Heey heb nog niet alles terug gelezen, maar ik heb een aantal dagen geleden voor t laatst getest, dat was nummer 4 en t teststreephe was dit x zelfs nog donkerder dan de controle. Dus bij alle 4 is die iig opgelopen, maar vind t nog steeds dood eng. Zit op elk mogelijk moment aan m'n borsten te voelen of ze nog pijnlijk zijn, lekker gênant haha. En dat wisselt wel een beetje Ene x pijnlijker dan de andere x. Hoe is dat bij jullie wen en Girlie? Verder soms wat krampjes, vooral na t eten en ben wat moeier. Wat hadden jullie andere zwangeren voor symptonen de 1e weken? Heb trouwens op dezelfde dag als jij wen de 1e echo. Die dag daarvoor komen wij terug v vakantie en die worden nog vrij, dus kwam goed uit.
Hier Loopt de test ook op! Nu bijna met zo donker als test streep. Na hoeveel dagen had je zo'n donkere Wes? Nog een fijne vakantie! Ik ben rond etenstijd ontzettend moe steeds. Verder af en toe vleugje misselijk. Borsten voel ik nog niets aan. Verder hier en daar een krampje/ steekje/ kriebeltje. Allemaal positief blijven!
Yes we mogen starten. Uitslagen waren goed (wat ik wel verwachten) Volgende week donderdag starten met decapeptyl, moet wel een weekje extra spuiten ivm anders geen vervolgafspraak gelijk konden plannen vanwege volle agenda, of andere keus nog een cyclus wachten. Nou laat me dan maar weekje extra spuiten.
Gefeliciteerd wes,wen en girlie , hier maandag de 12 weken echo ben heeeeeel nieuwsgierig na ons spruitje elke x weer ,
@Wes en Girlie fijn dat jullie testen ook zo mooi oplopen. Ik blijf ontzettend moe, ik schijn al last te hebben van bandenpijn (brandend gevoel achter het schaambot), misselijkheid is bij vlagen maar als ik tijdig wat eet valt dit reuze mee, en mijn borsten zijn mega opgezwollen ik voel ze niet. Maar goed mijn hoor je niet klagen. Ik heb gisteren nog testen omdat MvM kwam en deze liep ook mooi donkerk op en MvM heeft een eigen test dus die werd ook gedaan. Een mooie dikke streep en ik mocht meteen beginnen. Nu ga ik niet meer testen, maar wacht de echo van 28-09 af... @patricia, hoe is het met jouw meid? Nog steeds last van je medicijnen? Ik hoop geen klachten meer!
Wij hebben besloten om een intake in Dusseldorf aan te vragen. Spannend... Nijmegen voelde zo vertrouwd maar voor de laatste poging (uit de normale verzekeringsreeks) willen we Dusseldorf ook geprobeerd hebben. We hebben nu 2 pogingen gehad na onze dochter. Voor onze dochter hebben we 2 verse tps gehad en 1 cryo. We zijn na onze dochter inderdaad weer van vooraan gestart. Ik ga aan het eind van het jaar proberen om ergens te verzekeren waar een eventueel 4e of 5e poging nog vergoed wordt mocht ik nog steeds niet zwanger zijn. Wel hebben we midden oktober nog een evaluatie in Nijmegen. Goed gesprek ook op mijn werk gehad. Mijn leidinggevende gaf aan dat de kinderwens nu op nummer 1 moest staan. Dat geeft mij wel heel veel rust. Voor nu is mijn hoofd erg vol. Ik reageer van het weekend weer op iedereen!
Ik heb ook geen testen meer. Morgen komt MvM. Dus hopelijk ook goedgekeurd zodat ik mag beginnen. Vervelend die bandenpijn. Ik ook vooral moe. Maar ook mij hoor je niet klagen. Ik ga na test van MvM ook wachten op echo. En tussen in lekker genieten van vakantie! @Jipje, wat fijn van je leidinggevende!! Geloof dat dat veel rust brengt!
@ wen - lief dat je het vraagt. Slapen gaat wel beter. Maar ik moet vaak s middags wel ff half uurtje slapen. Verder gaat het wel.
Fijn dat je een goed gesprek heb gehad op het werk! Fijn dat ze zo meedenken en meeleven. Laat je gewoon verrassen in DD zorg dat je voor jezelf een lijstje met vragen hebt. Mijn vriend zag er mega tegen op maar vond het gigantisch meevallen. Lees albast mee in het topic over ivf Düsseldorf dan herken je al wat termen. Ik zou beginnen met je medische dossier op te vragen in het Radboud voordat ze die hebben kunnen ze niets in DD.
En weer geen bevruchting! 😭😭😭😭😭 9 eitjes!! Nu verwerken, rouwen en afsluiten. Ik wens iedereen meer geluk als wij hebben!!
Ja icsi. Nee geen verklaring. Worden later nog gebeld door arts. Maar ook dit keer zal het domme pech zijn! Ja echt waardeloos. Ik weet dat de kans van slagen en het niet lukken aanwezig is, maar dit voelt alsof we geen kans krijgen op slagen! Einde poging 3! 😭
Vreselijk! Meid toch! Onvoorstelbaar je had zulke mooie aantallen. Ik weet niet wat ik kan zeggen. Doe rustig aan en heel veel sterkte met het verwerken. Begrijp ik uit je opmerking dat dit meteen jullie laatste (3de poging) was?
@ jessie - wat piep weer geen embryo's. Ik zou in buitenland verder gaan als je nog een poging wilt. Misschien iets mus met de eicelactivatie/moat/moca. Sterkte!
@JessieU: wat een rot bericht zeg, sterkte! Laat je trouwens niet afschepen met 'domme pech'. Een keertje domme pech kan best natuurlijk, maar niet altijd. Als jullie nog door zouden willen dan raad ik je aan om eens naar Dusseldorf of Gent te gaan voor een gesprek. Daar kijken ze over het algemeen verder en kunnen ze meer, wellicht kunnen zij iets voor jullie betekenen. Zonde dat je nu je pogingen kwijt bent en het op 'domme pech' wordt gegooid :x
Thanks meiden! Ja we stoppen ermee. Na 8 jaar neemt dit ons leven zo in bezit dat we onszelf terug willen vinden. We hebben een vakantie geboekt en gaan het goed verwerken en afsluiten. Ik heb nog twee doosjes vit davitamon voor zwangeren met visolie. Iemand in omgeving utrecht die dit wilt hebben?