Ja ik heb alleen de transfers in het umc utrecht. Dus ben er nog maar 1 keer geweest. Ik zit ook in dubio als ik voor een 2de ivf moet gaan te switchen naar umc utrecht, maar weet niet of er wachtlijsten zijn.
haha ik heb ook de punctie en tp in Utrecht. De rest heb ik in Amersfoort, maar daar ben ik ook blij mee.
Wachttijd valt best mee moest nu 2 weken wachten en ze gaan met mij dan 5 September beginnen ivm dat mijn man in het buitenland zit voor werk.
Net MvM op bezoek gehad, ik mag starten! Normaal bij 6 weken maar ze zei je test knalt eraf dus start maar
meekletsers ivf/icsi 2016 pauze, in traject, wachtbankje, twijfeltest/onzekerheid, mislukt/wachten op nieuwe ronde, zwanger aicirtap: 35 jr, ivf/icsi 1.1, 1e kindje, rijnstate ziekenhuis angeline: 33jr, icsi 1.1, 1e kindje, voorburg (rdgg, diac.) bloemetjes123: 27jr, icsi 1.2 (nog 5 cryo's), 1e kindje, transportkliniek isala zwolle bloempje9080: ?jr, icsi 1.1, 3e kindje, ziekenhuis? danielle1974: 42jr, icsi1, 1e kindje, kinderwunschkliniek ludwigsburg diligo ergo sum: ?jr, ivf 1.3 (nog 2 cryo's), 1e kindje, ziekenhuis? dora26: 28jr, iui4, 1e kindje, leuven eva90: 25 jr, ivf/icsi + pgd 3.1, 1e kindje, mumc (pauze tot oktober/november) girlie12: 31jr, ivf 1.1, 1e kindje, mmc/elisabeth goldfishie: 33 jr, icsi 2.0, 1e kindje, vumc help85: 30 jr, icsi 1.2, 1e kindje, umc ike: 30 jr, icsi 1.3(laatste cryo), 1e kindje, st. Elisabeth tilburg jipje84: 31 jr, ivf 1.2, 2e kindje (van 1e kindje met 22 weken bevallen en overleden), radboud labmuisje78: 38jr, icsi 1.1, 2e kindje, transportziekenhuis isala zwolle mlady: 36jr, medio september ivf 2, 1e kindje, voorburg (rdgg, diac.) moess: 26jr, ivf2.1 (nog 1 cryo), 1e kindje nurrie09: 36jr, ivf1.2 olli: 35jr, icsi 1.1, 1e kindje, slaz/vumc piindaa: ??? regina1983: 32jr, ivf/icsi 1.1, 2e kindje, vumc rejo81: 34 jr, icsi 2.2, 1e kindje, wilhelmina ziekenhuis assen tess27: 30jr, icsi 5.1 (4 cryo's), 1e kindje, flevo ziekenhuis/vu tesssss (feb ♡): 36jr, icsi 1.1, 2e kindje, voorburg (rdgg, diac.) vlindertje87 (feb ♡): 28 jr, icsi 2.1, 1e kindje, erasmus mc wen1977: 39jr, icsi 2.1 (nog 1 cryo), 1e kindje, radboud Wes1: 29jr, icsi 1.1, 1e kindje, meander mc/umc willeke86: 29jr, icsi 4, 1e kindje, dusseldorf (dd) xxliaan: 25jr, icsi, 2.1, 1e kindje, Catharina/St. Elisabeth Tilburg medicatie (op alfabet en eh per dag): labmuisje78: Va 30-05 decapeptyl; va 10-06 gonal-f 225 eh; 21-06 ovitrelle xxliaan: sinds 22-6 pil afspraken en nod's (op datum): Ike 29-7 fm voor cryo tp in eigen cyclus Help85: 1e echo 6.5 week zkh Wes: 7-8 Testdatum cryo (tp 25-7) sara87: ?-8 guo (afspraak volgt na zomervakantie) Wen1977: 30-08 intake in DD voor poging 3 anke1988 : ?-9 guo (afspraak volgt na zomervakantie) Lizzy8504 : 5-9! (Afspraak stappenplan) zwanger-o-meter ♡ ivf/icsi 2016 (doorgaande zwangerschappen; maand = hartje(s) voor het eerst gehoord) februari: biientjeee ♡, ni1986 ♡, selmaa ♡♡ maart: blossom82 ♡, happy hertje ♡, josykate ♡, theeleut55 ♡ april: sara87 ♡, annneliesje ♡, lieke86 ♡ juli: anke1988 ♡ sta je niet (meer) in bovenstaande lijstjes, maar klets je graag (weer) mee? Pas ze dan aan! om je eigen info erin te zetten: - check of je echt de laatste versie van de lijst hebt - druk op quote onder dat bericht (anders valt de info van anderen er af). - haal [quote + naam] en [/ quote] aan het begin en eind van het bericht weg (anders kun je niet posten). - vul je eigen datums in, hou je aan de volgorde van elk lijstje (zodat het overzichtelijk blijft).
Regina gefelicteerd, geniet van je zwangerschap. Help fijn dat je me nu al mag beginnen met MvM, ik merk dat ik t na 6 weken wel een verademing vindt als ik een keer normaal naar t toilet kan. Ik heb t lijstje aangepast. Wij hebben vandaag voor t eerst t hartje gehoord. Tot nu toe doe ik het super goed.
Anke is het niet laat dat jullie nu pas het hartje hebben gehoord? Fijn dat het goed gaat. Regina waarom mag jij niet mee doen met mvm? Help wat fijn dat je al starten mag! Zet hem op!
Ike bij onze verloskundige proberen ze het vanaf 12 weken te doen met een doppler. Daarvoor wel gezien op de echo maar willen ze t niet teveel lasten met de geluidsgolven.
Ik was tijdens de bevalling van me zoontje 2 liter bloed verloren en toen heb ik bloed gekregen (transfusie) en dan mag je niet meer mee doen aan mvm :'(
Ik vind de timing nog steeds wat verwarrend. En of het dus wel ok is om zondag cryo tp te doen. Mijn cryo is op dag 4 ingevroren. Ik had maandag een positieve ovulatietest. Maar van ziekenhuis mocht ik pas dinsdagavond pregnyl spuiten. Dus door de pregnyl moet ik donderdag als volgens mij ovulatiedag beschouwen. En dan is het zondag dpo 3. Het UMC utrecht zei je hebt maandag je piek gehad. Maar ik neem aan dat rijnstate doorgeven heeft dat ik pas dinsdagavond pregnyl heb gespoten. Maar in de map staat weer "doorgaans vind er niet eerder dan 5 dagen na een positieve ovulatietest een embryo transfer plaats". Dat zou dan zaterdag zijn. Maar ze vonden pas dinsdag mijn labwaarden overtuigend dus dan klopt zondag.
Dag dames, Als het goed is; schrijf ik me hier uit uit het groepje... De gesprekken gaan hier veel te hard en ik kan dat amper bijhouden! Ik ga kijken of ik me ergens in een kleiner groepje kan mengen. Alvast proficiat aan de zwangere dames en veel succes aan degenen die nog bezig zijn met het traject!
Hoi dames, weer veel bij te lezen hier... @Help, wat goed dat je mee doet met MvM. Je testen knallen zeker! @Anke, wat een bijzonder moment om het hartje te horen! Fijn dat alles goed gaat @patricia, spannend zondag! Ik duim voor een plakker, ik zou me proberen niet te veel zorgen te maken, komt vast allemaal goed! @wachtbank dames, succes op het wachtbankje dat jullie binnenkort maar een mooie test in de handen mogen houden! Komende 3 weken gaan wij ook op vakantie, dus zal niet vaak reageren maar probeer wel mee te lezen. Rond 10 augustus (wel tijdens de vakantie dus) begin ik met de medicijnen voor de cryo terugplaatsing... fingers cross...
Fijne vakantie Wen! @regina: voel niet zo heel veel. Heb alleen wat gevoelige borsten. Hoeveel dagen na tp begon jij wat te voelen. Ik zit nu op 4 dagen na tp. Vanaf volgende week wordt t spannend. Afgelopen 2x werd ik na 9 dagen ongesteld. Dat zou nu a.s woensdag zijn. Nog eventjes geduld.