Het is inderdaad een beetje plannen maar ik denk dan ook maar die extra uurtjes extra vrij kunnen er ook nog wel bij... @mlady ik ben aanvullend verzekerd bij umc zorg. Dit grotendeels vanwege de 4de poging icsi. Maar dit was een mooie bijkomstigheid. @help / wes; ik durf trouwens niet zeker te zeggen of ze steeds dezelfde punten neemt. Ik betaal 60 per behandeling van 1 uur.
Hey Selmaa, ja klopt ijzer tabletten kunnen donkere ontlasting veroorzaken. Niet van schrikken is normaal.
Bij mijn zei ze de milt energie was niet optimaal (was al eens eerder gezegd, de klachten klopte er ook bij. Dus dat is eerst "behandelt", en de klachten zijn over. Verder zei ze dat ik geen zuivel meer mocht en geen kaas. (Dat heb ik wel vaker gelezen). Dus dit neem ik nog maar zelden. Eigenlijk gaan alle naalden in mijn handen en voeten en 1 op mijn kruin, een paar in mijn buik en de laatste keer ook enkele bij mijn knieën bedenk ik me nu.
Jeetje wat spannend mlady!!!! Duim duim duim.. @wes ja probeer echt heel erg op mijn voeding te Letten en ook te wandelen elke dag.. meer kan ik niet doen denk ik.. alleen maar hopen! Vindt het nu al best moeilijk, zo onzeker! Voelde vrijdag op zaterdag nacht,richting de ochtend, wel echt veel krampen, leek wel een beetje ongesteldheidspijn.. kan niet al een innesteling geweest zijn toch?Maar meer voel ik allemaal niet! Voel wel dat het allemaal zwaar te verduren heeft gehad de afgelopen tijd! Voelde de zwangere meiden ons iets in de wachtweken? Of iets gemerkt van innesteling of innestelingsbloeding?
Dit was de tekst/omschrijving die ik zocht! Ik kan het soms moeilijk uitleggen aan vriendinnen. Vooral diegenen zonder kinderen of kinderwens. Die zeggen vaak kinderen is ook niet alles en/of gelukzalig makend. Maar ik vind het moeilijk uit te leggen waarom ik het zo graag wil. Ik weet ook wel hoe ik mijn leven zonder kinderen ik kan vullen door inderdaad reizen, werken, mijn hobby en ik wil dan nog een andere hobby er bij gaan ontwikkelen, sociale contacten etc. Maar ik vind het nu niet echt aantrekkelijk om zo nog ruim 40 jaar door te hobbelen om het zo te zeggen... Ik wil meer dan dat. En ik weet kinderen mogen geen invulling of doel oid zijn. Maar ik wil graag een eigen gezin. Ik kies daar bewust voor, helemaal omdat ik het alleen ga doen. Mijn intake psycholoog zei ooit ook je hebt liefde in je die je wilt geven/delen. Dat vond ik ook een mooie. En het is niet alleen mama worden maar later misschien ook oma, dus het is veel meer. De focus ligt nu vooral op mijn kinderwens, als het niet lukt dan ga ik wel verder kijken. Daar krijg ik dus ook af en toe negatieve reacties op uit mijn directe omgeving, die zeggen dat ik er niet zo mee bezig moet zijn en/of je moet wel door gaan met je leven. Ik zeg ja duh dat kan niet, want ik zit op de eerste plaats gekoppeld aan een ziekenhuistraject en op de tweede plaats ik heb het geld niet. Ik heb nu centjes apart staan voor medische kosten en de babyuitzet. En daar kom ik niet aan zo lang ik nog bezig met zwanger worden. Ik hoop dat we allemaal mama mogen worden. Lijkt mij zo bijzonder, ik kan mij er echt geen voorstelling bij maken. En soms twijfel ik wel hoor denk ik wil ik dat écht wel. Maar diep van binnen weet ik dat ik het écht wil. En ons als vrouwen zit nu eenmaal een houdbaarheidsdatum dus ik kan niet wachten tot de prinses op het witte paard voorbij komt, beter vangnet er is en dat mijn werk stabieler is. Want gaat dat wel ooit komen? En zo ja wanneer? Ok dat was mijn epistel voor nu
@ mlady - enne die test ziet er toch echt wel positief uit! ik ga duimen voor een mooie bloedtest morgen met voldoende hcg!
Mooi gezegd airctrap. Laten we hopen dat t bij ons allen uiteindelijk mag gaan lukken. Bij de acupunctuur prikt ze m'n enkels, onderbenen, polsen en buik. Ik vind t soms best pijnlijk moet ik zeggen. Net alsof je soms een schokje krijgt. Ik heb ook Chinees kruiden voor vocht afvoer. Jullie?
@airctrap en mlady: mooi gesproken dames @wes gelukkig niet nog meer supplementen (en gelukkig al helemaal niet voor vochtafvoer, aangezien ik dagelijks al tig keer moet plassen. Ik kreeg dus alleen het advies mee geen zuivel en geen kaas. Enkele klachten zijn wel verdwenen. En neem ik wel een toetje heb ik er s nachts meteen last van... Ik gebruik (uiteraard) foliumzuur en prena fem en dan ook nog q10, selenium en tarwekiemolie (bijna alles van orthica omdat deze goed zouden worden opgenomen). Wat gebruiken jullie allemaal?
@Moess: heel erg balen dit @Lieke en Sara: Welkom! @MLady: Volgens mij was jouw streepje zelfs donkerder als die van mij. Houd moed. Echt! Ik duim iig nog even door. @???: Hier ook wel redelijk ervaren in de mmm. 1 juli 2007 met de pil gestopt. Eerst zelf geprobeerd, daarna Clomid, toen IUI, toen IVF en toen IVF/ICSI. Daaruit is in november 2013 mijn dochtertje geboren. Nu voor tweede kindje bezig en voor 100% ICSI gekozen omdat IVF bij ons niks doet. Hier ook de diagnose TFF maar godzijdank dus toch niet zo total als we vreesden! Ik slik trouwens sindsdien 3x per dag Metformine omdat ik insulineresistent bleek EN omdat dat medicijn mogelijk de kwaliteit van de eicellen bevordert. Vrijdag eerste echo en hopelijk is ons dan nog een wonderkindje gegund.
Owja! Na de diagnose TFF ben ik op advies van een kennis naar Dr. Soema gegaan voor bioresonantietherapie www.dokter.soema.nl. Binnen drie maanden was ik (wel met hulp) in verwachting. Ik ben een heel groot fan van die man Baat het niet dan schaadt het niet.