Dan zou je denk ik al wel kunnen testen, dan ben je ongeveer 15 dpo toch? Je cryo was denk ik al rond de 5 dagen toen die ingevroren werd toch?
Dat weet ik eerlijk gezegd niet precies. Door alle indrukken en eerste cryo tp helemaal vergeten te vragen. Heb 24-8 pregnyl gehad
Pregnyl is er al helemaal uit hoor is langer dan 14 dagen geleden. Spannend hoor, maar doe vooral wanneer het voor jou goed voelt.
goedemorgen, Ik heb al een hele tijd niets meer van me laten horen. Nadat de eerste poging mislukt was heb ik even rust genomen. Daarna kwam er een super drukke maand. (Mijn vriend heeft een eigen horeca bedrijf) en in de zomerperiode is het altijd hollen. Nu zouden we beginnen met onze cryo's maar nu kwam mijn menstruatie niet op gang. Logisch want ik heb PCOS. Contact gezocht met onze arts, ik zou medicijnen krijgen om het op te wekken. Toch adviseerde ze ons om toch een test te doen voordat we begonnen met de medicatie. Eerst twijfelden we want dan zouden we weer een negatieve test in onze handen hebben. Uiteindelijk toch maar wel gedaan. Wij konden het niet geloven! Spontaan zwanger en dat in zo'n drukke week waarbij we 60 a 70 uren werkten in de week. Contact gezocht met het ziekenhuis en mocht de volgende dag al gelijk komen voor een echo. Bleek ik precies 6 weken zwanger te zijn! Zowel wij als onze arts hadden dit totaal niet aan zien komen! Maar wij zijn dol blij! En dat te bedenken dat het eerste ziekenhuis ons telefonisch vertelde dat mijn vriend onvruchtbaar was. Wat een foute diagnose was. De assistente had het ons verkeerd uitgelegd bleek toen we een afspraak hadden om het te bespreken. Na deze fout gelijk een ander ziekenhuis gezocht en gevonden!. Dit beviel 100x beter. En zij waren zo lief! Ik hoop hiermee meer meiden een hart onder de riem te steken. Geef de moed niet op, want het kan echt!
Wow Pindaaa, wat moet dat een bijzondere maar ook rare gewaarwording zijn geweest! In iedergeval van harte gefeliciteerd!
Wat is dit?? Ik barst spontaan in tranen uit... Dit heb ik nog nooit op een test gezien!! Hij kleurde direct omo wit. Had 'm al bijna weggegooid, maar dacht, wacht toch die 5 minuten maar af. En toen zag ik dit!! Tis echt heel licht, maar er is nog nooit in die bijna 3 jaar ook maar een test verkleurd!
WoW fantastisch! Herken je gevoel, ik had ook altijd Omo witte testen en was toen ook verbaasd dat ik een tuurstreepje had! Laat ze maar mooi oplopen !! Succes
Wowwww Girlieee dat ziet er veelbelovend uit!! Hopen dat die mooi gaat oplopen. Probeer om de dag te testen, je HCG verdubbeld per dag. Spannend meis, alvast voorzichtig gefeliciteerd
Yeah ik zie hem ook. Het is nog een dun streepje maar hij staat er!!! Voorzichtig gefeliciteerd dat ze maar mooi mogen gaan oplopen. En die tranen lekker laten gaan, je wilt niet weten hoe ik dinsdag heb staan huilen van ongeloof. Ik dacht trouwens dat je HCG elke 48 uur verdubbeld.
Wen jij zit toch ook bij radboud Nijmegen? Moet jij zolang wachten op eerste echo? Ik weet nog ik mocht pas 4 weken later komen... Ik was toen 8 weken en 2 dagen!
Girlie: spannend zeg! Hoop dat ze ook gaan oplopen!! Pinda: wow, wat een mooi verhaal! Gefeliciteerd! Gezellig zoveel nieuwe zwangeren zo kort op elkaar!!
WoW pinda wat een verhaal en wat mooi. Idd zo zie je hoop moet je houden. Gefeliciteerd. En girlie al een kleine felicitatie hoor!
Dank jullie wel.. Inderdaad dun, maar er staat iets!! Nu mag ie op gaan lopen tot een flinke knaller!! Verdubbelt volgens mij ook elke 48 uur, vandaar dat Help waarschijnlijk ook schrijft om de dag testen. Ik zweef helemaal, kan het nog niet geloven. Lijkt wel of ik droom!
meekletsers ivf/icsi 2016 [/B]pauze, in traject, wachtbankje, twijfeltest/onzekerheid, mislukt/wachten op nieuwe ronde, zwanger aicirtap: 35 jr, ivf/icsi 1.1, 1e kindje, rijnstate ziekenhuis angeline: 33jr, icsi 1.1, 1e kindje, voorburg (rdgg, diac.) bloemetjes123: 27jr, icsi 1.2 (nog 5 cryo's), 1e kindje, transportkliniek isala zwolle bloempje9080: ?jr, icsi 1.1, 3e kindje, ziekenhuis? danielle1974: 42jr, icsi1, 1e kindje, kinderwunschkliniek ludwigsburg diligo ergo sum: ?jr, ivf 1.3 (nog 2 cryo's), 1e kindje, ziekenhuis? dora26: 28jr, iui4, 1e kindje, leuven eva90: 25 jr, ivf/icsi + pgd 3.1, 1e kindje, mumc (pauze tot oktober/november) girlie12: 32jr, ivf 1.2, 1e kindje, mmc/elisabeth goldfishie: 33 jr, icsi 2.1, 1e kindje, vumc help85: 30 jr, icsi 1.2, 1e kindje, umc ike: 30 jr, icsi 1.3(laatste cryo), 1e kindje, st. Elisabeth tilburg jipje84: 31 jr, ivf 1.2, 2e kindje (van 1e kindje met 22 weken bevallen en overleden), radboud labmuisje78: 38jr, icsi 1.1, 2e kindje, transportziekenhuis isala zwolle mlady: 36jr, medio september ivf 2, 1e kindje, voorburg (rdgg, diac.) moess: 26jr, ivf2.1 (nog 1 cryo), 1e kindje nurrie09: 36jr, ivf1.2 olli: 35jr, icsi 1.1, 1e kindje, slaz/vumc piindaa: ??? rejo81: 34 jr, icsi 2.2, 1e kindje, wilhelmina ziekenhuis assen tess27: 30jr, icsi 5.1 (4 cryo's), 1e kindje, flevo ziekenhuis/vu tesssss (feb ♡): 36jr, icsi 1.1, 2e kindje, voorburg (rdgg, diac.) vlindertje87 (feb ♡): 28 jr, icsi 2.1, 1e kindje, erasmus mc wen1977: 39jr, icsi 2.2, 1e kindje, radboud Wes1: 29jr, icsi 1.4, 1e kindje, meander mc/umc willeke86: 29jr, icsi 4, 1e kindje, dusseldorf (dd) xxliaan: 25jr, icsi, 2.1, 1e kindje, Catharina/St. Elisabeth Tilburg medicatie (op alfabet en eh per dag): aicirtap: 30/8 en 30/9 maanddepot lucrin, vanaf november gonal F 150 eh en lucrin Jipje84:: Va 5-08 decapeptyl en vanaf 17/18-08 gonal F 125 eh wen1977: sinds 9-8 progynova 20-9 utrogestan xxliaan: sinds 22-6 pil afspraken en nod's (op datum): anke1988 : ?-9 guo (afspraak volgt na zomervakantie) Girlie12:12-9 testdatum Help85: 12-9 echo + nekplooimeting Help85: 27-9 geslachtsbepaling wen1977:28-9 7wkn echo zwanger-o-meter ♡ ivf/icsi 2016 (doorgaande zwangerschappen; maand = hartje(s) voor het eerst gehoord) februari: biientjeee ♡, ni1986 ♡, selmaa ♡♡ maart: blossom82 ♡, happy hertje ♡, josykate ♡, theeleut55 ♡ april: sara87 ♡, annneliesje ♡, lieke86 ♡ juli: anke1988 ♡, Help85 ♡, Nurrie ♡, Regina1983 ♡ sta je niet (meer) in bovenstaande lijstjes, maar klets je graag (weer) mee? Pas ze dan aan! om je eigen info erin te zetten: - check of je echt de laatste versie van de lijst hebt - druk op quote onder dat bericht (anders valt de info van anderen er af). - haal [quote + naam] en [/ quote] aan het begin en eind van het bericht weg (anders kun je niet posten). - vul je eigen datums in, hou je aan de volgorde van elk lijstje (zodat het overzichtelijk blijft)
@ girlie - een voorzichtige gefeliciteerd. Ik zou zondag met ochtendurine testen. Dan is je urine ook wat meer geconcentreerd. Ik duim voor een plakbeeb!