Start IVF/ICSI - april, mei, juni 2022

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Narcisje, 23 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxFrummel

xxFrummel Bekend lid

15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Weet niet of dat veel zin heeft. Mijn amh is erg laag. Ga daarom niet veel eitjes krijgen

2. Kinderwens2021

13 feb 2021
    81
    8
    8
    Vrouw
    Maar sommige ziekenhuizen hebben een betere laboratorium en hopelijk betere embryo's.

3. xxFrummel

xxFrummel Bekend lid

15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Ik snap wat je bedoelt. Vind het ook heel lief dat je mee denkt, maar wij zitten al bij een fertiliteitskliniek.

4. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    @xxFrummel sorry dat ik inbreek wat een heftig traject heb je achter de rug.

Ik loopt zelf momenteel ook in duitsland en ik heb ook een erg lage AMH 1.1

Zijn hier meer dames welke een laag AMH waarde hebben en waar moet ik dan aan denken?

Ik start september met ivf en weet nu niet zo goed wat ik moet verwachten qua follikels.

5. xxFrummel

xxFrummel Bekend lid

15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Bij de 1e icsi poging had ik 4 eitjes. Geen eentje was goed dus geen bevruchting. Bij de 2e poging heb ik andere hormonen gekregen. Weer 4 eitjes. Alleen met de punctie zaten er maar 2. De grootste was al weg en over de kleinste heb ik ze niet meer gehoord. Na de punctie meteen al te horen gekregen dat er 1 eitje niet goed was. Ze hebben toch geprobeerd om hem te bevruchten maar dit is niet gelukt. Als het goed is krijg je aan het begin een uitgangsecho om te kijken hoeveel eitjes er zitten. Heel veel succes gewenst

6. Lennie92

Lennie92 Actief lid

9 jul 2022
    102
    22
    18
    Vrouw
    @xxFrummel aah echt rot om te lezen dat de menstruatie heeft doorgezet. Wat vervelend sterkte. @Narcisje ook heeeel veel succes met de 3e poging. Goed idee om over te stappen op een andere zorgverzekering die 4 pogingen vergoed.

@Jenniee91 wat fijn van de oplopende testen. Gefeliciteerd!

@maestro hoe is het bij jou? Al meer duidelijkheid?

Met mij gaat het goed, begin al beetje misselijk te worden sochtends, gespannen borsten en snel warm, sneller moe. Opzich wel fijn om het te voelen, geeft een beetje meer zekerheid. Test van 2 dagen geleden was een dikke streep geworden. Hopen dat het goed blijft gaan.

xxFrummel vindt dit leuk.
  7. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    @xxFrummel ah thans voor de informatie. Ja eentje is voldoende zeggen ze wij gaan het hopen en het traject beleven :oops:

Wat was jouw AMH waarde. Is dat wat ze meten wat die cyclus als kleine follikels in de eierstokken zit?

8. xxFrummel

xxFrummel Bekend lid

15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Ja klopt. Mijn amh was vorig jaar 0.2 weet niet of die ondertussen al verder gezakt is.

9. Maskadir

Maskadir Actief lid

8 mei 2022
    194
    85
    28
    Vrouw
    Lijst van vandaag! 30-07-2022

Soof1992 - 30 jaar - 1e kindje IVF + PGT (UMCG)
    Famke93 - 29 jaar - 1e kindje ICSI (Nij Barrahûs)
    Kinderwens2021 - 38 jaar - 1e kindje ICSI (UZGe
    Narcisje - 32 jaar - 1e kindje - ICSI (Cuypers en Cuypers Duitsland)
    Maskadir90 - 32 jaar - 1e kindje ICSI (MCKinderwens Leiderdorp)
    Wijntje31 - 31 jaar - 1e kindje ICSI (UMCG)
    Bvdm - 36 jaar - 1e kindje IVF (Isala Zwolle)
    Kimono17 - 31 jaar - 1e kindje IRD (Nij Geertgen)
    SuzieQ89- 33 jaar - 1e kindje ICSI (NWZ&AMC)
    Bambi947 - 31 jaar - 2e kindje icsi(UMCG)
    xxFrummel - 35 jaar - 1e kindje icsi (fkt Twente)
    Steenbok1991 - 30 jaar - 1e kindje IVF/ICSI (Meander Medisch Centrum)
    Lennie92 - 30 jaar - 1e kindje icsi (UMCG)
    Maestro- 36 jaar- 2e kindje ICSI (LUMC)

Afspraken
    2-8 Wijntje31: Eerste (zwangerschaps)echo
    3-8 Maestro: verwachte start menstruatie, bellen voor tp.

Testdatum
    23-7 Narcisje
    25-7 Lennie92
    31-7 xxFrummel
    2-8 Kimono17

Zwanger
    Bvdm (IVF 1.1)
    Famke93
    Bambi947
    Wijntje31

10. xxFrummel

xxFrummel Bekend lid

15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
  11. Wijntje31

Wijntje31 Actief lid

12 mei 2022
    141
    65
    28
    Vrouw
    Ha dames, ik ben weer terug van vakantie. Poging gedaan om alles terug te lezen maar het is heeel veel, dus sorry als ik iemand vergeet! Hier nog 2 daagjes wachten op de 8 weken echo. Vindt het zo spannend nog steeds, tijd is gelukkig wel voorbij gevlogen. Moe en misselijk zijn staat nog steeds centraal hier, 1x een klein beetje bruin verlies gehad (toen dacht ik meteen dat het mis zou gaan, gelukkig maar van korte duur en niet meer gehad!) maar verder gaan we goed denk ik haha.

@Bvdm Goed om te horen dat de zwangerschap goed verloopt. Heftig zeg van je eierstok! Terwijl ik dit typ zie ik helaas in je onderschrift staan dat je NIPT afwijkend is, wat ontzettend rot zeg. Kunnen ze er iets mee over zeggen of krijg je hier een afspraak voor?

@Bambi947 Wat fijn dat je echo goed was en je een mooi kloppend hartje hebt gedaan! Heerlijk gevoel moet dat zijn. Lekker gaan genieten inderdaad :)

@Narcisje Wat ontzettend kut dat het weer niet raak is! In ieder geval fijn dat je een goed en helder gesprek hebt gehad. Ook fijn dat er een mogelijkheid is om extra onderzoeken te gaan doen, hopelijk kunnen ze dan in ieder geval de volgende keer een handje helpen mocht dat nodig zijn. En nu eerst even genieten van een vakantie, even alles proberen los te laten en echt ontspannen. Voor zover dat natuurlijk lukt in dit pittige traject.

@Maskadir Shit zeg dat je je poging af hebt moeten breken. Hopelijk gaat het bij de volgende poging beter en hoeven jullie niet al te lang te wachten.

@Essietje @Jenniee91 Welkom! En gefeliciteerd met je positieve test meteen!

@Lennie92 Gefeliciteerd met je positieve test! Spannende dagen komen eraan :)

@xxFrummel Ontzettend kut dat het niet gelukt is, zeker nadat je een licht positieve test had.

Lennie92 vindt dit leuk.
  12. Wijntje31

Wijntje31 Actief lid

12 mei 2022
    141
    65
    28
    Vrouw
    Lijst van vandaag! 31-07-2022

Soof1992 - 30 jaar - 1e kindje IVF + PGT (UMCG)
    Famke93 - 29 jaar - 1e kindje ICSI (Nij Barrahûs)
    Kinderwens2021 - 38 jaar - 1e kindje ICSI (UZGe
    Narcisje - 32 jaar - 1e kindje - ICSI (Cuypers en Cuypers Duitsland)
    Maskadir90 - 32 jaar - 1e kindje ICSI (MCKinderwens Leiderdorp)
    Wijntje31 - 31 jaar - 1e kindje ICSI (UMCG)
    Bvdm - 36 jaar - 1e kindje IVF (Isala Zwolle)
    Kimono17 - 31 jaar - 1e kindje IRD (Nij Geertgen)
    SuzieQ89- 33 jaar - 1e kindje ICSI (NWZ&AMC)
    Bambi947 - 31 jaar - 2e kindje icsi(UMCG)
    xxFrummel - 35 jaar - 1e kindje icsi (fkt Twente)
    Steenbok1991 - 30 jaar - 1e kindje IVF/ICSI (Meander Medisch Centrum)
    Lennie92 - 30 jaar - 1e kindje icsi (UMCG)
    Maestro- 36 jaar- 2e kindje ICSI (LUMC)

Afspraken
    2-8 Wijntje31: 8 weken echo
    3-8 Maestro: verwachte start menstruatie, bellen voor tp.

Testdatum
    23-7 Narcisje
    25-7 Lennie92
    31-7 xxFrummel
    2-8 Kimono17

Zwanger
    Bvdm (IVF 1.1)
    Famke93
    Bambi947
    Wijntje31

13. Bvdm

Bvdm Actief lid

5 jul 2017
    211
    147
    43
    Vrouw
    Hi!

Wat fijn dat je een goede vakantie hebt gehad en de tijd snel voorbij is gegaan :) ik duim voor een hele mooie echo!!

Hier is het tij helaas helemaal gekeerd na 3 toch al hele heftige maanden. Vlokkentest (en overigens ook echo) heeft de uitslag van de nipt bevestigd en ik heb de heel verdrietige beslissing genomen om de zwangerschap morgen op precies 13 weken te laten afbreken. Ontzettend ingrijpend en ben er behoorlijk kapot van. Helaas moet ik er toch echt even doorheen... kijk enorm tegen morgen op maar tegelijkertijd is het goed dat het nu zo snel mogelijk gebeurt.

14. Maskadir

Maskadir Actief lid

8 mei 2022
    194
    85
    28
    Vrouw
    Ach jeetje wat een verdrietig nieuws zeg :( heel veel sterkte en succes morgen <3
    Hoe ga je het afbreken? Met medicatie?

nogmaals sterkte!

Bvdm vindt dit leuk.
  15. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.826
    8.482
    113
    Vrouw
    Heeel erg veel sterkte voor nu, morgen en de komende tijd. ♡ er wordt aan je gedacht!

Bvdm vindt dit leuk.
  16. Kimono17

Kimono17 Lid

7 jun 2022
    64
    31
    18
    Vrouw
    Ik heb al getest maar hier is nog niets uit gekomen, hopelijk veranderd dit nog :) De tp was ook pas vorige week vrijdag.

17. Kimono17

Kimono17 Lid

7 jun 2022
    64
    31
    18
    Vrouw
    Ah nee!! Wat erg om te horen zeg :( Heel veel sterkte!

Bvdm vindt dit leuk.
  18. Wijntje31

Wijntje31 Actief lid

12 mei 2022
    141
    65
    28
    Vrouw
    @Bvdm Jeetje wat een ontzettend verdrietig nieuws! Heel veel sterkte toegewenst morgen. Wat een ellende heb je al door moeten maken en dan nu ook dit. Hopelijk valt de ingreep mee. Denk aan je! *poppetje dat een hartje blaast*

Bvdm vindt dit leuk.
  19. xxFrummel

xxFrummel Bekend lid

15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Ohh dan kan het nog alle kanten op. Spannend

Kimono17 vindt dit leuk.
  20. maestro

maestro Actief lid

20 sep 2019
    303
    320
    63
    Vrouw
    @Bvdm : wat een ontzettend naar nieuws om te lezen. Wat krijg je toch allemaal voor je kiezen. Heel veel sterkte morgen en ik hoop dat je dit een plekje kunt gaan geven. Ik hoop dat je iemand meeneemt en daarnaast de mogelijkheid hebt voor wat mooie foto's of een stichting die je kan ondersteunen. Ik zal morgen een kaarsje voor je branden.

@Kimono17 : spannend ook voor jou!

@Wijntje31 : welkom terug en bijna je echo. Spannend! Hopelijk mooi nieuws, deed jij nu ook een NIPT-test?

@xxFrummel : hoe is het met je?

Kimono17 en Bvdm vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina