Hallo allemaal, Even een vraag. Ik ben deze cyclus voor het eerst gestart met 100mg clomid. Nu kwam ik vanmorgen in het ziekenhuis en ze zeg al snel een groot ei die op springen staat. Ik zit pas op cyclusdag 11 dus was zo blij. Mijn ei was 28 mm, nu lees ik overal dat ze gemiddeld 24 mm worden dus hij staat echt op springen. Nu heb ik alleen net een ovulatietest gedaan en deze is negatief.. Heb ik m'n lg piek gemist omdat die vaak 1-2 dagen voor je eisprong is? Of moet ik er nu vanuit gaan dat het nog minimaal 24u duurt voordat hij springt? Vanavond en morgen sowieso maar klussen en ik test denk ik nog maar even door.
Je LH-piek komt idd 1-2 dagen voor je eisprong, dus misschien heb je die inderdaad gemist... Ik zou het de komende dagen gewoon lekker gezellig maken! Wordt er nog gecontroleerd of je je eisprong gehad hebt adhv een bloedonderzoek of echo?
Dankjewel voor je reactie! Ik heb vanmorgen nog een test gedaan en deze was gelukkig wel positief! Vanavond en morgen het nog gezellig maken! Volgende week dinsdag moet ik bloedprikken, en donderdags krijg ik dan de uitslag. Weet jij misschien welke dag is als eisprong moet houden? Is dat vandaag? Want dan weet ik wanneer mijn NOD is.