Welkom @Baby2017 hopelijk donderdag een tp van een toppertje! Het is je gegund Ik kon jouw lijstje niet kopiëren dus ik heb je er even opnieuw tussen gezet. Ik weet niet of je dit weggehaald hebt? - haal [quote + naam] en [/ quote] aan het begin en eind van het bericht weg (anders kun je niet posten)
12! Ik ben heel blij voor je. Ga jij er trouwens 1 of 2 terug laten plaatsen als ze goed delen en er meer dan 2 bevrucht zijn? Of heb je daar nog niet over nagedacht.
Ja daar hebben wij zeker over nagedacht. Wij laten er 1tje terugplaatsen. Het kan namelijk ook zo zijn dat een slechte een goede negatief beïnvloed dus dat vind ik best wel een risico (andersom kan ook). Maar aangezien wij al 1 kindje samen hebben en mijn man uit een eerdere relatie ook al 1 kindje heeft durf ik het risico van een tweeling ook niet aan. Dus wij gaan gewoon voor 1 en hopen dan dat n eventuele rest goed genoeg is om in te vriezen. Ik heb bij poging 2 (=dat was mijn eerste terugplaatsing) wel 2 van de beste kwaliteit laten terugplaatsen, die is toen overgens mislukt. Mijn zoontje komt uit een cryo tp (en was van iets mindere kwaliteit dan de verse tp)
Jaaaaa 20.00u is het hier zover. Ik begin om 20.00u omdat ik straks met de tweede spuit iedere dag tien minuten eerder moet spuiten. Op deze manier blijf ik mooie tijden aanhouden zodat het te plannen valt. Ook succes thirza met je eerste spuit!!! JOEHOEEE
Goedemorgen dames, Ik wordt om 10:00 uur gebeld of mijn vruchtje zich heeft gedeeld.. Ik hoop het dat het een geslaagde missie is...
Ik heb een slechte nacht gehad, ontzettend veel napijn in mijn buik. Ik ben er elk uur wel wakker van geweest. Dit herken ik ook niet van de vorige keren. Maar goed vandaag in laag tempo wat dingetjes doen, veel blijven drinken dan komt het vast goed. Na een punctie zorg ik altijd dat ik 3 dagen niet hoef te werken (ziek gemeld), die heb ik altijd wel nodig om te herstellen.
Dat ging goed. Wel kreeg ik een enorme rode vlek en brandde het als een gek. Gelukkig trok dat wel snel weg. Volgens mij heeft het wel mijn menstruatie bijna gestopt.
Bedankt klopt ben net gebeld dat het ks gaan delen maar ik hoor donderdag welke klasse vandaag nog klasse 3 het kan nog veranderen
Dames kan iemand mij een uitleg geven over de de eicellen ? Wat houdt dat in ? Waarschijnlijk heb ik een embryo van 4 cellen morgen op dag 3
@Wen1977 Daar stond ik dan, in mijn ene hand de prik en in mijn andere hand een vetrol van mijn buik. Jezelf voor het eerst prikken, toch even iets wat tegen je natuur in gaat en de eerste keer krijg je toch even een paniek-gevoel van help moet die naald echt mijn buik in!?!? Maar echt: het was een EITJE! opgelucht! @Thirza78 Het heeft mijn menstruatie ook ongeveer gestopt! Ben amper 1,5 dag OG geweest. Gelukkig heb jij dat dus ook. Maar is het normaal? (A)