Start IVF/ICSI 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Eva90, 15 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Ziet er goed uit wen!!
    Zo liep de mijne ook op en als ik de jouwe nu bekijk vind ik hem duidelijker dan de mijne toen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,4 KB
      Weergaven:
      6
  2. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ wen - ziet er prima uit hoor! Geen zorgen! En anders van het weekend eens een clearblue doen? !

3. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Wes en wen gefeliciteeeeeeerd oh heb toch gezegt 2017 wordt ons jaar ohhhh nu de rest nog duim heeel hard voor jullie

4. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Wen, 2e test is duidelijkere streep!
    Over paar dagen weer! Dan een knaller!

5. Regina1983

Regina1983 Actief lid

15 feb 2016
    196
    0
    16
    Hoi help85 :D

Ja het gaat met mij goed :D voel me prima gelukkig :D
    Was bij mijn zoontje wel anders :$
    Morgen weer een echo en even kijken hoe de kleine zich ontwikkeld. Tot nu toe al 4 echo's gehad :)
    Hoe gaat het met jou?

6. xddd

xddd Actief lid

8 sep 2016
    125
    12
    18
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi dames, gefeliciteerd aan alle zwangere!

Ik ben nieuw hier en zal mijzelf kort voorstellen. Ik ben Deborah, 24 jaar en 9 jaar samen met mijn lieve vriend Niels. Niels had op 3jarige leeftijd kanker waarvan hij gelukkig genezen is. Hiervoor moet hij om de 5 jaar nog op controle. Vanaf het begin van onze relatie wist ik dat kinderen krijgen moeilijk zou worden voor ons, maar ik bleef volhouden dat het kon maar niet op de natuurlijke weg.

November 2015 weer een controle voor Niels waarbij wij ook een zaadonderzoek hebben laten doen. Resultaat; geen levende zaadcellen gevonden. Enorme klap bij beide. Mei 2016 weer een afspraak in het zkh. Samen besloten nog een keer een zaadonderzoek te doen. Resultaat; levende zaadcellen gevonden, niet veel maar er is in ieder geval hoop.

19 september naar het Radboud waarbij we de prikinstructies krijgen voor icsi want we mogen het kort protocol gaan volgen. Vind het zo spannend..

7. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    @xddd.. Wat een verhaal! Super dat er toch levende zaadcellen zijn gevonden! Nooit de hoop opgeven! Veel succes en houdt ons op de hoogte!

8. Danielle1974

11 apr 2016
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wen en Wes wat een super goed nieuws van harte gefeliciteerd beide 😀

9. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Zo dat zijn er al veel? Waarom heb je er zoveel dan?

Hier alles goed hoor! Wij hebben maandag 12 wkn echo/ nekplooimeting

10. suikerklontje

suikerklontje Fanatiek lid

23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Wen, ze kijken of je geen ziektes heb zoals hiv, syfilis hepatitis à of c zodat je in het lab gescheiden wordt van de rest. Protocolletje die jaarlijks gedaan moet worden

11. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Wes en Wen!

12. Wes1

Wes1 Actief lid

8 jan 2016
    234
    15
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor al jullie felicitaties! Het is nu op vakantie dubbel genieten! De test is inmiddels ook opgelopen dus dat geeft een fijn gevoel

@Wen, jouw testen zien er goed uit hoor! Niets mis mee.
    @ Girlie, hoe is t met jou? Nog steeds wat roze verlies en buikpijn? Ga je nu zaterdag as testen?

13. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Dank dames voor het meekijken. Ik merk dat ik het doodeng vind.

@Wes, fijn dat je testen oplopen! Heb je al kwaaltjes?

14. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ wen - het is ook spannend en eng. Opeens heb je wat je al zolang wilt. Maar je moet van een dubbele streep uitgaan dat het echt zo is. Verder voel en zie je niks. Dus het is ontastbaar / ongrijpbaar. En daarnaast wil je niet té blij zijn en te veel hoop hebben want het kan nog mis gaan.

Ziekenhuis nog gebeld? En al echo afspraak gemaakt? Ik zou van het weekend met clearblue testen. Als die positief is dan zit het wel goed want die zijn wat minder gevoelig.

15. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @Wen: het is lastig te begrijpen en onwerkelijk dat vond ik ook. En soms zelfs nog steeds. Je blijft jezelf toch beschermen dat het misschien nog fout kan gaan en dat je dus niet teveel durft te genieten nog. Ik heb zelfs nog niets gekocht terwijl ik bijna 12 weken ben en al 3 goede echo's heb gehad. Maar meis ik probeer altijd te denken zolang je geen krampen hebt en rood bloedverlies is er niets aan de hand. Probeer daar aan vast te houden. Als het goed is kan je over 2 weken wel terecht voor een echo en dan begint het besef langzaam te komen. Mijn advies ga niet meer testen, dat maakt je alleen maar onzeker. Alleen als je MvM gaat doen zul je bij hun nog 1x moeten testen.

16. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    #5416 Wen1977, 9 sep 2016
    Laatst bewerkt: 9 sep 2016
    Jullie omschrijven precies de onzekerheid wat ik voel!

Ik weet nog niet wat ik met testen ga doen. Ik heb nog een cb liggen, maar de angst om te testen is denk ik groter... Ik heb me gisteren op gegeven voor MvM en ze komt woensdag al langs:$ dus dan moet ik inderdaad nog een keertje testen. Wij hebben het nog niemand verteld en toen ze gisteren feliciteerde was dat heel raar...

O ja heb wel een afspraak voor een echo maar pas woensdag 28 september en dat bij 7,4 weken.

vandaag durfde ik wel mijn handtekening aan te passen, dat was al heel eng..:)

17. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    @girlie, jullie al besloten wanneer je gaat testen? Want ben wel heel benieuwd naar jullie uitslag!

18. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Heb urine opgevangen vanmorgen.. maar ik durf niet.
    Buikpijn is al 2 dagen overdag zo goed als weg, alleen 's avonds is het meer aanwezig. Steekt vooral linksonder wat. Denk dan steeds.. het voelt anders dan menstruatiepijn. Maar daarnaast ook 's avonds die zeurende pijn. En die had ik vanmorgen nog steeds. Dus dacht testen heeft geen zin. Het zal wel zo beginnen..
    Maar het rozeverlies is er wel al die dagen geweest, maar zo minimaal. Het is net verkleurd.
    Nu voel ik nog wel zo'n zeurtje onderaan, maar durf niet. Ben bang dat ik misschien te vroeg test. Zit nu op wachtdag 10.

19. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Had je een verse terugplaatsing?

Zeurende pijn had ik ook hoor voordat ik testte, ik dacht ook dat ik ongesteld zou worden en wilde daardoor niet testen. Dat zorgde ervoor dat ik pas op 16dpo testte, hierdoor wel gelijk een knaltest haha

20. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Nee cryo tp

Deel Deze Pagina