Start IVF/ICSI 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Eva90, 15 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesssss

Tesssss Actief lid

22 jan 2016
    116
    0
    0
    Juridisch secretaresse
    Rijswijk zh
    Mijn man wil dat ik nu al test. Ik durf het niet. Dikke kans dat ik dan valspositief test door laatste Pregnyl 1500 van zondag jl. en dan maak ik mezelf straks lekker met een dode mus.Helemaal gek zit ik hier te worden. Grrrr...

2. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik heb alleen ooit gelezen dat pregnyl 5000 eenheden na 10 dagen uit je lichaam is en 10.000 eenheden na 14 dagen.

Hoeveel dagen na je punctie / tp zit je?

3. Tesssss

Tesssss Actief lid

22 jan 2016
    116
    0
    0
    Juridisch secretaresse
    Rijswijk zh
    Punctie vandaag twee weken geleden, tp komende maandag twee weken geleden. Woensdag voor tp 10000 Pregnyl gespoten. Dag van tp, 1500 en de donderdag en zondag daarna ook. Zkh zei 8/2 testen en als positief woensdag of donderdag herhalen ivm eventuele Pregnylsporen. Eerder testen heeft geen zin dan toch? Gister was ik het nog wel van plan. Ik dacht ik test gewoon vanaf vandaag elke dag in de hoop dat een eventueel streepje donkerder wordt maar nu denk ik weer van nee... wat heb ik er aan... Koos besluiteloos.😂

4. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Dat heb ik dus ook altijd Tessss... ALtijd weer die vraag: wat is minder hard, een spierwitte test of roodverlies. Ik heb de afgelopen 32 rondes maar 6x een test gedaan ipv wachten. En elke keer spierwit.

Over het algemeen zie ik liever bloed dan een spierwitte test... Nu weet ik ook nog niet wat ik doe. Ik neig naar wachten...

Dr. Van Os zei na de tp trouwens dat áls ik vroeg wilde testen, ik dat enkele dagen achter elkaar moet doen en dat als het opliep het alsnog een goed teken zou zijn. Als merk raadt zij de testjes van de Action aan. Goedkoop en betrouwbaar.

Dus als je het gaat doen, even naar de Action...

5. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Haha ik ook! Darmen kunnen dan ontspannen ofzo?

Ik hoop dat het nu een andere oorzaak heeft!!!

dpo = days past ovulation = dagen geteld na eisprong. In ons geval dus de dagen na de punctie. 22 januari had je je punctie toch? Dan zit je nu op 14dpo.

Ik zit op Valentijnsdag op 14dpo...... Ik denk dat ik dan niet zal durven te testen, omdat die dag al zo beladen is... Als ik het wel doe, dan moet ik het de dagen erna ook doen. Om zeker te zijn dat het niet de pregnyl is op de test...

6. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik heb altijd die kv2 test, 2 voor 5 euro. Zijn ook prima testen. En ik heb altijd clearblueo ook nog in huis.

Succes dames, duim voor mooie plakbaby's!

7. Tesssss

Tesssss Actief lid

22 jan 2016
    116
    0
    0
    Juridisch secretaresse
    Rijswijk zh
    Heb nog vier testjes liggen (3x Zwanger & Kids + 1x KV) dus die maak ik eerst op. Maar goed om te weten van de Action.😉 Tegen mij zeiden ze echt dat eerder testen geen zin had omdat het ook valse hoop kan geven. 😒

8. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ja in ons ziekenhuis (Voorburg) doen ze pas een bloedtest als je op die 17dpo-dag een positieve urinetest in handen hebt. Of als je niet ongesteld wordt én geen positieve urinetest hebt.

Hé Selma goed nieuws! Had gisteren helemaal over je berichtje heen gelezen. Wat een opluchting?!

Ik lees ook dat Tesssss en jij (af en toe) erge00 buikpijn bij de eierstokken hebben:

Moet zeggen dat ik daar ook nog steeds af en toe pijn voel (nu ook). Weet iemand hoe dat dan zit met eierstokken terug naar hun plek? Hoelang duurt dat, en kan dat misgaan?

Bij de tp gisteren zagen ze op de uitwendige echo volgens mij dat ik links nog een klein beetje vocht in mijn eierstok heb en dat ik rechts een cyste heb (ik herinnerde me ook van de punctie dat ze daar 1 eiblaas had laten zitten omdat ze mij 'niet langer wilde pesten' - rechts deed vreselijk veel pijn door mijn verklevingen eierstok/eileider). Maar ze zei niets over teruggaan naar hun plek... Vandaar mijn nieuwsgierigheid op dat punt!

9. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @allen: Door veel werken houd ik het even niet meer bij! Dus sorry als ik niet op iedereen reageer.

@Selma: Goed nieuws, en mooi dat ze het vruchtzakje al zagen. Hopelijk een goede beeb!

@Ni: Ik heb a.s. vrijdag een startgesprek. Dus nog even wachten.

10. Selmaa

Selmaa Actief lid

1 jan 2016
    183
    0
    0
    NULL
    NULL

Tijdens de eerste paar echos zagen ze dat mijn linkeierstok over de rechter zat naar rechts toe. Gisteren vond ze dat hij weer mooi op zijn plek wilde gaan zitten. Indd hoesten etc doet erg pijn. Ik voel voornamelijk steekjes de hele tijd en kan niet echt plaatsen waar dat gevoel vandaag komt. Lies? Eierstokken.. lastig. Mijn eierstokken zijn gelukkig iets gekrompen dus dat was wel weer goed. Merk dat mijn buik ook weer minder wordt.

11. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Jemig over elkaar heen gedraaid? Hoe is dat gekomen? Hebben ze bij de punctie je ingewanden in de knoop gedraaid:(

Eva90 geeft niet toch! Fijn iets om te te kijken vrijdag 👍 Aftellen nu!

12. Selmaa

Selmaa Actief lid

1 jan 2016
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, nee ze waren zo vergrooot dat het vanzelf dan zo loopt.

13. Selmaa

Selmaa Actief lid

1 jan 2016
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van de dames met overstimulatie en een positieve test voelt haar eierstokken ook zo trekkerig...soort krampjes...

14. Ni1986

Ni1986 Actief lid

11 okt 2015
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Selmaa heb ik indd ook gehad, maar gaar met de dag beter.. Me baarmoeder heeft de krampjes nu overgenomen 😂🙈

15. Selmaa

Selmaa Actief lid

1 jan 2016
    183
    0
    0
    NULL
    NULL

Verschrikkelijk he...

Ff andere vraagje. Kan jij gwn ba de wc vr de boodschap? Ik voel gwn die drang niet. 1a2x pw maar. Voorheen elke dag

16. Ni1986

Ni1986 Actief lid

11 okt 2015
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, daar heb ik gelukkig geen last van... Zei het gisteren nog tegen me vriend ik ga nu vaker als voorheen.. Misschien zakjes vezels halen bij de apotheek als je er last van hebt?

17. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Lijnzaad helpt heel goed. Gebroken lijnzaad kan je halen bij supermarkt en ook zijn natuurwinkel als de tuinen.
    1 eetlepel door de vla, yoghurt, fruitsmoothie, havermout/brinta.

18. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden. Net een zw test gedaan. Hartstikke POSITIEF!
    Ik zit nu op 9 dagen na tp. Pfff ik heb t ff niet meer..
    Hopelijk blijft ie positief

19. Ni1986

Ni1986 Actief lid

11 okt 2015
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Biieentjee wat een goed nieuws! Gefeliciteerd :) Pff spannend he!
    Hoe voel je je lichamelijk?

20. Olli

Olli Lid

1 mrt 2015
    97
    69
    18
    Bientje!! Wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina