Hé leuk Vlindertje! Ja zeker spannend... Ik probeer er niet aan te denken maar dat mislukt jammerlijk, haha! Met al die zwangerschapsberichten (en ongiberichten) begint bij mij de angst weer te komen dat het niet gaat lukken, had vlak voor deze ronde ook vlagen van angst/wanhoop/verdriet... Maar ik wil positieve energie!!! Dus ik doe m'n best om continu happy thoughts te verzinnen 😉 Jij gebruikt utrogestan zeker? Anders had je maandag nog niet mogen testen... Ik moet donderdag nog een shot Pregnyl 1500IE (de 3e) zetten! Pas als die hcg uit mijn lijf is kan ik testen, mijn NOD ligt daarom op 19/2... Heb je tips voor afleiding??
Cindy sterkte!! Ik ken dat gevoel. Heeft er iemand weleens gehoord van embryo glue? Zag op mijn rapport dat ze dat hadden toegepast ? En assistend hatching.
Bij assisted hatching maken ze volgens mij een klein sneetje in de celwand voor ze het embryootje bij je terugplaatsen. Doen ze niet bij mijn ziekenhuis. Van die glue heb ik nog nooit gehoord. Via freya.nl kun je volgens mij opzoeken bij welke ziekenhuizen ze die techniek toepassen. Bij een ziekenhuisvergelijker ofzo.
Tesssss berichtte me net dat ze ons kwijt is, zijn we soms recent naar Clubs verplaatst ofzo? Denk dat we snel van haar horen nu, heb linkje doorgegeven... Spannend hoor, hoop zo dat het goed zit bij je Tesssss!
Door de overstimulatie krijg ik 2x pw echo. Er wordt dan meteen gekeken naar de baarmoeder vruchtje etc. Dus echos genoeg
Selma nou dat is dan weer een geluk bij een ongeluk 😉 Ga je ook zo'n leuke teller in je handtekening zetten, zodat we kunnen zien op hoeveel weken je zit?
Biieentje; ik heb vandaag weer een echo gehad, maar vond het vervelend voor Cindy om te melden.. Op de echo zijn duidelijk 2 zakjes te zien in eentje zit duidelijk een boefje en de tweede is nog lastig te zien (twijfel).. De echo van vanmorgen heb ik toegevoegd 😊 Hoe gaat 't met jou?
@cindy: jeetje dat is enorm balen zeg. Knuffel @ni1986: wat fijn dat je een echo hebt gehad. Het is spannend of je een tweeling krijgt of niet. Wanneer krijg je weer een echo? @selma: ik ken het geen van beiden, maar moet eerlijk bekennen dat ik enorm veel niet weet (en probeer weinig op te zoeken online ivm alle gekke dingen die je tegen komt).
@annneliesje; Ja onwijs spannend! Omdat het wat betreft bloedwaarden goed gaat heb ik nu een weekje rust.. We mogen volgende week dinsdag weer en die van de 23ste staat ook vast gepland.. Je kan trouwens kosteloos zo'n container ophalen bij je eigen apotheek hoor. Heb ik ook gedaan Wanneer mag je beginnen?
Super meid! Zou echt heel gaaf zijn een tweeling. Snap ik vind t ook heel naar voor Cindy. Met mij gaat t goed, ben wel heel moe. En nerveus voor morgen.
Ja, snap ik! Hoe laat kan je terecht? Krijg je meteen alle uitslagen? De knal-testen zijn in elk geval een heel goed teken he Maar een bevestiging van de arts is altijd fijn..
Dames, ik lees hier goed nieuws voor een aantal, gefeliciteerd! Cindy, balen zeg! Is er bij een van jullie mannen vooraf ook zaad ingevroren voor de icsi behandeling? Mijn man wil dit, hiervoor heeft arts verwijsbrief geschreven. Nu wil de verzekering alleen niet betalen, omdat dit niet standaard bij een icsi traject hoor. Baal als een stekker! Al die protocollen😔 Dat hij wen medische indicatie heeft, maakt hierbij niet uit. Hebben jullie hier ervaring mee?
Bloemetje, hier heb ik geen ervaring mee Cindy, wat sh#t! Ni, zijn er 2 embryo's terug geplaatst? Bij ons zkh plaatsen ze er maar 1 terug. Ik mag vanavond voor het eerst decapeptyl spuiten! Ik heb er zin in haha. Nu gaat het echt beginnen.