@wes: wat ontzettend balen zeg sterkte! @lieke en Angeline: mooie aantallen, hopen dat ze nog iets doorgroeien en dan bruikbaar zijn. Ik ben benieuwd morgen naar mijn 1e FM
Hé, fijn Lieke! 👍 @Help85 toi toi toi morgen! 🍀 O ja, jij loopt ook in Voorburg! Leuk 😊 Ik lees dat jij 100 eh Gonal-f moet prikken. Ik eerst 4d 225 en daarna 4d 250 eh per dag (verdeeld over een prik in de ochtend en een prik in de avond). Heb jij enig idee waarom dat we niet dezelfde hoeveelheid gonal hoeven te prikken?
Ik heb nog nooit utrogestan gebruikt, dus sorry geen ervaring mee... (ik moest nog 3x pregnyl spuiten in de ww)
Ik prik 100 eh per keer, en dat 2 x per dag, dus kom ik uit op 200 eh. Heb eigenlijk geen idee waar het verschil in zit. Heb jij ook een echo gehad bij de afspraak met de IVF verpleegkundige? Tijdens dat gesprek heb ik ook mijn prikschema gehad. Misschien dat ze het bepalen op basis van je voorraad follikels?
Ik ben zo blij!!! Punctie ging goed. 9 eitjes! En half miljoen zaad! Vorige x hadden ze het over enkele zaadcellen. Dit is zoveel beter! Morgen bellen of er bevruchtingen zijn. Aicirtap ik heb icsi maar moet toch echt 2x 2 bolletjes. Verpleegkundige zei dat vanmorgen nogmaals heel duidelijk.
Help ik moest rondom mijn navel spuiten en steeds afwisselen waar ik spuit. Werd afgeraden beide kanten iedere dag te gebruiken.
Ike, wat een mooi aantal. Viel de punctie mee? Ik heb telefoon gehad van het ziekenhuis. Van de 12 eitjes waren er 11 geschikt voor icsi, hiervan zijn er 7 bevrucht. Erg blij! Helaas nog wel veel napijn. Ben toch wel bang dat terugplaatsing niet door kan gaan, maar dat horen we morgen wel weer. Succes iedereen!!
Heeeeeel mooi ike!!! Benieuwd naar de bevruchtingen. Afwachten! Spannend! Ook ik moest 2 cm naast me navel spuiten en ook wisselen van kant. gonal f was een fijne prikpen maar de decapeptyl vond ik maar vervelend in vergelijking met gonal f.
Ike en Bloemetjes geweldig nieuws!! Ja zou idd kunnen, ze dachten toen dat ik er max 6 zou hebben. Uiteindelijk had ik er 8. Hoe ging dat bij jou? Sorry als je dat al verteld hebt hoor...
@wes, sterkte @ike dat klinkt erg goed @goldfishy ik laat alles in de benen spuiten, dat hadden we bij prik instructie geleerd. Later een langere reactie, nu weer werken
Hier een fijne afspraak gehad waarin we al onze vragen kwijt konden. Ik start morgen met de pil en op 25 maart de laatste. Dan op cyclusdag 1 start ik met decepeptyl en op cyclusdag 3 met 150 gonal. Voor degene die ook eerst aan de pil moesten. Slikten jullie deze in de ochtend of in de avond? Ik ben dat vergeten te vragen, kwam pas in me op toen we al thuis waren.
Ik slikte in ee ochtend de pil zoals ik normaal gewend was, maar maakt voor de behandeling niet uit. Fijn dat je goed gesprek heb gehad en verder kan!
Ben net gebeld, vd 9 eitjes waren er 7 geschikt en alle 7 geïnjecteerd. Dat betekent nog niet dat ze ook daadwerkelijk bevrucht zijn.
@ wes1 - bij mij kwam 2 dagen de menstruatie. Zeg maar bijv. maandagavond laatste bolletjes erin. En dan woensdag menstruatie. Succes dames met alle dingen Hou het maar even zou want kan wat moeilijk bij houden. @ mezelf - Ik had vandaag voor het eerst een emo-dag, uitgerekend op werk, ik kon niks hebben en had vanmorgen een huilbui, met name ook uit pure frustratie denk ik... Kan dat zo laat nog van de lucrin??? Nu was het ook gewoon een k*t dag op het werk. Eén chagrijnige huisarts, een bomvolle agenda waardoor je amper patiënten kwijt kan en dan nog veel mensen die zeuren, boos worden, doordrammen en eisen. Bah! Ik ging ook met hoofdpijn naar huis. Gelukkig nu weekend, hallelujah!
Goldfishie in principe hoor ik niks meer en is de tp zondag. Als er geen tp kan dan word ik zondagochtend gebeld. Geen nieuws goed nieuws dus. En zobdag 12.45 tp Aicirtap wat vervelend! Succes! Geniet van je weekend.
@ ike & bloemetje goed nieuws meiden! Bloemetje succes morgen met de evt terugplaatsing waneer krijg je t te horen of t wel of niet doorgaat? Tessss hoe gaat t met je? Hoelaat hebben jullie morgen de echo?