Waarom niet veel goeds help? Ik had ook perongeluk zo'n ding gedaan en die werd ook positief. Of hebben ze bij jou altijd een streepje?
Dit zegt echt heel erg weining hoor. Ovulatietesten zijn lang niet altijd positief wanneer je zwanger bent. Kortom gewoon niet doen en als je test alleen testen met een zwangerschapstest.
Haha nee weet ook dat ik het niet moet doen, maar goed soms doet een 'wanhopig' mens iets. Nou bedoelde meer dat die te licht was om positief genoemd te worden. Maar goed zal op de testdatum een normale test doen
Hoi Meiden Hier ben ik weer even ik lees wel eens mee maar kan het niet allemaal bijhouden om op iedereen te reageren maar ik duim nog steeds voor jullie meiden! Onze GUO was helemaal goed gister..nog steeds een meisje en lekker beweeglijk haha! Ze wilde soms niet meewerken met de metingen maar alles is uiteindelijk hoed gegaan. 301 gram schoon aan de haak. Zou opgelucht dat alles goed is alleen heb k een hardnekkige verkoudheid blegh kriebelhoest en een voorhoofdsholte ontsteking en zwanger zijn is niet fijn. Zet 'm op meiden!!
meekletsers ivf/icsi 2016 pauze, in traject, wachtbankje, twijfeltest/onzekerheid, mislukt/wachten op nieuwe ronde, zwanger aicirtap: 35 jr, ivf/icsi 1.1, 1e kindje, rijnstate ziekenhuis angeline: 33jr, icsi 1.1, 1e kindje, voorburg (rdgg, diac.) bloemetjes123: 27jr, icsi 1.2 (nog 5 cryo's), 1e kindje, transportkliniek isala zwolle bloempje9080: ?jr, icsi 1.1, 3e kindje, ziekenhuis? danielle1974: 42jr, icsi1, 1e kindje, kinderwunschkliniek ludwigsburg diligo ergo sum: ?jr, ivf 1.3 (nog 2 cryo's), 1e kindje, ziekenhuis? dora26: 28jr, iui4, 1e kindje, leuven eva90: 25 jr, ivf/icsi + pgd 3.1, 1e kindje, mumc (pauze tot oktober/november) girlie12: 31jr, ivf 1.1, 1e kindje, mmc/elisabeth goldfishie: 33 jr, icsi 2.0, 1e kindje, vumc help85: 30 jr, icsi 1.2, 1e kindje, umc ike: 29 jr, icsi 1.1 (2 cryo's), 1e kindje, st. Elisabeth tilburg jipje84: 31 jr, ivf 1.2, 2e kindje (van 1e kindje met 22 weken bevallen en overleden), radboud labmuisje78: 38jr, icsi 1.1, 2e kindje, transportziekenhuis isala zwolle mlady: 36jr, medio september ivf 2, 1e kindje, voorburg (rdgg, diac.) moess: 26jr, ivf2.1 (nog 1 cryo), 1e kindje nurrie09: 36jr, ivf1.2 olli: 35jr, icsi 1.1, 1e kindje, slaz/vumc piindaa: ??? regina1983: 32jr, ivf/icsi 1.1, 2e kindje, vumc rejo81: 34 jr, icsi 2.2, 1e kindje, wilhelmina ziekenhuis assen tess27: 30jr, icsi 5.1 (4 cryo's), 1e kindje, flevo ziekenhuis/vu tesssss (feb ♡): 36jr, icsi 1.1, 2e kindje, voorburg (rdgg, diac.) vlindertje87 (feb ♡): 28 jr, icsi 2.1, 1e kindje, erasmus mc wen1977: 39jr, icsi 2.1 (nog 1 cryo), 1e kindje, radboud Wes1: 29jr, icsi 1.1, 1e kindje, meander mc/umc willeke86: 29jr, icsi 4, 1e kindje, dusseldorf (dd) xxliaan: 25jr, icsi, 2.1, 1e kindje, Catharina/St. Elisabeth Tilburg medicatie (op alfabet en eh per dag): labmuisje78: Va 30-05 decapeptyl; va 10-06 gonal-f 225 eh; 21-06 ovitrelle xxliaan: sinds 22-6 pil afspraken en nod's (op datum): lieke86: 14-7 guo piindaa: 18-7 testdatum girlie12: 19-7 evaluatie afspraak ivf 1.1 help85: 20-7 testdatum aicirtap: 22-7 echo ivm cryo tp regina1983 26-7 Bloedafname/testen sara87: ?-8 guo (afspraak volgt na zomervakantie) Wen1977: 30-08 intake in DD voor poging 3 anke1988 : ?-9 guo (afspraak volgt na zomervakantie) zwanger-o-meter ♡ ivf/icsi 2016 (doorgaande zwangerschappen; maand = hartje(s) voor het eerst gehoord) februari: biientjeee ♡, ni1986 ♡, selmaa ♡♡ maart: blossom82 ♡, happy hertje ♡, josykate ♡, theeleut55 ♡ april: sara87 ♡, annneliesje ♡, lieke86 ♡ juni: anke1988 ♡ juli: sta je niet (meer) in bovenstaande lijstjes, maar klets je graag (weer) mee? Pas ze dan aan! om je eigen info erin te zetten: - check of je echt de laatste versie van de lijst hebt - druk op quote onder dat bericht (anders valt de info van anderen er af). - haal [quote + naam] en [/ quote] aan het begin en eind van het bericht weg (anders kun je niet posten). - vul je eigen datums in, hou je aan de volgorde van elk lijstje (zodat het overzichtelijk blijft).
Ik ben ook benieuwd Help85 Ik testte op 11 dpo ook met een ovulatietest en die was knalpositief. Normaal geven ovulatietesten bij mij alleen een streep rond eisprong. Ik had toen al op internet gelezen dat de kans dan groot is dat het van HCG is. Op 13dpo heb ik een zwangerschapstest gedaan en die was toen inderdaad positief. Dus ik heb toch wel goede hoop voor je hoor.
He meiden, nou ik begin aardige menstruatie krampen te krijgen, dus denk dat het einde oefening gaat worden. Vandaag druk in de tuin geweest dus nog geen tijd gehad voor boodschappen en testen te kopen. Dus denk dat ik mijn officiële testdag (woensdag) afwacht. @appeltje: bij mij was er zo'n licht streepje te zien dat het niet positief te noemen is hoor. Volgens mij heeft een vrouw altijd wel LH in het lichaam en dus een heel licht streepje op een ovu test
Nee help ik heb goede hoop 😃 ik had het van mijn zoontje precies zo! MEGA ongie kramp duurde een halve dag bijna een dag! Duim duim duim 👍🍀🍀🍀🍀🍀
Meiden, 26 juli moet ik naar het ziekenhuis voor de test maar mij man gaat de 21ste offshore ik wil hem persoonlijk kunnen vertellen of de test positief of negatief is maar anders moet ik nog 2.5 ween wachten. Denken jullie dat dat kan of is dat echt te vroeg?
Ik denk dat de 21e wel erg vroeg is dat is wacht dag 8. Denk dat een enkeling dan positief test. Maar je kan het sowieso doen maar dan negatief hoeft niet definitief negatief te betekenen
@help ik duim voor je dat je deze week een positieve test vast hebt. Een ovulatie test wil niks zeggen. @ regina denk dat de 21ste nog te vroeg is om te testen. De ovitrelle kan nog steeds in je lichaam zitten. Mijn test op 8dpo was negatief na 't zetten van 5000eh pregnyl. Op 11 dpo pas echt een duidelijk streepje. Rest van de dames ik duim voor jullie
@Regina: de 21e is 10 dpo, je moet de dag van de punctie niet meetellen. Maar je kan het altijd proberen die dag en de avond vooraf niet veel drinken. En misschien ook in de dagen ervoor al wat testjes doen om te zien of de hormonen uit je lijf zijn.
Ohja Regina ik had niet meegenomen idd dat je nog een hormoon zou spuiten, dom! Ik weet idd niet zeker of dat er dan al uit is. Wel jammer als jullie niet samen zouden kunnen testen. @Anke: dank je wel, lief! Ik hoop het ook nog heel erg, soms heb ik wel hoop en soms weer niet. Het weekend echt onwijs zere krampen gehad alsof mijn lichaam ongesteld wil worden maar die utro bollen het tegen houden. Maar goed tot nu toe nog geen bloed en ik hoor best wat meiden die door utro toch heen ongesteld worden. Overmorgen weten we het zeker.. nog even geduld dus
Dan zit er helaas niks anders op dan wachten ik test dan liever alleen dan dat hij vals positief is. De tp moest ik overigens ook jammer genoeg alleen doen.
Van bevruchting tot baby mooi in beeld gebracht - Ouders van Nu Kwam ik tegen op internet dacht misschien leuk om even met jullie te delen.