@JessieU, daar zal inderdaad wel een verschil inzitten. Vanmorgen fm1 gehad. Niet heel veel info. Maar dat er links 9 zijn en rechts 4, allemaal rond 13/14mm. Kan dat kloppen die mm's? Haha. Moest er zelf naar vragen, kreeg anders niet veel info. Ik mag dinsdag weer terug voor fm2. Ze zei woe/don/vrij punctie. Maar woe. kan toch helemaal niet als ik dinsdag nog fm heb ivm pregnyl spuiten? Of snap ik het dan niet helemaal. Mag ik hopen op vrijdag punctie? Komt qua planning allemaal het beste uit... Wordt nu wel spannend vind ik!
Wauw mooie score. Ja hoor de mms kunnen kloppen Ehhh nee want dan di echo en di pregnyl, dan dag niks en volgende dag punctie. Dus donderdag! Spannend meid!!
Ja hoe jij het uitlegt, zo dacht ik het ook. Hoop eigenlijk vrijdag punctie. Dus m'n eitjes mogen rustig aan doen . Haha. Komt qua planning iets beter uit. Haha. Heb jij vorige poging ook wat langer tussen fm1 en 2 gehad. Bij mij zitten er 4 volle dagen tussen. Ik had zelf verwacht na 2/3 dagen terug te moeten. Maar het wordt spannend ja! Hou jij het nog vol? Ik wel hoor, maar zo'n lichte spanning voel ik wel als ik aan het vervolg denk en hoe het allemaal gaat lopen.
Vorige keer had ik 3 dagen. Je zou haast denken dat ze zich een dag vergist heeft. Aan andere kant....eitjes groeien 1 a 1,5 per dag. Dus 13 plus 5/6 is mooi om te kikken en dan punctie. Dus lijkt me prima hihihi. Ik vind het heel spannend! Maar nu het gevoel vsn kom maar op, ik kan het hebben. Hihihi. Zeg ik nu dapper hoor😜 Ik kan niet wachten op een mooie tp maar dan de helse wachtweken.
Oke, bedankt voor je geruststelling.. Begon me al zorgen te maken. Ja inderdaad die helse wachtweken. Zie ik meer tegenop, dan wat er de komende week allemaal gaat komen!
Waaah inderdaad spannend!! Gaat snel!! Heel veel succes! Je kunt het!! Ben benieuwd naar de oogst! En dan vrijdag terugplaatsing?! Zit het er deze week al op.. Kan het ergste beginnen! Wachten. Je hebt gelijk vrouwen zijn inderdaad slecht met geduld. Maar wordt er vooral onzeker van als het zoveel anders loopt dan bij andere, ben ik bang dat ze zich vergist hebben. Maar aan de andere kant denk ik ook, ze doen dit al zo lang. Zal wel goed komen allemaal!! Ik hoop nog steeds vrijdag punctie!
Dank je wel! Ja voor het weekend alles klaar en kan het broeden beginnen😊 Ik ben ook benieuwd naar de oogst en daarna. Spannend hoor. Heb zo'n vol gevoel in mn buik. Ik heb gemerkt dat elke poging anders gaat en voelt. Valt niet te meten! Hoe voel jij je?
Voel me prima! Wel sinds vanmiddag zo'n drukkend gevoel in de buik. Waarschijnlijk dat gevoel wat jij als 'vol' beschrijft. Broek zit ook wat strakker. Vooral bij zitten drukt ie in m'n buik.
Vanmorgen geweest voor FM2. Er liggen er 11 klaar! Vanavond pregnyl, donderdag punctie en zondag TP. Begin het nu allemaal wel spannend te vinden. Vooral de punctie, kijk er toch wel tegenop. Daarna weer de spanning voor het resultaat. Vallen van het een in het ander. Wat moeten we toch allemaal doorstaan dames. We mogen trots op onszelf zijn!!
Wat een mooie score!! Ohhh voor jou spannend, de punctie donderdag. Ik lig nog suf vd morfine in bed. Heel wat geprikt maar bleken 6 eitjes te zijn. Hoopdat ze een mooie embryo kunnen maken.
Girlie trek je het nog qua spanning? Een tip die ik wil meegeven: hoe gespannen of zenuwachtig je ook bent probeer op de punctie stoel paar keer te ademen en te denken ontspan. Laat het los. Dat scheeld echt zoveel in pijn. En na de punctie is de pijn echt weer weg. Beetje spierpijn in de loop vd dag en beurs gevoel zeg maar. Het is zo vergeten.
Heel erg bedankt voor je geruststelling! Spanning valt nog mee, als ik er aan denk wel wat zenuwen. Bedankt voor je goede tip! ik ga er op letten! Ben vooral benieuwd wat die medicatie ik allemaal moet nemen vanavond met me gaat doen.. Ben normaal niet zo'n pillen slikker. Alleen als het echt niet meer gaat. Tip voor jou, veel drinken nu! Lees ik overal terug. Lees in ander topic over je niet zo prettige ervaring met de punctie! Echt vervelend! Zou het inderdaad even aankaarten, niet handig dat het zo gelopen is. Duim voor prachtig nieuws vandaag voor je!!
Thanks girlie! Ja drink me suf. Morgen hoor ik het! Wat voor medicijnen heb je? In t vu krijg je alleen morfine prik en half slaap tabl. Meer niet😨 Komt goed!!