JessieU, wat een verschrikkelijk rotnieuws!! Heel veel sterkte met verwerken en rouwen! Hopelijk vinden jullie snel jullie zelf terug. Probeer ook wat te genieten op vakantie!
Ik ken je niet Jessie maar ik wens je heel veel sterkte!!! En ookal is het nu verschrikkelijk hard, hou altijd hoop en blijf geloven in wonderen. Geniet van je vakantie en hopelijk kom je tot rust.
Wat ontzettend jammer en moeilijk om dit hoofdstuk af te sluiten. Neem de tijd om te rouwen. Hopelijk kunnen jullie genieten van jullie vakantie. Veel succes en sterkte!
Thanks! Iemand nog belangstelling in de vit pillen van davitamon met visolie voor zwangere? Kan vast in een envelop. Kost niks
Jessica jeetje zeg! Wat heftig!! Heel veel sterkte met het verwerken. Helaas ben ik nog niet zwanger dus ook nog niet nodig Hier contact gehad met Dusseldorf. Helaas een wachtlijst. Duurt 8 weken voordat we 1e gesprek hebben. Samen erover gehad en dat duurt wel even. We hebben gekeken naar een andere zorgverzekering. Zouden bij UMC terecht kunnen voor een 4 en eventueel 5e poging. Daarom denken we dat we Dusseldorf nu door laten lopen en de 3e poging nog in Nijmegen gaan doen. Tevens vandaag een hele bijzondere dag. In de Tweede kamer is besloten dat kindjes zoals onze dochter (die levenloos ter wereld komen) wel opgenomen gaan worden (met terugwerkende kracht) in het bevolkingsregister. Dus we kunnen officieel een geboorteakte opvragen! Voor ons en vele om ons heen bestond ze al. Maar na vandaag ook voor de wet!!
Ja ik heb het ook gezien! Helaas is het nodig maar ik vind het echt super dat dit er gaat komen. Helaas gaat het nog even duren. Maar voor jullie als ouders lijkt me dit echt geweldig.
Hier twijfel.. Al sinds paar dagen bruin bloed/ slijmverlies. Wordt er echt onzeker van. Probeer positief te blijven. Geen buikpijn erbij. Zijn op vakantie, dus kan verder ook niks dan afwachten.
Omdat het maximale aantal inmiddels is bereikt doen we dit topic dicht. Maken jullie een nieuw deel aan? Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl