Dat doen we zeker! Ze is er gewoon bij... In ons hart en in onze sieraden! Tevens doet onze eigen arts de punctie. Zij kent ons verhaal en heeft al aangegeven er alle tijd voor te nemen vrijdag. Zo fijn! (Ze stuurde ons ook persoonlijk een kaartje na de geboorte/overlijden van onze dochter, dus dat zegt denk ik genoeg!) Dat geeft mij in ieder geval ook veel rust!
Hey meiden, Sorry echt geen puf om alles terug te lezen. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie! Ik ben opgenomen in het zh ivm overstimulatie.. Een erg dubbel gevoel want voel me onwijs beroerd, maaaar duidelijke HCG in me bloed geconstateerd. Zodra ik weer wat meer fut heb klets ik weer bij! Ondertussen heeeel veel succes allemaal!
@ ni1986 - ik duim voor een plakbeeb! hopelijk ben je snel beter! raar begin zo van je zwangerschap Ik ben gisteren in overleg met de poli van rijnstate alvast met de pil begonnen. In hun infomap las ik dat ze eigenlijk standaard starten met de pil. Ik weet niet of dat ook betekent dat ze standaard een lang protocol doen? Weet niet of iemand dat weet? Want als je aan de pil zit kan je dan ook nog voor een kort protocol gaan of niet? En ik ging mij verdiepen in lang protocol. En dan zou ik bij de eerste strip van de pil een echo moeten krijgen, en bij de 2de strip starten met depaceptyl, als ik het goed begrijp?! Maar ik heb de intake bij de gynaecoloog pas over 2 weken staan. Maar ik neem aan als de verpleegkundige zegt begin maar vast, dat het dan wel goed is toch? Weet alleen niet hoe het dan verder gaat en wanneer je dan begint met de hele procedure. Ik ben iemand van het plannen en duidelijk weten, maar nu weet ik nog niks en wil graag verder. Geen handige combi haha. Ben blij als het 9 februari is!
@ jipje wat een heftig verhaal.. Heel veel sterkte en succes! @ni wel even schrikken denk ik als je opgenomen moet worden in het ziekenhuis! Maar wel weer super nieuws betreft je hcg waarde!! WoW! @mlady nee nog niet, ik start 5 febr met gonal f @ moes heb gister de deca er nog eerder uit gehaald, werd wel iets beter en merk dat bij mij staan beter voelt dan gaan zitten.. Geen idee waarom.. Klopt inderdaad dat er Soms een naaltje tussen zit die botter is, auw! @wes1 helaas toen ik gister eind van de middag naar het ziekenhuis ging om bloed te prikken. Waren de artsen er niet meer. Heb dus niet kunnen vragen. Heb het nogmaals goed door gelezen en ook meerdere gevraagd en ze zeggen allemaal als er staat 29stoppen is 28 de laatste. Het zou ook best kunnen kloppen met jou verhaal, jij loopt 1 dag voor! Ik neem vandaag de laatste in, soms moet je doen wat goed voelt! En als het toch niet echt uitmaakt (stom antwoord hè anneliesje) Wanneer start jij met gonal f Wes?
En Jipje morgen punctie!! Spannend, hoe voel jij je? Beetje vol gevoel denk ik?? Cindy en Bientje weten jullie al wanneer je de tp hebt en hoeveel er mooi zijn door blijven delen?
Ja erg vol gevoel. Zelfde gevoel als de allereerste punctie waar ik tegen overstimulatie aan zat. Dus was er nu ook weer bang voor. Ik ben ook even weer vergeten dat het veel planwerk is ivm werk,het hele IVF traject. Maar alles voor het goede doel!!
Heb je al gehoord hoeveel van je 27 mooie eitjes er inmiddels goed zijn gedeeld? En weet je waar ze je bloed op gaan testen? Kunnen ze aan je bloed zien of er al eitjes gesprongen zijn (hormoonwaarden)? Of testen ze op tomboseverschijnselen? Spannend hoor, hou je ons op de hoogte?
Ja inderdaad veel geplan... Ik heb echt enorme mazzel dat mijn echo's steeds op zaterdag of m'n vrije dag vallen. Ik denk dat dat na dit weekend wel anders gaat worden. Hoeveel grote eitjes waren er ook alweer te zien op je laatste echo? Ben het een beetje kwijt... 😎
Mlady we hebben vanmiddag de terug plaatsing! Vocht was gelukkig verdwenen. Selmaa alvast voorzichtig gefeliciteerd wat is je officiële testdag?
Krijg vanmiddag te horen hoeveel er bevrucht zijn ze kunnen blijkbaar in het bloed zien of het stroperig is geen idee wat het inhoudt maar heeft met overstimulatie te maken haha
@ selma wat een geweldig nieuws! Voorzichtig al gefeliciteerd!!! @bientje en cindy Veel succes en natuurlijk ook plezier bij de terugplaatsing! Fijn hoor!! Spannende tijd voor jullie
@Cindy ja inderdaad naar wat ik hier in dit topic heb gelezen en wat ik nu dus begrijp is dat je bij overstimulatie een vochttekort in je bloed krijgt. Het wordt dan stroperig/dik/klonterig en dat kan trombose veroorzaken. Kan gevaarlijk zijn! Dus goed dat ze je controleren. Top! @Bientje hé, goed nieuws! Gaan ze bij jou ook je bloed checken? @Cindy en Bientje laten jullie weten hoe het ging?? Zitten jullie al aan de paracetamol? Succes vandaag! Gefeliciteerd Selma! Was dit een verse tp of een cryo tp? En hoe ging de punctie bij jou?