Wen: ja, het gaat goed! Ik ben inmiddels alweer volop aan het werk en alle dagelijkse bezigheden zijn ook grotendeels weer hervat. Alleen doe ik nog voorzichtig met (zware) dingen tillen en iets van de grond pakken. Maar het gaat zeker de goede kant op. Ik wacht nu op de ongi en dan moet ik helaas nog een cyclus wachten. En net op het moment dat je normale lengte van cyclussen wilt, dan zijn ze weer langer... Jessie: heel veel succes morgen!
Wen1977 dank je!! Nee hoor niet gemist. Ik durf er haast niet meer over te praten hihihi. Zo gespannen voor het hoe en wat. Die punctie doet mij niets meer. Maar de laatste keer hadden we 9 eitjes en geen bevruchting. Zo zuur. En dit is onze laatste poging. Im geloof dat ik nu weer ong zoveel eitjes heb. Ik was zo gespannen bij echo dat ik t niet eens gehoord heb😕😬 Dus morgen even doen hihihi en dan vrijdag de grote dag qua telefoontje voor de bevruchting. Ik hoop de kans te krijgen een tp te hebben.🙏🙏🙏
Help85: Wat leuk zeg! Heerlijk er van genieten! Nu kun je nog vaak nagenieten met zo'n leuk filmpje! Goldfishie: Doe maar rustig aan. Wel balen dat je nog een cyclus moet wachten en je zult inderdaad net zien dat je dan ook nog langer op je ongi moet wachten dan normaal. JessieU: Ik ga voor je duimen! Wat een spanning!!
@Wen: nee ik wacht nog even 2 weken, dan weten we wat het wordt en kan ik wat gerichter kopen. @JessieU: succes, spannende tijd weer! @Glodfish: wat fijn dat het langzaam aan wat beter gaat. Wel balen dat je na je ongesteldheid nog een ronde moet wachten.
Jessica succes!! Hier foute boel. Net ongesteld geworden (dag 11 na tp) en dus IVF poging 2 mislukt. Nu de laatste. Tevens willen we kijken of we verder gaan in Nijmegen of dat we de laatste poging in Dusseldorf gaan doen.
He bah! Wat oneerlijk het was jullie gegund! Sterkte doe het even lekker rustig aan. Wat betreft Radboud of Düsseldorf, ik weet niet wat jullie reden is om over te stappen?
Poeh heftig hoor zo'n mooie score qua aantallen en dan geen bevruchtingen. Jullie doen wel ICSI neem ik aan? Hebben ze nog onderzocht hoe het kan dat er geen bevruchtingen waren? Ik duim heel hard voor jullie. Stom he je bent zo gefocust en achter blijkt dat je het maar voor de helft meekrijg.
Reden om over te stappen zou zijn dat ze meer doen om te kijken wat er mis is. Tevens hebben wij altijd veel embryo's maar tot nu toe maar 1 cryo gehad. Merk ook echt dat het er allemaal wel inhakt. Nu ook wakker en kan niet slapen. Ben blij dat ik morgen een vrije dag heb.
Even een algemene opmerking. Ik lees bij een aantal dat jullie al bij de laatste poging zijn. Bedoelen jullie dan de 3de poging? Weten jullie dat er ook verzekeringen zijn die een 4de en/of 5de poging vergoeden? Onder andere het umc heeft extra pogingen erbij. Ik ben zelf ook nog niet overgestapt omdat ik nog even hoop wil houden voor onze 3 mini's in de vriezer.
Klopt ik ben bewust dit jaar al overgestapt naar umc aanvullend voor dat we begonnen. Door wat andere vergoedingen die ik uit de aanvullende krijg was ik zelf iets goedkoper uit. Want ik zou er bij verstappen wel goed opletten dat ze het niet uitsluiten. Ik hoor wisselende verhalen over hoe moeilijk ze doen. (Even lullig gezegd: een Brand huis kun je niet verzekeren...)
Dan zou ik echt een intake doen in DD wij zijn daar eind augustus geweest en het heeft wel onze ogen geopend wat ze daar op voorhand al willen onderzoeken. Hij vertelde ook waarom in nld terugplaatsing verse op dag 3. Normaal gesproken hoort deze dan nog in de eileider te zitten en komt pas dag 5 in de baarmoeder aan. De omstandigheden in de baarmoeder zijn anders als in de eileider dus waarom het extra moeilijk maken. Allemaal van dat soort overdenkingen. Wij waren voor de intake 200 kwijt. Ik weet nu even niet in hoeverre wij die vergoed krijgen want mijn verzekering wil een behandelplan voordat ze de kosten goedkeuren en die komt er voorlopig even niet. Maar ik zou daarvoor even je verzekering bellen.
Doe je het trouwens wel even rustig aan? Als je werkt heb je misschien wat afleiding maar soms moet je even kunnen rouwen... knuffel
@Jipje: Ik lees hier nog af en toe mee, heb helemaal in het begin ook in dit topic geschreven. Ik wil toch even op jouw bericht reageren. Wat enorm rot dat je 2e poging mislukt is. Ik zou je zeker aanraden om naar Dusseldorf te gaan, als is het alleen maar voor een intake gesprek om te horen wat zij je adviseren. Ik ben zelf ook in Dusseldorf zwanger geraakt en ben zeer tevreden over hun aanpak. En verder: heb je 1 of 2 ivf pogingen gehad na je dochter? Ik wil je er even op wijzen dat de teller weer op 0 staat zodra je een zwangerschap van 12 weken hebt. Daar zat jij dus overheen dus je teller staat weer op 0. Als je nu dus pas weer 1 ivf poging hebt gehad, dan heb je er nog 2 te goed.
Wen dank je. Ja was echt een klap, 9 en dan niks. Domme pech zeiden ze. Vanmorgen punctie, ging vlot en goed. Weer 9 eitjes. Lab belde vanmiddag dat alle 9 bevrucht zijn. Nu morten ze gaan delen. 🙏🙏🙏 Vrijdagochtend kunnen we bellen! Spannend
Spanned JessieU. Duim voor je dat het nu goed gaat lopen!! Jipje.. Begrijp dat je twijfelt. Je wil natuurlijk alles op alles zetten. Heel begrijpelijk! Hier alles prima. Ga morgen nog een testje wagen. Kijken of ie nu knalt! Wen en Wes nog getest? Ik ga morgen dan voor 3e keer testen.