Start IVF/ICSI - april, mei, juni 2022

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Narcisje, 23 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soof1992

    Soof1992 Fanatiek lid

    2 jan 2022
    2.516
    3.018
    113
    Vrouw
    Ooh ik les dit nu pas! Wat stom dat het zo tegenviel en dat de arts er een potje van heeft gemaakt. Was het dezelfde arts of wel echt een andere arts?

    Dikke knuffel! Ik snap dat je er even mweh van bent, hopelijk zijn de 11 eicellen allemaal goed rijp voor de bevruchting en komen er genoeg cryo's uit voort.
     
  2. Soof1992

    Soof1992 Fanatiek lid

    2 jan 2022
    2.516
    3.018
    113
    Vrouw
    Oh dat is wel een behoorlijke domper zeg! Gelukkig gebeurt het in ieder geval sporadisch, maar als het gebeurt is het wel mooi kak! Hopelijk had je toen na die tijd niet al te veel pijn voor een langere periode zeg maar.
     
  3. Soof1992

    Soof1992 Fanatiek lid

    2 jan 2022
    2.516
    3.018
    113
    Vrouw
    Wat een mooi resultaat! Hoe gaat het nu met je? Ik ga duimen voor je dat er een TP komt zondag!
     
  4. Soof1992

    Soof1992 Fanatiek lid

    2 jan 2022
    2.516
    3.018
    113
    Vrouw
    Ik mag vanavond Ovitrelle zetten om volgende week vrijdag terug te komen voor de TP! Whooop!
     
    Wijntje31, Asil en Famke93 vinden dit leuk.
  5. Maskadir

    Maskadir Actief lid

    8 mei 2022
    194
    85
    28
    Vrouw
    Shit dat is echt niet leuk! Hopelijk komen er hele mooie embryos uit maar ik snap dat je hier heel verdrietig en boos om bent.
     
  6. Maskadir

    Maskadir Actief lid

    8 mei 2022
    194
    85
    28
    Vrouw
    Net de start echo gehad. Vanavond beginnen met decapeptyl en morgen menopur.

    ze zag 16 follikels klaar liggen voor deze ronde. Ben benieuwd hoeveel er daadwerkelijk gaan groeien.
     
    Asil, Wijntje31 en Famke93 vinden dit leuk.
  7. Wijntje31

    Wijntje31 Actief lid

    12 mei 2022
    141
    65
    28
    Vrouw
    Wat super kut zeg dat je zo’n slechte ervaring hebt! Was het daardoor ook extra pijnlijk of viel het mee? Fijn dat je in ieder geval 11 eicellen hebt, hopelijk veel rijpe en mooie bevruchtingen :) Rustig aan doen!

    hadden jullie ook zo’n bolle
    Dank je wel, lief van je! Blijft spannend hoe onze cellen gaan delen, er is niks van te zeggen. Morgen meer nieuws. Nu vooral rustig aan doen en hopen dat die buik wat minder bol wordt. Ben wel al gestart met de utrogestan, bijzonder spulletje. Zolang ik lig weinig ‘lekkage’. Hebben jullie ervaringen?
    Fijn dat jij volgende week voor TP mag!!
     
  8. Wijntje31

    Wijntje31 Actief lid

    12 mei 2022
    141
    65
    28
    Vrouw
    Er ging iets niet goed met mijn post. Benieuwd of jullie ook zo’n bolle buik hadden na de punctie? Voor zover ik weet geen overstimulatie. Niet in gewicht aan aan het komen, geen pijn en doe rustig aan. Drink veel. Het lijkt wel al iets minder bol maar ik ben dit zo niet gewend.
     
  9. Famke93

    Famke93 Actief lid

    28 sep 2021
    194
    153
    43
    Vrouw
    Ja het was echt ontzettend pijnlijk. Deze zelfde arts had afgelopen week ook al een follikel echo gedaan om de vooruitgang te bekijken, toen deed ze me zelfs zeer. Ze heeft 4x door m'n baarmoederwand moeten prikken en prikte gewoon steeds mis en duwde die echo apparaat met naald steeds op een hele nare manier. Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, maar ik weet wel dat het echt niet zo hoefde als ze wat ervaren was.
    Ik hoop echt dat het niet nog een keer hoeft en dat het niet voor niks is geweest
     
  10. Wijntje31

    Wijntje31 Actief lid

    12 mei 2022
    141
    65
    28
    Vrouw
    ah klinkt echt super pijnlijk en naar! Hopelijk krijg je er geen extra klachten door. Hoe voel je je nu? En wanneer hoor je meer over de eitjes / bevruchtingen / embryo’s?
     
  11. Soof1992

    Soof1992 Fanatiek lid

    2 jan 2022
    2.516
    3.018
    113
    Vrouw
    Ik lees wel vaker dat Utro een bende wordt, ik krijg deze niet omdat ik een cryo TP heb en nooit een verse TP.
     
  12. Famke93

    Famke93 Actief lid

    28 sep 2021
    194
    153
    43
    Vrouw
    Zojuist al gebeld. Van de 11 eitjes waren er 9 rijp, daarvan zijn er nu 5 bevrucht.
    Ik ben toch echt wel teleurgesteld, wetende dat ze het nog tot dag 5 moeten volhouden vind ik echt heel spannend (de vorige keer hadden we maar 1 van excellente kwaliteit en hadden we 4 die wat achter liepen, deze zouden dus allemaal zijn afgevallen als ze tot dag 5 hadden moeten doorontwikkelen). Ik hoop dat er nog wat overblijft voor in de vriezer straks. Zo ontzettend spannend weer
     
  13. Wijntje31

    Wijntje31 Actief lid

    12 mei 2022
    141
    65
    28
    Vrouw
    Jeetje wat ontzettend spannend en ik snap je teleurstelling. Het is zo onzeker allemaal! Hopen dat deze 5 gewoon allemaal toppers worden! Is er ook nog een mogelijkheid dat je al op dag 3 een TP krijgt?

    Ik word vandaag gebeld of we een terugplaatsing hebben morgen (dag 3). En dan horen we morgen pas of er meer in de race zijn. Ook al heb je er geen invloed op, wat een hel die onzekerheid.
     
  14. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.400
    6.937
    113
    Vrouw
    Ik snap het. Ik had 10 eicellen, 10 rijp en maar 3 bevruchtingen. Ik was ook doodsbang dat ze het niet zouden halen met zo'n laag aantal en ze groeiden ook nog traag allemaal. Maar uiteindelijk zit er nu eentje bij mij vanaf dag 5 en de andere 2 zijn ingevroren. Houd hoop!
     
  15. Famke93

    Famke93 Actief lid

    28 sep 2021
    194
    153
    43
    Vrouw
    @Wijntje31 ben je al gebeld? Spannend zeg!
    Wij krijgen onze verse tp wel op dag 3. De rest gaat op dag 5 de vriezer in, maar ik hoop natuurlijk op 1 of meerdere cryo's dat vind ik nu zo spannend
    @Narcisje oh wat fijn dat alle 3 bij jou helemaal goed zijn door gedeeld. Dat geeft mij ook weer een beetje hoop!

    Ik werd net gebeld door mijn arts (net degene die de punctie heeft gedaan), hij was op vakantie maar belde dat hij het verhaal van m'n punctie had gehoord en wilde laten weten dat hij het heel erg vond en hier ook zeker wat mee gaat doen. Na zijn vakantie wil hij hierover met ons in gesprek. Wel netjes!
     
    Soof1992 vindt dit leuk.
  16. Wijntje31

    Wijntje31 Actief lid

    12 mei 2022
    141
    65
    28
    Vrouw
    Net gebeld, morgen om 11.30u TP!! Dan volgen de details pas. Maar het zijn er meerdere liet ze wel los. Zegt alleen nog niks over de kwaliteit. Maar we zijn weer een stapje verder. Alle tips zijn welkom!

    Warm houden en drinken. Granaatappelsap. Die mc donalds frietjes sla ik over nog andere dingen? Ontspanning! Dat vind ik altijd lastig haha.

    @Famke93 wat netjes zeg! Hij neemt de ellende niet weg maar op zijn minst wordt er wat mee gedaan om het te voorkomen. En je voelt je hopelijk gehoord en begrepen als je je slechte ervaring kan delen.
     
    Soof1992 vindt dit leuk.
  17. Famke93

    Famke93 Actief lid

    28 sep 2021
    194
    153
    43
    Vrouw
    Oh wat super! De dingen die jij noemt zijn de einige dingen die ik ook nu na een terugplaatsing, je zou nog 100 dingen online kunnen vinden die wellichg helpen maar ik zou het daarbij laten als ik jou was ;).
    Succes alvast morgen, hopen op een mooie sterke emmy!
     
  18. SamirsVrouwtje

    SamirsVrouwtje Fanatiek lid

    20 jan 2015
    3.311
    1.893
    113
    Vrouw

    Gisteren en vandaag gaat het wel wat beter maar ik heb wel enorm gevoelige eierstokken. Zodra ik wat ik het huishouden doe voel ik meteen. Heb ook echt een opgezetten buik. Lijk echt zonder grap 6
    Maanden zwanger ofzo.
     
  19. Famke93

    Famke93 Actief lid

    28 sep 2021
    194
    153
    43
    Vrouw
    Oh jeetje dat klinkt wel een beetje op overstimulatie? Ik zou hey goed in de gaten houden als ik jou was. Rustig aan!
     
  20. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.025
    113
    Vrouw
    Ik zou aan de bel getrokken hebben en bloed laten testen.. Just saying. Denk om jezelf mop! ❤️
     

Deel Deze Pagina