@Biientjeee: vandaag voel ik me vooral heel erg boos. Ik voel me hartstikke zwanger en heb een enorme buik (zie foto). Belachelijk hoe je lichaam je zo in de maling kan nemen. Echo is pas om 16.30 uur. En het is ook nog eens mijn man's verjaardag. Grrr...
Vreemd tess en wat irritant pas om half 5. Kan je morgen ochtend niet bijtijds bellen met de vraag of er iemand is uitgevallen? Die dikke buik moet toch ergens van komen lijkt mij.
Had ik al gevraagd. Het was eerst vier uur maar zkh heeft het verzet. Eerder kan niet omdat ze ervan uitgaan dat er geen verandering zal zijn t.o.v vorige week en dan moeten we een gesprek.
Neeeeeeeeeeeee wes toch getest!!?!! Nou zeg wat rot! Hopen dat zondag misschien het resultaat toch anders is..
Sterkre Tessss!!!! Denk aan je. Wow dames wat een hoge doseringen zie ik voorbij komen.. Van gonal, ik voel de 4e dag al een begin bleh, ik prik 150 rond 17.00u en met 225 de pijp uit gaan hahaha.. Ik ben zeeee gevoelig met stimuleren. Bloedwaardes zijn altijd over de max voor punctie..
Wes, wat een rot nieuws.. Sterkte Lees alles deels , bijna thuis na een gezellige dag shoppen. Mis mijn vriend nu wel hoor , die is al 15 dagen weg voor werk en komt woensdag pas thuis!!! Blij als hij na 22 werk dagen van 12 uur lekker vrij is 4 dagen.
@wes balen meis, misschien toch te vroeg getest? Ik duim voor een streepje voor zondag. @bloemetjes, wat een mooi aantal bevruchtingen. Dat er maar een mooie baby uit voort mag komen! @Ike, 7 geschikt! ook al een mooi aantal... Dat ze maar goed mogen doorontwikkelen. @Help, succes vandaag bij je fm! Hou je ons op de hoogte? @Tessss, sterke! Het prikken van Gonal F stelde gisteren inderdaad niets voor. Decapetyl is inderdaad veel vervelender. Nog even een vraagje... Ik doe de decapetyl naald langzaam door de huid prikken juist omdat ik hem zo pijnlijk vind en dit het minst pijnlijk vind. Hoe doen jullie dat? Heel snel zetten of ook juist langzaam?
Tesss wat doet je lichaam gemeen met zo'n enorme buik. Ik denk aan je en hoop dat het toch goed nieuws is en je met je buik kan gaan pronken! Hier is dag 1 officieel begonnen, werd net wakker van de buikpijn. Zo maar eens bellen voor fm1.
@wes balen dat het negatief was. Ik snap dat je er vanuit gaat dat het niet is gelukt @tess27 pfff als mijn partner zo lang weg zou zijn dan zou ik hem ook missen. Alleen is ook maar alleen. @tessss: jeetje wat een buik heb je. Ik snap dat je je k*t voelt. Stom dat je pas aan het einde van de dag kunt. @bloemetje: mooi aantal. Hopelijk op naar een verse TP. @goldfishie: ik slikte de pil in de ochtend. @ike: spannend. Hopelijk gaan ze nu goed delen. @aicirtap: hopelijk voel je je vandaag beter. Het is niet erg om soms eens zo'n dag te hebben. @hier: Inmiddels gestopt met de pil (wheee) en ik spuit nu alleen nog lucrin. Sinds gisteren knalrood bloedverlies. Op naar de echo volgende week woensdag en dan hopelijk starten met de gonal f.
@ Wes jeetje meid wat balen. Ik snap je teleurstelling. Hopelijk loopt t toch nog positief voor je af. @ tess sterke vandaag en uiteraard gefeliciteerd met je mannetje. Hopelijk krijgen jullie vandaag het mooiste verjaardags kado.
Wij zijn na onderzoeken direct doorgestuurd voor ICSI. We hebben eerst een afspraak met de IVF Arts gehad en in diezelfde week een afspraak met de IVF verpleegkundige waar we groen licht kregen om bij mijn volgende cyclus te starten. Bij de IVF verpleegkundige kregen we een echo om de voorraad follikels te bekijken en ik kreeg ook meteen mijn prikschema mee. Op CD3 kreeg ik de startecho en prikinstructies. Wat is bij jullie de volgende stap? Ik dacht gelezen te hebben (heel wat pagina's terug) dat je mooie bevruchte eicellen in de vriezer hebt die eerst gebruikt gaan worden, toch?
Ja, ging bij ons precies zo. Wat gaven ze bij jou voor inschatting bij die 1e echo (voor ongi)? Hoeveel follikels/eitjes zouden ze aantreffen bij de punctie? Wij hadden dus uiteindelijk 8 mooie eitjes die de volgende dag allemaal bevrucht waren. Op de dag van de tp leefden ze allemaal nog, maar er waren een paar met een groeiachterstand. Uiteindelijk kregen we bericht dat er 3 zijn ingevroren. Ik weet niet precies wat de stavaza was op het moment van invriezen, vind ik eigenlijk jammer. Ben altijd iemand die alles precies wil weten. Dus had bijv ook graag geweten waarom sommigen afvielen. Niet om te protesteren, maar om te begrijpen... 😉
he meiden, net op de 1e FM meting geweest. Links waren er 10 eitjes boven de 12mm, en 15 kleintjes. Rechts was 1 eitje boven de 12mm en 8 kleintjes. Baarmoederslijmvlies was mooi 3 laags en 10mm De punctie gaat woensdag door als er minimaal 3 boven de 17mm zijn. Ze heeft goede hoop, maar is bang voor overstimulatie. Dus moet maandag terugkomen voor 2e meting. Jullie tips behalve water drinken om overstimulatie te voorkomen?
Bloemetjes en ike: goed aantal!! Super fijn Tesssss: ik ga voor je duimen, heel veel succes vanmiddag!! Help: oh wat spannend!!! Nu al heel veel water drinken en rustig aan doen, deed ik ook! En meiden ik heb vanmorgen weer getest: ik ben ZWANGER!!!!!!! wist het al even(had wat lichtere positieve testen), maar wilde toch even afwachten tm vandaag en dat ik het ziekenhuis heb gesproken!!! Vind het zo onwijs spannend, onwerkelijk en zo mooi en blij mee!! Wat een wondertje
Whaaaaaa Josykate, GEFELICITEERD!!! Wat een mooi nieuws!! Hoeveel eitjes had jij in het begin dat je veel ging drinken en rusten?
Meekletsers IVF/ICSI 2016 (op alfabet) ((Op)nieuw in traject, Wachtbankje, Mislukt, Twijfeltest, Zwanger ♡) Aicirtap: 35 jr, IVF/ICSI1, 1e kindje, Rijnstate ziekenhuis Angeline: 32jr, ICSI-1, 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Annneliesje: 34 jr, IVF1, 2de kindje, Isala Zwolle Biientjeee (feb): 24jr, IVF 1, 1e kindje, VUMC Bloemetjes123: 27jr, ICSI1, 1e kindje, transportkliniek Isala Zwolle Girlie12: 31jr, IVF1, 1e kindje, ziekenhuis MMC Goldfishie: 33 jr, IVF1, 1e kindje, ziekenhuis? Help85: 30 jr, ICSI 1, 1e kindje, UMC Happy hertje: 33 jr, ICSI 1 (5 cryo's), 1e kindje, VU MC Ike: 29 jr, ICSI 1, 1e kindje, st. Elisabeth Tilburg Josykate: 28 jr, ICSI 1, 1e kindje, Meander MC & UMC Lieke86: 30 jr, ICSI 3 , 2e kindje, ASZ En EMC Rotterdam. MLady: 36jr, IVF/ICSI 1.2 (3 cryo's), 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Ni1986 (feb): 29 jr, IVF 1, 1e kindje, St. Franciscus & Erasmus MC Olli (feb): 35jr, ICSI 1, 1e kindje, SLAZ/VUMC Rejo81: 34jr, ICSI 2.1, 1e kindje, ziekenhuis Wilhelmina Ziekenhuis Assen Sara87: 29jr, ICSI 3, 2e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.)/Gent Selmaa (feb): ?jr, IVF?, ?e kindje, ziekenhuis? Tess27: 30jr, ICSI 5, 1e kindje, Flevo ziekenhuis in combi met VU Tesssss (feb): 36jr, ICSI 1, 2e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Theeleut55: 31jr, IVF1, 1e kindje,LUMC Vlindertje87 (feb): 28 jr, ICSI 2, 1e kindje, Erasmus MC R'dam Wen1977: 38jr, ICSI 1, 1e kindje, Radboud Wes1: 29jr, ICSI1, 1e kindje, Meander MC & UMC Medicatie (op alfabet) Aicirtap: va 9-02 lucrin Angeline: vanaf 28/02 Gonal-f 100 eh, vanaf 5/3 orgalutran Annneliesje: va 10-02 pil; va 28-02 Lucrin 0.2 ml; ws va 9-3 gonal f 187.5 eh Bloemetjes123: va 14-1 pil, va 10-2 decapectyl, va 20-2 Puregon 150 eenheden, op 29/2 Pregnyl (plots overstimulatie en stimuleren afgebroken) Girlie12: va 18-1 3x lucrin ivm endometriose Goldfishie: 4-3 start pil Help85: 12-1 tot 17-2 pil; va 12-2 Decapeptyl; va 26-2 Gonal-f 150 eh Ike: va 11-1 pil; va 9-2 Decapeptyl; va 17-2 gonal f; 1-3 eenmalig ovitrelle Josykate: va 10-1 pil; va 22-1 Decapeptyl; va 4-2 112,5 eh gonal-f Lieke86 : +/- 23-2 Menstruatie en cd3 starten met Orgalutran en Menopur rejo81: va 24-2 (dag 3) microginon; va 11-3 (dag 17) decapeptyl Tess27: Decapeptyl va 17-2 ; va 01-03 Gonal f 150eh Theeleut55: vanaf dag 4 Gonal f 150eh, vanaf dag 6 cetrotide Wen1977: va 19-2 Decapeptyl; va 3-3 gonal f 175eh Wes1: va 12-1 pil, va 21-2 Decapeptyl (21 eitjes bij punctie) Afspraken en NOD's (op datum) Bloemetjes123: 2-3 punctie (vervroegd ivm overstimulatie) Angeline: 7-3 FM (2) Goldfishie: 3-3 ivf-startgesprek 2.0 josykate: 3-3 Testen!! (tp 18-2) Lieke86 3-3 FM Ike: 3-3 punctie Bloemetjes123: 4-3 duidelijkheid over tp (punctie 2-3) Tesssss: 4-3 herhalingsecho (8 wkn) + gesprek, bij 7 wkn helaas geen hartje. Help85: 4-3 1e fm en 7-3 2e fm Wes1: 6-3 Testen!! (tp 20-2) Ike: 6-3 tp Vlindertje87: 7-3 1e zwangerschapsecho Olli: 7-3 1e zwangerschapsecho Annneliesje: 9-3 startecho Aicirtap: 10-3 controle Sara87: 11-3 start ICSI 3! Wen1977: 12-3 fm Biientjeee: 22-3 10 weken echo Girlie12: 6-4 MRI, 13-4 gyn Sta je niet (meer) in bovenstaande lijstjes, maar klets je graag (weer) mee? Pas ze dan aan! Om je eigen info erin te zetten: - check of je echt de laatste versie van de lijst hebt - druk op quote onder dat bericht (anders valt de info van anderen er af). - haal [QUOTE + naam] en [/ QUOTE] aan het begin en eind van het bericht weg (anders kun je niet posten). - vul je eigen datums in, hou je aan de volgorde van elk lijstje (zodat het overzichtelijk blijft).
Ja mooi hè! Vind het nog zo spannend om er volledig van te genieten.. Hoop dat de kleine uk blijft zitten!! Even opgezocht voor je Eerste fm : Links: 16,11,11,15,11,12,10 rechts: 15,15,15,13,13,14,15 1 dag later Tweede fm: links:18,10,12,14,18,20,13,13 rechts:21,13,18,15,15,14,10,16 Avond van 2de fm nog 1 keer gonal en deca gespoten. Avond erna pregnyl en 2 dagen later punctie, toen waren ze al weer stuk groter en 19 aangeprikt.. Ik was al een maand ervoor begonnen met meer water drinken ipv sapjes en zodra ik ging spuiten, nog meer water,gewoon een kan naast je zetten!