Ik zou morgen weer testen haha. Volgens mij blijft dat 10 of 11 dagen in je lichaam. Nou is dat natuurlijk bij iedereen anders. Ma ja als de test oploopt dan weet je het zeker
Dan ga ik morgen nog een paar testjes halen bij het Kruidvat. En dan hoop ik dat het streepje nog wat donkerder wordt. Bedankt voor het meedenken
Succes weer morgen! Het kan nog steeds @Jenniee91 wow snel al! Zou wel kunnen denk ik! Als je een 5 daagse teruggeplaatst hebt gekregen. Idd als het oploopt is het sowieso wel duidelijk dat je zwanger bent! Succes ook met verder testen
Nou kramp word wel erger. Normaal word ik op 13 dpo ongesteld. Das morgen. Ma ja zal wel door de utrogestan niet zo zijn. Denk nog steeds dat het niet gelukt is.
Ik las vandaag dat die buikkrampen ook bij eerste zwangerschaps verschijnselen kunnen horen! Maar het blijft onzeker allemaal , dat snap ik heel goed. Pak een goede nachtrust. Laat je het weten morgen?
Ja ik weet het. Ma ik denk nog steeds dat je wel voelt of je zwanger bent of niet en dat gevoel heb ik absoluut niet. Weet nog niet hoe laat ik ga testen ma dan laat ik het weten
Hartstikke negatief. Vanmorgen ook best veel kramp en nu weer niks. Wel veel bruin verlies nog. Ben er bang voor
@xxFrummel aah wat is je officiële testdag? Misschien een latere innesteling, net zoals bij mij. Ik duim voor je!
Zondag pas. Maar had nu al wel een streepje verwacht. Maar ja ik ben ook mevrouw ongeduld. Lees nog niet veel positieve verhalen.
Als je gisteren nog flink kramp en bruinverlies hebt, kan het idd zomaar een late innesteling zijn. Maar dan kun je vanaf nu pas enigzins positief testen. Ik zou dus echt niet te snel conclusies trekken. Al zou ik precies hetzelfde doen... @Jenniee91 : hoe is het met jouw testen? Het kan beide kanten op, al vind ik het al flinke streepjes voor zowel een early test als voor de Ovitrelle. Wat doet de test vandaag? @Narcisje: hoe is het met jou? Red je het nog een beetje? @Zwangeren: hoe is het met jullie? Hier is het bruinverlies gestopt, maar nog wel aan het wachten op mijn eisprong, dan pas beetje zicht wanneer we echt gaan starten met de tp. 2 augustus elk geval niet, want mijn luteale fase is zeker 12 dagen. Dus we wachten hier rustig af.
Ik heb corona dus ik zit aan huis gekluisterd. Ik voel me nu op dit moment oké maar ik ben er wel flink ziek van.. Toevallig heb ik net een telefonische afspraak gehad met 1 van de gynaecologen van de kliniek. We hebben 45 min gebeld en ik kon alles vragen dus dat was heel fijn. Mogelijk krijg ik nog aanvullend onderzoek en dat is iets wat ik zelf mag beslissen dus dat is heel fijn. Daarnaast hebben we besproken hoe we de volgende icsi poging gaan doen en dat klinkt als een goed plan. De regie ligt volledig bij mij/ons en dat is heel prettig.
@maestro ik heb gisteren geen test gedaan, wilde het nog een extra dag afwachten. Dus ik ga straks na werk nog een testje doen. Mega spannend. Kan het eigenlijk niet geloven dat de eerste terugplaatsing gelijk raak zou zijn.
Ik heb nu ook rood bloed. Ga maar stoppen met de utrogestan denk ik. Kan me niet voorstellen dat dit van een innesteling is. De krampen zijn ook te heftig
Wat vervelend Frummel! In het ziekenhuis zeiden ze dat ik niet mocht stoppen met Utrogestan tot zij de officiële test hebben gedaan.. maar ik snap heel goed dat je er geen vertrouwen meer in hebt
Het gaat gelukkig goed, wel erg last van de moodswings Verder is het nog wachten op de testdatum, maar ben heel nieuwsgierig