Start IVF/ICSI 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Eva90, 15 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Nee gelukkig zijn die helse krampen van het weekend weg :) begin wel veel afscheiding te verliezen, maar gelukkig nog allemaal wit :p

2. Wes1

Wes1 Actief lid

8 jan 2016
    234
    15
    18
    NULL
    NULL
    Spannend help! Veel afscheiding hoor je ook wel vaak bij een positieve test. Lets hope!

Ik ben vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest voor controle. Het was nu eindelijk goed, dus mag vanavond de pregnyl zetten en volgende week maandag de tp.

Heeft iemand van jullie wel eens gehoord van pipelle of daar ervaring mee? Ik heb gelezen dat als de innesteling niet lukt dat een pipelle dan evt een optie kan zijn. Je kunt dit doen in het ziekenhuis v Amstelveen en ze halen dan een klein stukje van je baarmoederslijmvlies weg. Zit daar over te denken mocht het de aankomende keer niet gaan lukken.

3. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Wes Tess heeft ervaring met pipelle.

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ wes - spannend! alvast veel succes!

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Dag dames,
    Heb weer een beetje bijgelezen... Spannende tijden toch alweer voor sommigen. Vind het allemaal wel snel gaan hier qua reacties zeg, ik kan ieder zijn verhaal nog niet helemaal goed volgen!
    Hier ben ik vandaag ongesteld geworden en kunnen we het dus nog een maand zelf proberen voor we doorgaan met ivf.

6. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ik kan het nog niet geloven maar ik ben zwanger!!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      8,9 KB
      Weergaven:
      7
  7. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Wheeee super Help en nu nooit meer een ovulatietest gebruiken :p

Geniet van dit nieuws en ook een mooie superduidelijke test.

8. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Wow help, van harte gefeliciteerd met dit topnieuws.

Heel veel succes en geluk gewenst voor de komende weken. Ik vond het de spannendste wachtweken ooit.

9. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    WTF help gewoon een dikke vette knaltest! Wow super! Gefeliciteerd! Zat gisteren nog aan je te denken :) Ik duim voor een gezonde plakbeeb! En hopelijk volgen er snel meer.

10. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Help: supermooie test!! Gefeliciteerd!! Ben blij voor je! :)

(Stiekem heel erg jaloers...)

11. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ja dat is ook zo cru, je wilt mooie momenten delen op het forum. Maar eigenlijk gun je hier iedereen zo erg!!! Hoop dat jij en alle andere meiden snel een mooie test mogen hebben. Ik merk ook wel dat ik nog voorzichtig blij ben hoor omdat het nog mis kan gaan.

12. Regina1983

Regina1983 Actief lid

15 feb 2016
    196
    0
    16

JEEEEIJJJJJJJ van harte gefeliciteerd 🎉🎉🎉 mijn gevoel zei het al de hele tijd omdat je krampen had wat fijn meis ❤

13. Regina1983

Regina1983 Actief lid

15 feb 2016
    196
    0
    16
    Nu ben ik de volgende tester 🙈 nog 1 week 😄

14. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    @Help! Ik had je al gefeliciteerd, maar nogmaals voorzichtig gefeliciteerd. Ik snap je voorzichtigheid maar zo ver ben je nog nooit geweest!

Ja het is ook dubbel aan de ene kant heb je (ik tenminste wel) de positieve berichten nodig om zelf door te blijven gaan. Weten dat het kan en zo... En begrijp me niet verkeerd hoor, want ik gun het iedereen we hebben allemaal al een lange weg afgelegd. Maar het gevoel waarom ik niet is er dan ook wel een beetje. Neemt niet weg dat ik voor iedereen duim en hoop om veel positieve test hier te zien! Hopelijk is dit een hernieuwd begin van een hele reeks positieve testen want de laatste tijd...

15. josykate

josykate Actief lid

4 dec 2015
    167
    5
    18
    Jaaaaaa help gefeliciteerd!!! Ik wist het! Jij had ook steekjes en krampjes aantal dagen voor het testen en voor de rest helemaal niks! Herkende mezelf echt in jou! Oh ja en je verdriet/woede uitbarsting 😊

Leuk meis! Maar weet dondersgoed Hoe je je voelt nu.. Je durft bijna niet blij te zijn omdat je bang bent dat het fout kan gaan.. Ik had dit tm week 13 ofzo en toen pas ging ik echt genieten! Maar gefeliciteerd met je onwijs duidelijke zwangerschapstest! En probeer zeker ook te gaan genieten :)

16. josykate

josykate Actief lid

4 dec 2015
    167
    5
    18
    Spannend weer wes! Maar ben blij voor je dat het weer zover is! Toi toi toi :)

Ja regina hopelijk ben jij de volgende zwangere :)

17. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ja regina, jij de volgende!!!

@Wen, ik begrijp je gevoel heel goed. zo stond ik er ook in. Maar ik weet zeker dat ook jij een mooie test krijg.

@Josykate: ja achteraf vallen er wel dingen op zijn plaats haha

18. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Help: Mooie banner!! :)

19. lynole

lynole Fanatiek lid

22 nov 2014
    1.434
    587
    113
    Vrouw
    Help gefeliciteerd je test knalt gewoon.
    Enige tip die ik kan geven stop met testen, ik heb na officiële testdag geen andere test meer gedaan. Omdat ik zo bang was dat ik onzeker werd. Hopelijk heb je snel de 1ste echo.

@wen ik snap je gevoel heel goed, duim dat je ook snel een positieve test in handen hebt

20. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Dag lieve meiden,

Begin dit jaar ben ook ik gestart met ICSI. Wij hadden bij ICSI 1 6 eicellen en maar 1 bevruchting. Bij ICSI 2 hadden we 9 eicellen en ook maar 1 bevruchting. Gelukkig ben ik van deze zwanger geraakt. Maandag ben ik 14 weekjes zwanger. Ik weet nog goed dat ook ik hier mee schreef. Maar heb het toen losgelaten omdat het traject enorm zwaar is en daarbij de impact dat een ander wel zwanger raakt en jij nog moet wachten.
    Ik lees zo een paar keer in de week nog steeds mee... Want ik hoop dat iedereen in het lijstje een kindje mag ontvangen.
    En nu na lange tijd eindelijk weer een positieve test dit geeft de andere meiden weer moed. Want wat moeten we allemaal lang wachten en de een nog langer dan de ander...
    En er is geen peil op te trekken waarom de ene 10 embryo's heeft en de andere maar 1 en waarom de ene 5 cryos heeft en de ander geen.
    En dan vaak de gedachte wat nou als ik ongewenst kinderloos blijf.... die angst kan ik tot op de dag van vandaag nog voelen.
    En dan het spuiten... Jeetje dat went nooit! Decapeptyl altijd bot. Brrrr
    Lieve dames ik leef oprecht met jullie mee en hoop dat ik snel meerdere positieve berichten mag lezen.

Help ik hoop dat je snel kan genieten van het zwanger zijn. Bij mij duurde dat even.... Ik liep vaak naar het toilet om broekie te loeren... Geen bloed geeft moed dacht ik dan. Bij 8 week eerste echo en bij 10 week mocht ik bij verloskundige. Nog altijd is het soms onwerkelijk. Vind het moeilijk over m'n zwangerschap te typen omdat ik weet dat het enorm zeer kan doen als je zelf het nog niet hebt mogen ontvangen.

Toi toi toi dames ik verplaats mij weer op de achtergrond!

Deel Deze Pagina