden,
    Ik zit nu ff terug te lezen en zie dat me hele reactie gisteren niet is geplaatst :$ :( ik zal dus even opnieuw reageren.

@aicirtap ze zeiden dat ze er 2 wilde terug plaatsen maar toch maar voor 1 gekozen hadden was ik eigenlijk stiekem wel blij om laten we het eerst maar eens proberen met 1. En over je ei kwijt willen meid klets lekker van je af geeft niks we zijn allemaal onbekende van elkaar dus je ei is veilig ;)

@Help85 ik teste bij me zoontje 2 voor 5 euro van kruidvat ik zweer er bij bij die testen die zijn gevoelig en goedkoop. Tis alleen ff een dingetje met piesen in een potje dan met pipetje druppeltje op je test doen maar ik deed het steeds in een plastic bekertje die spoelde ik om en gooide ik weg :D.

@HIER: Als eerste heb ik een fotootje van ons terug geplaatste embryo'tje mogen maken gisteren :) hebben jullie dat ook kunnen/mogen doen?
    Ik was zo opgelucht om te horen dat er überhaupt een bevruchting had plaatst gevonden en dan de score van 100% Jeetje :$ enorm. Ik dacht direct waarom lukt zwanger worden dan toch maar niet als de bevruchting wel goed gaat?

En nu moet ik weer even terug lezen wat er getypt is allemaal ^_^ben het even kwijt :p

Bijgevoegde bestanden:

20. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    heb iets onwijs dom gedaan. Wist dat ik thuis nog 1 ovulatie test had en toen heb ik die gedaan. Onwijs licht streepje dus dat belooft niet veel goeds, maar bevestigd wel m'n gevoel

Deel Deze Pagina