Start IVF/ICSI 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Eva90, 15 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Spannend Bientje!

Tesss: wat verwarrend, hopelijk zijn de krampen loos alarm en ben krijg je aan het einde van deze maand een mooie echo te zien.

2. Tesssss

Tesssss Actief lid

22 jan 2016
    116
    0
    0
    Juridisch secretaresse
    Rijswijk zh
    De krampen zijn helemaal verdwenen. Ik laat het even los...

3. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Hallo dames
    Bedankt voor jullie lieve reacties! Het gaat wel hoor, veel buikpijn nog en nog steeds bloedverlies maar vanmorgen weer test gedaan en die is duidelijk donkerder als die van twee dagen geleden?! Je zou toch zeggen dat m'n hcg niet meer verdubbeld nu?!

4. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
  5. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
  6. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Cindy: wat raar, heb je al met de gyn gebeld om te overleggen?
    Bij je onderste foto is het streepje idd wat duidelijker.

7. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Wat vreemd zeg. Er zijn vrouwen die de hele zwangerschap "gewoon" ongesteld zijn, dus het kan. Ik zou het ZH bellen en je vragen voorleggen. Misschien kunnen ze een echo doen?

Ik zie eerlijk gezegd niet zoveel verschil maar ook geen echte ervaring met de tuurtest...

We duimen voor je...

8. Tesssss

Tesssss Actief lid

22 jan 2016
    116
    0
    0
    Juridisch secretaresse
    Rijswijk zh
    Misschien kan dat wel als het er eerst meer als 1 was?

9. Angeline

Angeline Actief lid

12 okt 2012
    119
    75
    28
    Utrecht
    Ik zie dat dit topic al al een poosje loopt, maar ik kom mij toch even melden! Wij gaan naar alle waarschijnlijkheid deze maand nog starten met ICSI.

Onderzoeken hebben uitgewezen dat wij niet op de normale manier zwanger kunnen worden. IUI is uitgesloten na de opwerk-test en de IVF arts heeft ons afgelopen week verteld dat we in aanmerking komen voor ICSI omdat ze er eigenlijk vanuit gaan dat de zaadcellen niet uit zichzelf door kunnen dringen tot de eicel.

Volgende week hebben we nog een afspraak met een IVF verpleegkundige (ik weet niet precies wat ik daarvan moet verwachten), en zoals het er naar uit ziet mogen we bij mijn eerstvolgende cyclus direct beginnen met de hormonen, aangezien ik een regelmatige cyclus heb, weet ik ook al ongeveer wanneer we dan gaan starten.

Al 3 jaar zijn we op weg, waarvan 1 jaar op het wachtbankje omdat mijn man eerst moest stoppen met roken.

Is er op dit moment nog iemand die mee leest/schrijft die binnenkort ook gaat starten?

Ik ga mij de komende dagen even door alle posts binnen dit onderwerp heen lezen, zodat ik ongeveer weet op welk van het traject jullie op dit moment zitten.

Succes allemaal!

10. Ni1986

Ni1986 Actief lid

11 okt 2015
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    MLady ik gebruik Davitamon compleet mama.. Dat is voor als je zwanger wilt worden en tijdens de zwangerschap.. Verder eet ik wat extra fruit dat is vooral omdat ik daar nu onwijs trek in heb haha.. Indd sokken aan in bed en douche niet meer te heet.. De temperatuursovergang zou slecht.. Vroeger zette ik hem zo heet dat me huid vuurrood was na het douche..

11. Ni1986

Ni1986 Actief lid

11 okt 2015
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Cindy Pff zenuwslopend zeg voor je!

@Angeline; Welkom en Succes! Er zijn hier meerdere meiden die nog moeten starten hoor ;)

12. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Klinkt raar maar ze zeggen je hoofd warm houden. Dit omdat je de meeste warmte verliest via je hoofd/nek....

13. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    @Angeline, welkom! Er moet zwerft ergens op de laatste pagina's een overzicht in welke fase iedereen is. Dan ben je helemaal bij!

14. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @tess: jeetje die onzekerheid zeg. Spannend.

@cindy: ookal zo'n onzekerheid. Ik snap dat door het bloedverlies je nog onzekerder wordt.

@angeline: welkom.Ik vermoed dat je in dat gesprek prikinstructies/medicatie krijgt (tenminste ik wel).

Ik had die vraag mbt de naalden ook gesteld via de digitale poli van het ziekenhuis en kreeg daar best een bijzonder (vind ik) antwoord terug (even gekopieerd):

Spuiten en naalden kun je in een afgesloten pot in de grijze kliko doen.

Ik zou dit nooit in een grijze container doen. Breng het wel mooi naar de apotheek

15. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    #935 Biientjeee, 10 feb 2016
    Laatst bewerkt: 10 feb 2016
    Hoi meiden. Zk belde net.. Ik ben hartstikke ZWANGER!
    Bloedwaarden van 405.
    29 febr 1e echo!

16. josykate

josykate Actief lid

4 dec 2015
    167
    5
    18
    Wowwwww bien!!!! Gefeliciteerd!!! Heerlijk van genieten :)

17. Ni1986

Ni1986 Actief lid

11 okt 2015
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woeeehie 🎉🎊🎈 Gefeliciteeeeeerd Biieentje!

18. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Gefeliciteerd Bientje!! Kijk, zo willen we het allemaal wel. Lekker duidelijk!

Welkom Angeline :) Er zijn er idd nog meer die nu zo'n beetje gaan stimuleren, zet jezelf vooral in de lijst erbij! Fijn dat je ws. niet eerst nog aan de pil hoeft.

Dus bij jullie mankeert eigenlijk alleen het zaad? Of is er bij jou ook nog iets bijzonders? Bijv PCOS, endometriose of een dichte eileider? Hoe dan ook, veel succes!

19. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Hihi :)

Misschien over een paar dagen weer een testje doen, als je dan nog steeds niet ongi bent geworden?

Volgens Freya is een hcg van 95 in dit stadium nog goed mogelijk hoor! Zie zelf maar:
    https://www.freya.nl/ > hCG waarden gedurende de zwangerschap

20. Wes1

Wes1 Actief lid

8 jan 2016
    234
    15
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Bien, wat een goed nieuws!

@ Josykate: hoe gaat het met je buik? Is de pijn weer verdwenen of wat heeft het ziekenhuis gezegd? Ik heb tot nu toe nog nergens last van, dus dat is fijn. Wat heeft de arts bij jou als indicatie aangegeven voor de punctie? Weet je trouwens al wat je met de punctie gaat doen? Ik heb nogal een horrorverhaal van een collega gehoord dus wil in ieder geval morfine.

Wat zijn de ervaringen van de rest m.b.t. de punctie. Valt het mee of echt wel tegen? En wat voor verdoving hebben jullie gekregen?

Deel Deze Pagina