Start IVF/ICSI 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Eva90, 15 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Hey Wen, en weet je dan misschien ook wanneer ze je categoriseren als iemand met kans op overstimulatie?

2. Moess

Moess Niet meer actief

@goldfish: wat was er dan niet goed aan het bloed?

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Help: succes met je gesprek vandaag!

Bientje: wanneer heb je de eerste echo? En hoeveel weken ben je dan?

Olli: en?

Cindy: heb je al gebeld? Hoe gaat het?

Moess: de computer uitslag was hiv positief, daarna heeft er nog een arts uit het lab naar gekeken en die kon niets raars vinden en vond dat het verder prima was. Het extra bloedonderzoek is een check om te kijken of dan wel alles goed is volgens de computer.

Net gebeld met de assistente en manlief mag pas weer bloed laten prikken op 3 maart, er moet een maand tussen zitten. Pas als die uitslag binnen is, duurt 5 dagen, en goed is, dan pas mag ik starten met de pil.

Weer een maand weg... :(

4. Moess

Moess Niet meer actief

@goldfishie: oh das toch best schrikken denk ik?

5. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Jeeminee zeg fishie, het is dat vloeken niet mag... Maar g**********! Dus ws. heeft hun computer een fout gemaakt, maar desondanks moet je toch wachten. Je zou toch zeggen dat JUIST door deze week opnieuw te testen, zo'n computerfout snel boven water is??

Het enige dat ik hoop is dat je cyclus nu echt een keertje flink lang wordt en dat je ongi wordt na die volgende bloeduitslag. En dat die gewoon hiv-negatief is uiteraard.

Een knuf kan nooit toereikend zijn, ik heb echt geen woorden voor jullie pech. Onvoorstelbaar.

6. josykate

josykate Actief lid

4 dec 2015
    167
    5
    18
    Jeetje goldfishie het zit jullie echt niet mee!! Wat een naar en heftig nieuws! Hopen dat de computer het verkeerd heeft, maar zo
    Vervelend dat jullie nog langer moeten wachten... het erge van alles is dat wachten..Je zal je vast heel naar voelen! Knuffel

7. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    image.jpg
    Hallo dames, afgelopen twee dagen flink bloedverlies gehad, is nu aan het afzwakken en wordt weer bruin. Wilde vanmiddag test doen om te kijken of hcg al aan het afzwakken is, nu is de test gewoon weer stukken donkerder. Ziekenhuis kan ik nu niet meer bereiken morgenvroeg half 9

8. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    image.jpg
    Alle drie op een rij

9. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Drie op een rij, dat is toch bingo? :D:D:D

10. Selmaa

Selmaa Actief lid

1 jan 2016
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cindy! Dat ziet er harstikke goed uit !!

Vandaag uitslag gehad. Hcg was nu 15000. Vorige week 1600.

Mlady, ga je al stiekem eerder testen of nog nietb

11. Moess

Moess Niet meer actief

Jezus! Het slagingspercentage wordt flink omhoog gehaald in 2016... echt niet normaal dst het bij zoveel in 1 keer lukt!
    Gefeliciteerd dames!

12. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Ja testen zien er goed uit maar heb echt flink bloedverlies en krampen gehad hoor, dus ik ga er nog steeds vanuit dat het niet gelukt is! Alleen vreemd dat m'n testen wel oplopen

13. Selmaa

Selmaa Actief lid

1 jan 2016
    183
    0
    0
    NULL
    NULL

Heb je geen echo gehad ??

14. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113

Gefeliciteerd met zo'n knal-hcg! Hoe voel je je lichamelijk bij zoveel hcg?

Nee ik ga niet eerder testen... Ik durf niet! Ik heb vanavond mijn laatste shot hcg gespoten (Pregnyl 1500IE), het duurt echt nog even voor testen zin heeft....

15. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ik hoop maar dat dat niet betekent dat vanaf nu........ :(

;)

16. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Super selma!

17. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Hallo allemaal, ik zou me ook graag bij jullie aan willen sluiten na een maandje meelezen. Wij zijn nu zo'n 2.5 jaar onderweg voor ons eerste kindje. Na een jaar kreeg ik de diagnose uterus didelphys, oftewel een dubbele baarmoeder. Dit zou echter geen problemen mogen geven met zwanger worden, alleen de kans op doodgeboorte is groter ivm vroeggeboorte.

We hebben nu 3.5 IUI achter de rug. In het evaluatiegesprek is besloten dat we geen IUI's met hormonen gaan doen omdat dit de kans op meerlingen(en in ons geval dus een hele grote kans op dode babytjes, vergelijkbaar met een vierling) vergroot.

Wij zijn onder behandeling in het lumc en hebben de intake volgende week of die erna.

18. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Selma hoelang ben je nu zwanger?

19. Selmaa

Selmaa Actief lid

1 jan 2016
    183
    0
    0
    NULL
    NULL

Als t goed is 5.6wk. Vruchtzakje kwam daar overheen mee.. nog niet echt iets te zien binnen.. is vaags maar t werd ook gedaan door iemand die niet echt getraind was in echo apparatuur ..

En jij

20. Selmaa

Selmaa Actief lid

1 jan 2016
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas ben ik echt goed ziek ervan. Heel erg misselijk en spuug de hele dag door :(

Deel Deze Pagina