Klopt. Ik bem vroeger ook keer geopereerd geweest wat ze tegenwoordig via twee sneetjea doen. Dank je. Heel lief van je. Helaas blijf ik onder strenge controle 2 a 3x per week op controle tot de overstimulatie weg is. Ze zijn bang dat mijn eierstok gaay draaien, hy zag er tijdens de operatie te grooot uit.
Jeetje tess wat een enorme domper en verdriet! Heel veel sterkte!! @ selma gelukkig dat alles goed gaat met je kleintjes maar jeetje wat een stress. Beterschap hopelijk ben je weer de oude
Jemig. Hebben ze enig idee hoelang men gemiddeld nog last heeft van overstimulatie in gevallen zoals die van jou? En is er op je werk goed begrip?
@ tess - hè bah! En waar komt die dikke buik vandaan? @ selmaa - heftig allemaal! Erg hobbelige start zo van je zwangerschap. Hoe ver ben je nu? Ik mis een ticker hihi.
@selma; jeetje dat ook nog, beterschap en laat je goed verzorgen! @tess; wat ontzetten verdrietig zeg jij ook sterkte! @hier; ik begin me toch wel zorgen te maken dat ik overstimulatie ga krijgen. En ik maandag te horen krijg dat de punctie en TP niet doorgaat. Probeer dit weekend veel te rusten en veel te drinken...
Op het werk weten ze nog niet dat ik zwanger ben zit al een tijdje ziek thuis . Afgelopen week had ik nog een gesprek gehad om weer te gaan opbouwen, helaas zal dt nu ff uitgesteld moeten worden weer. Wil t nog niet bekend maken. De overstimulatie moet vanaf week 12 afnemen want dan neemt de placenta de werking over. Je hebt er alles voor over en klagen zal ik nu als laatste doen. Als t maar goed gaat met mn kleintjes. Want hun verliezen zou ik niet aankunnen meer. Niet na alles .. @helpp: dank je wel ! @aircitrap ik ben nu ong 9 weken alweer. @bientje ; dank je wel! Hoe is het met jou?
@Tesssss sterkte! @Selma beterschap! Heftig zeg maar fijn dat de kleintjes het goed doen! @Ike mooi resultaat zeg
@help rustig aan indd en veel drinken. Das het beste met dreigende overstimulatie. Bij mij is ooit 1 poging afgebroken wegens dreigende overstimulatie. K voel nu steeds meer steken en sommige dingen zijn pijnlijk. Maandag weten we meer..suc6 alvast!
Tesssss wat verschrikkelijk!!!! Zo erg!! Denk aan je.. Hihi sorry mlady wilde het toch eerst even zeker weten.. Dankjewel lieve wes!! Ik hoop en duim voor je, dat ook jij zondag alsnog een positieve test hebt! Ook jij hebt dat dik verdiend!!!!
Het gaat wel. Wie weet waar we voor behoed zijn.... We maken er alsnog een gezellig feestje van morgen en ik ga maandag ff op mijn werk overleggen wanneer ik die dingen zal gaan nemen. Lichamelijk schijnt het voor mij niet echt kwaad te kunnen dat het nog in mijn buik zit maar schijn een week uit de running te zijn dus moet (wil) het ff "plannen". Wie weet komt het nu ik er in berust vanzelf opgang. We zullen zien. Als ik goed begrepen heb kan het na 3 uur na het inbrengen beginnen maar 10 uur, nog later of helemaal geen reactie is ook heel goed mogelijk. In het laatste geval zal er alsnog een curettage gepland moeten worden.
Selma: je hebt t wel pittig zeg. Maar wel heel fijn dat met je kleintjes alles goed is. Doe rustig aan en veel beterschap
Dank jullie wel lieve dames. Het is indd heel pittig, vooral als je ook nog eens zo'n traject icsi hebt gedaan. Lijkt allemaal zo oneerlijk. Veel verdriet maar als ik denk aan de twee kleintjes die op de echo lekker druk bezig zijn tovert er weer een glimlach op mijn gezicht. Ik ben een sterke dame en kan veel aan maar denk dat ik nu wel beetje erdoor heen zit. Zal ook wel door de hormonen komen.
@Ike, 7 bevruchtingen wat een mooi aantal. Hopelijk allemaal a kwaliteit en beter nog heb je er maar 1 nodig. @selma, Beterschap! Fijn dat met de kleintjes alles goed is! @help, als je het niet vertrouwd kun je dan niet het zh bellen (bij ons heeft voortplantingsgeneeskunde daar een speciaal spoed nummer voor)? Beter 1 echo teveel zou ik denken... @tesss bah wat een rot nieuws. Hopelijk kunnen jullie het samen een beetje een plekje geven en toch nog een beetje van het weekend genieten...
Wat knap van je dat je er al zo nuchter mee omgaat. Wat je zei ("Wie weet waar we voor behoed zijn") is idd een goeie om je te realiseren. Het trok mij er ook doorheen (al durf ik onze situaties amper te vergelijken). Een mk is niet voor niets. Het is alleen emotioneel pittig. Ik hoop dat het afstoten relatief soepel gaat meis. Het is al zwaar genoeg. En voor zover mogelijk: veel plezier bijhet feestje van je lief ❤