Wat fijn bloemetjes!En nu wachten maar... Wes heel veel succes morgen! Hoop toch zo dat je positief test!!!!!!!! Denk aan je en ga voor je duimen!!
Spannende week met fm en puncties!! Beginnen jullie het te voelen? Ik zeker wel op 6e dag..gonal nr 7 vanavond. Morgen eerste FM ,altijd spannend. Ik prik max 10/11 keer gonal dus dat kom ik op zaterdag of zondag uit voor een punctie
@ joskate: gefeliciteerd! (Blijkbaar een aantal pagina's gemist) @mlady: ip adviseren ze pas 17 dagen na terugplaatsing te testen, maar zal na 14 dagen kunnen. Aangezien de 20e in t weekend valt denk ik dat ik dat als streefdatum heb. Als ik dat kan volhouden. @ike: in Zwolle is nieuwe methode van invriezen waarbij de kans van ontdooien sterk is toegenomen. Ook de embryo's van mindere kwaliteit kunnen resulteren in een zwangerschap, daarom vriezen ze alles toch in. Ze zien dit toch als een extra kans. Als ze echt te slecht zijn overleven ze het ontdooien niet. En ze zijn wel gedeeld in de afgelopen dagen, volgens mij is dat t criterium. Ik zie de 3 slechte voor mijzelf meer als 1 kans. Maar we gaan er voorlopig nog maar vanuit dat ik ze niet nodig ben! Succes vandaag!
Bijzonder dat dat kan bloemetjes. Ik ben benieuwd wanneer ze bij mij bloed prikken op hcg, dat hoor ik straks met tp. In de papieren staat 15 dgn, dus 21 of 22 mrt. Succes op het wachtbankje, ik sluit straks aan. Succes Wes
@bloemetjes wat fijn zeg dat het goed verlopen is. En op zich best logische redenatie van het ziekenhuis. @tess27: succes morgen, ben benieuwd. @wes: hoop ook nog voor je! @wen: hoe is die met jou? @lieke en Angeline: hoe voelen jullie je? @hier: nog 1 dag in spanning wachten of we morgen groen licht krijgen. Hoop zo dat de goede eitjes gegroeid zijn en de kleintjes niet zodat we geen overstimulatie hebben en door kunnen... Best gespannen. Vandaag maar weer veeeeeeel drinken
@Tess27: Dan lopen wij gelijk denk ik! Heb vanochtend nummer 7 van de gonal-f gezet. Wat voel jij? Ik voel lichte druk en af en toe een steekje. Maar kan nog prima sporten. Gewoon gevoel iets minder ruimte te hebben in mn buik. Heb jij dan morgen ook fm1? @allen: Het lukt me niet om op iedereen persoonlijk te reageren. Moet ook nog even in komen weer. Maar succes iedereen in ieder geval!
@Bloemetjes123: Spannend! Ik ben al begonnen met duimen. @MLady: roze en rood vind ik wel lief gevonden, dank je wel. @All: Hier gaat het eigenlijk wel. We hebben er een mooi feestje van gemaakt gisteren en nu ga ik puinruimen. Ik heb besloten vanavond die tabletten in te brengen en dan ga ik morgen met mijn dochtertje naar mijn ouders wachten op de "uitdrijving". Ik mag niet alleen zijn namelijk. Zij hebben 2 toiletten en zo wordt er i.i.g. goed voor haar gezorgd. Vind het wel een beetje eng omdat ik niet goed weet wat ik wanneer kan verwachten qua pijn etc. Je leest van die horrorverhalen op www. Bah. Tot zover. Fijne zondag allemaal!
Succes Wes! Tess sterkte nogmaals wel fijn dat je er alsnog een feestje van heb kunnen maken eventjes wat anders aan je hoofd gehad. @ selma hoe voel je je nu? @ nii hoe gaat t met jou?
Bientje, het gaat. Nog veel pijn en de zwangerschapsklachten ernaast. Maar voor de rest mogen we niet klagen. Het is voor een goed doel. Hoe is het met jou?
@tessss, heel veel sterkte morgen.... @Help, gaat goed hier hoor. Vandaag dag 4 van de gonal f. Gelukkig nog geen last van bijwerkingen. Dinsdag lekker ontspannend na de acupunctuur, daar kijk ik wel naar uit. Ben daarna altijd helemaal zen... Verder drink ik ontzettend veel, dus wel last van gebroken nachten omdat ik regelmatig moet plassen maar goed we weten waarvoor we het doen.
Hoi Help! Hoe ik me voel.. ik heb een beurse opgezwollen buik.. ik ben al niet de slankste (71 kg bij 1,63) maar ik voel me nu net een teletubbie de eerste blauwe plekken worden nu zichtbaar. Hoop dat ik morgen goed nieuws krijg en dat de punctie woe of Do inderdaad gepland wordt. Jij en Lieke succes morgen en de rest ook natuurlijk!
Hey meiden. Helaas vandaag nog steeds een negatieve test. Maar we zijn nu lekker op wintersport, dus kan nu iig genieten van 't skieen en een biertje 😊 Heel veel succes allemaal aankomende week met alles. Liefs.
Ik zou hier ook graag mee willen schrijven. Ben gisteren begonnen aan mijn 2de icsi ronde. Moet 14 maart terug voor de fm meting. Deze ronde spuit ik triptofem en menopur (225 eenheden). Zal me ook even voorstellen, ben anke en sinds september 2014 getrouwd met Danny. Wij zijn in april 2014 gestopt met de pil en na onze bruiloft er echt voor gegaan. In april 2015 uit voorzorg naar de huisarts omdat ik een vergrote kans had op vervroegde overgang. Zaadvan mijn man is getest en na 2 testen die niet goed waren de mm ingerold. Bij bloedonderzoek bleek dat ik een amh waarde van 0,6 had en dus verminderd vruchtbaar ben en na alle waarschijnlijkheid voor mijn 30ste in de overgang ga raken. In oktober/november de 1ste icsi poging gehad die helaas niet tot een zwangerschap heeft geleid. Wel bleek de kwaliteit van mijn eicellen zodanig slecht is dat voor ons ronde 2 erop of eronder is. Als de kwaliteit niet beter wordt zijn wij hierna aangewezen op eiceldonatie.
Eva. We gaan inderdaad gelijk op. Morgen ook FM 1 om 08.40 (icsi echo's zijn tussen 08.00 en 09.00 ). Vind het weer super spannend ondanks dat het de 5e icsi is. Ik voel me ook wat meer opgeblazen zeg maar, en wat je zegt steken. Vooral na het prikken (prik om 17.00u , wij bepalen zelf de tijd zolang die maar elke dag gelijk is). Ook beide kanten van eierstokken kloppen ofzo.. Word alleen maar meer, ik vind t altijd gek als de punctie is geweest en je je 'leeg' voelt. Had altijd wel flinke napijn maar schrik niet het was echt een dagje en die dag blijf ik lekker in bed , kan goed slapen na die morfine . Spannend. Succes morgen!
Ik hoop donderdag of vrijdag en dan weer die ellendige wachtweken in..maar met een hopelijk mooi resultaat spannend hoor Suc6 alvast!
Nee wes wat ongelofelijk shit 😣 vind het echt rot voor je!zo gegund!! Geniet maar inderdaad heerlijk van je vakantie!!! Lekker veel biertjes drinken en als een malle die berg af skiën, dat kan nu even 😊