Lijst van vandaag! 05-08-2022 Soof1992 - 30 jaar - 1e kindje IVF + PGT (UMCG) Famke93 - 29 jaar - 1e kindje ICSI (Nij Barrahûs) Kinderwens2021 - 38 jaar - 1e kindje ICSI (UZGe Narcisje - 32 jaar - 1e kindje - ICSI (Cuypers en Cuypers Duitsland) Maskadir90 - 32 jaar - 1e kindje ICSI (MCKinderwens Leiderdorp) Wijntje31 - 31 jaar - 1e kindje ICSI (UMCG) Bvdm - 36 jaar - 1e kindje IVF (Isala Zwolle) Kimono17 - 31 jaar - 1e kindje IRD (Nij Geertgen) SuzieQ89- 33 jaar - 1e kindje ICSI (NWZ&AMC) Bambi947 - 31 jaar - 2e kindje icsi(UMCG) xxFrummel - 35 jaar - 1e kindje icsi (fkt Twente) Steenbok1991 - 30 jaar - 1e kindje IVF/ICSI (Meander MC) Lennie92 - 30 jaar - 1e kindje icsi (UMCG) Maestro- 36 jaar- 2e kindje ICSI (LUMC) Afspraken 10-8 maskadir90: Start echo nr 2 ?-8 Maestro: wachten op menstruatie, bellen voor tp. ?-8 xxFrummel: 17-8 beginnen met decapeptyl, bellen bij menstruatie, 10 dagen later 1e echo 16-8 eerste (zwangerschaps) echo Testdatum 2-8 Kimono17 11-08 Steenbok1991 (ICSI 1) Zwanger Bvdm (IVF 1.1) Famke93 Bambi947 Wijntje31 Lennie92
Wat fijn om te horen zeg! En inderdaad dan hoef je niet meer dat hele eind te reizen. Lekker van genieten Heb de uitslag binnen en het hormoon is niet opgelopen. Maandag gelijk de kliniek bellen voor de volgende terugplaatsing
Lijst van vandaag! 05-08-2022 Soof1992 - 30 jaar - 1e kindje IVF + PGT (UMCG) Famke93 - 29 jaar - 1e kindje ICSI (Nij Barrahûs) Kinderwens2021 - 38 jaar - 1e kindje ICSI (UZGe Narcisje - 32 jaar - 1e kindje - ICSI (Cuypers en Cuypers Duitsland) Maskadir90 - 32 jaar - 1e kindje ICSI (MCKinderwens Leiderdorp) Wijntje31 - 31 jaar - 1e kindje ICSI (UMCG) Bvdm - 36 jaar - 1e kindje IVF (Isala Zwolle) Kimono17 - 31 jaar - 1e kindje IRD (Nij Geertgen) SuzieQ89- 33 jaar - 1e kindje ICSI (NWZ&AMC) Bambi947 - 31 jaar - 2e kindje icsi(UMCG) xxFrummel - 35 jaar - 1e kindje icsi (fkt Twente) Steenbok1991 - 30 jaar - 1e kindje IVF/ICSI (Meander MC) Lennie92 - 30 jaar - 1e kindje icsi (UMCG) Maestro- 36 jaar- 2e kindje ICSI (LUMC) Afspraken 10-8 maskadir90: Start echo nr 2 ?-8 Maestro: wachten op menstruatie, bellen voor tp. ?-8 xxFrummel: 17-8 beginnen met decapeptyl, bellen bij menstruatie, 10 dagen later 1e echo 16-8 eerste (zwangerschaps) echo Testdatum 11-08 Steenbok1991 (ICSI 1) Zwanger Bvdm (IVF 1.1) Famke93 Bambi947 Wijntje31 Lennie92
wauw wat fijn, gefeliciteerd. Voorlopig geen wijntje voor jou dus;p jeetje was een heen en weer gereis moet dat zijn geweest zeg. Was er id buurt van rotterdam geen plek? Geniet lekker van je eerste echo fotootjes en bijhorende kwaaltjes @Kimono17 balen dat het niet verder is opgelopen.. nog veel cryo’s zie ik!! Wauw hopelijk zit de goede er tussen. Succes weer.
Oh, ik zit er echt even doorheen vandaag 9 dagen na verse 3-daagse terugplaatsing en ik heb bruin bloedverlies. Tenminste, als ik die vieze Utro poezenballen in doe. Volgens mijn oorspronkelijke cyclus moet ik morgen menstrueren dus ik hoop, hoop, hoop echt dat het niet doorzet. Maar ik vrees het ergste heeft er iemand nog een soort van positief nieuws uit een vergelijkbaar verhaal? Enerzijds niet verrassend, want ik had de afgelopen dagen al wat ongi klachten. Vreselijke hoofdpijn, wat krampen en zo'n typische ongi geur... Eigenlijk mag ik pas volgende week donderdag testen... Dan is het 14 dagen na tp. Maar nu lijkt het erop dat het dus eerder is. Ik baal zo... Zo verdrietig...
Oh dat gevoel van teleurstelling en verdriet herken ik helaas.. hier helaas ook niet goed uitgedraaid na zowat bruinverlies eerst, mr verschilt van persoon tot persoon.. er zijn er echt met ongi klachten en bruinverlies die toch zwanger zijn.. dus hopelijk toch nog een mirakel ❤
Hier vanmorgen telefoon gekregen dat er 15 eicellen waren gevonden en 11 ervan bevrucht zouden zijn. Dus als ik geen overstimulatie krijg, hopelijk woensdag TP. Maar ik blijf wat bang en realistisch na vorige keer.. maar goed, we beginnen alvast wel met een betere startpositie.. 11 ipv 3.. Moet nu ook bloedverdunner spuitjes zetten. Dacht ik er eindelijk voor eventjes vanaf te zijn..
@Kimono17 : wat balen van je aflopende testen, dat is toch een flinke domper als je toch probeert te hopen op mooi nieuws! @Wijntje31 : zo he...dat scheelt zeker een flinke afstand! Gefeliciteerd! Rotterdam is vast beter te doen met een verloskundige in de buurt. Fijn van je mooi echo, nu echt gaan genieten hoor! @Steenbok1991 : hier was dat idd ook geen goed nieuws, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Je kunt evt morgen testen om te zien of er iets zichtbaar wordt. Kan namelijk ook tijdelijk natuurlijk zijn. @Essietje: Mooie score! Hebben ze ook wat verteld over de kwaliteit of hoor je dat later? 11 is echt een prachtig getal! Hier is mijn eisprong gisteren geweest, ws dus over twee weken ongesteld. Helaas nu al dagen met buikgriep geveld, dus ik ben even wat stiller. Nogal een uitdaging met een dreumes nu en een man die net nu een paar dagen weg is.
@maestro nee dat nog niet.. dus da´s nog even afwachten. Vorige keer had ik 3 goeie kwaliteitsembryo´s op dag 3, toen een tp gehad mr niet gepakt helaas. Op dag 5 waren ze allemaam gestopt met delen. Dus een serieuze domper wel.. Daarom ben ik nu eigenlijk wel wat ongerust.. maar hopelijk deze keer wat meer geluk en ik hoop zo op een terugplaatsing woensdag. En stiekem droom ik uiteraard van 1 of enkele cryo´s.. maar ben heel realistisch en ook wel een beetje bang voor de verdere evolutie.. mr vorige keer was het een enorm drukke en stressvolle periode voor mij, dus eigenlijk hadden we mss beter toen een maandje gewacht.. mr ja.. en toen was het zaad ook van heel slechte kwaliteit (minder dan de helft qua kwaliteit als het vorige) dus hoop stiekem wel op nu weer een goed staaltje en ook mss betere eicellen. Deze keer was de stimulatie in ieder geval al wel gunstiger. Ze groeiden en rijpten ook veel beter en gelijkmatiger nu.. Spannend.. en nu vooral heel veel rusten ..
@Steenbok1991 hoe is het vandaag? Ik blijf duimen.. Had je eigenlijk nog cryo´s over? Want je had wel een heel mooi aantal bevruchtingen?
@Lennie92 Dank je! Lang verhaal waarom we in Groningen zaten en niet in Rotterdam. Dit was de enige plek waar ze ons konden helpen zonder dat er opnieuw een TESE verricht moest worden. En ook het enige ziekenhuis waarna we ons zaad dat in Canada opgeslagen ligt konden laten transporteren. Gelukkig was dat transport niet nodig en konden ze met vers zaad aan de slag. Dit weigerden ze in het Erasmus te doen omdat bij ons echt om maximaal 50 zaadcellen per semen gaat, het is een grote zoektocht geweest iedere keer! Vandaar dat we eerst in natuurlijke cyclus hebben gedaan, daar was steeds maar 1 eicel en 1 zaadcel nodig. Later hebben we hyperstimulatie gedaan met het risico dat er veel eitjes zouden zijn en geen zaad. Na een lange zoektocht is het ze gelukt om voldoende zaadjes te vinden om de eicellen mee te bevruchten En dat wijntje is wel grappig, ik ben helemaal geen wijn liefhebber maar toen ik een naam moest bedenken heb ik een stuk uit mijn achternaam genomen en er een verkleinwoord van gemaakt. Besefte later pas dat dit natuurlijk net zoiets is als biertje31 hahaha. Gelukkig niet zo'n probleem om de alcohol te laten staan @maestro Dank je wel! Ja heel blij dat ik straks gewoon op de fiets kan ipv uren in de trein of auto. Alhoewel we er wel iedere keer wat leuks van geprobeerd hebben te maken. Vaste klanten op vakantieparken in de buurt als we langer moesten verblijven En het is een mooie stad Groningen!
Lief dat je het vraagt. Ik heb mij er een beetje bij neer kunnen leggen dat m'n menstruatie is begonnen. Want dat is het inmiddels echt. Bruin bloed is veranderd in helderrood. Vind het nog steeds verdrietig. Het raakt mij meer dan ik van tevoren had gedacht dat het zou doen.. het is zo dubbel. Door de dreigende overstimulatie was mijn buik 2 weken geleden echt zo groot als een ballon. Leek wel 3 maand zwanger. Zkh waarschuwde mij nog dat als ik wel zwanger zou mogen worden, dat ze mij dan nog scherper zouden monitoren. Ergens vind ik het 'fijn' dat dat dus niet hoeft nu en dat ik langzaam mijn kilo's vocht verlies. Dat is goed.. maar toch.... Ja, gelukkig nog 5 cryo's. Een flink aantal. Ik realiseer mij dat dit echt flink is en dat er nog mooie kansen liggen voor de komende tijd. Eerst maar eens 2 maanden verplicht ont-hormonen...
Ja zeker mooie stad! Achja zo kom je nog eens ergens leuk dat jullie er wat gezelligs van hebben gemaakt. Umcg is idd bereid om urenlang met 2 man personeel op zoek te gaan naar zaadcellen, hebben wij ook ervaring mee vanuit TESE. Super knap dat dit allemaal kan, en fijn dat het ook goed heeft uitgepakt voor jullie. Hahah gelukkig geen probleem zonder de alcoholische dranken. Ik vindt het voor nu ook geen probleem zonder, alleen drink ik altijd wel een biertje wijntje bij een feestje of etentje ed. Dat valt nu wel op denk ik. Maar laat ze maar lekker denken houden het voorlopig nog lekker voor onszelf en degene die met ons mee hebben geleefd tijdens het traject.
Is iedereen al weggesmolten? Hier is tijdperk buikgriep gelukkig weer voorbij! Hoe is het met iedereen? HIer verwacht ik volgende week mijn menstruatie en dan dus bellen om te starten met de tp. Ben heel benieuwd. Ik ga precies hetzelfde doen als de succesvolle, dus nu geen alcohol meer (sowieso nooit met deze temperaturen), na tp aan de granaatappelsap en veel dingen plannen om lekker bezig te zijn. Wordt nu toch wel meer spannend!
Dat is idd een mooi aantal cryo´s, wauw! Hopelijk zit daar een plakkertje tussen! ❤ Eventjes bekomen eerst idd.. veel moed..
Lijst van vandaag! 11-08-2022 Soof1992 - 30 jaar - 1e kindje IVF + PGT (UMCG) Famke93 - 29 jaar - 1e kindje ICSI (Nij Barrahûs) Kinderwens2021 - 38 jaar - 1e kindje ICSI (UZGe Narcisje - 32 jaar - 1e kindje - ICSI (Cuypers en Cuypers Duitsland) Maskadir90 - 32 jaar - 1e kindje ICSI (MCKinderwens Leiderdorp) Wijntje31 - 31 jaar - 1e kindje ICSI (UMCG) Bvdm - 36 jaar - 1e kindje IVF (Isala Zwolle) Kimono17 - 31 jaar - 1e kindje IRD (Nij Geertgen) SuzieQ89- 33 jaar - 1e kindje ICSI (NWZ&AMC) Bambi947 - 31 jaar - 2e kindje icsi(UMCG) xxFrummel - 35 jaar - 1e kindje icsi (fkt Twente) Steenbok1991 - 30 jaar - 1e kindje IVF/ICSI (Meander MC) Lennie92 - 30 jaar - 1e kindje icsi (UMCG) Maestro- 36 jaar- 2e kindje ICSI (LUMC) Essietjes, 35 jaar - 1e kindje ICSI Afspraken 10-8 maskadir90: Start echo nr 2 ?-8 Maestro: wachten op menstruatie, bellen voor tp. ?-8 xxFrummel: 17-8 beginnen met decapeptyl, bellen bij menstruatie, 10 dagen later 1e echo 16-8 eerste (zwangerschaps) echo Testdatum 11-08 Steenbok1991 (ICSI 1) 19-08 Essietje (ICSI 2) Zwanger Bvdm (IVF 1.1) Famke93 Bambi947 Wijntje31 Lennie92
Oh spannend! Ik duim!! Hier gisteren TP gehad. Over eventuele cryo´s konden ze nog niets zeggen. Het was eentje van gemiddelde kwaliteit, en de overige dus ook. Dus die zouden nog een dagje extra in observatie gehouden worden en dan wordt er bekeken of ze ingevroren kunnen worden.. dubbel duimen dus nu maar.. spannende periode alweer... en ondertussen moet ik nog rusten door het risico op overstimulatie.. dus ik verveel me enorm, haha..
Lijst van vandaag! 16-08-2022 Soof1992 - 30 jaar - 1e kindje IVF + PGT (UMCG) Famke93 - 29 jaar - 1e kindje ICSI (Nij Barrahûs) Kinderwens2021 - 38 jaar - 1e kindje ICSI (UZGe Narcisje - 32 jaar - 1e kindje - ICSI (Cuypers en Cuypers Duitsland) Maskadir90 - 32 jaar - 1e kindje ICSI (MCKinderwens Leiderdorp) Wijntje31 - 31 jaar - 1e kindje ICSI (UMCG) Bvdm - 36 jaar - 1e kindje IVF (Isala Zwolle) Kimono17 - 31 jaar - 1e kindje IRD (Nij Geertgen) SuzieQ89- 33 jaar - 1e kindje ICSI (NWZ&AMC) Bambi947 - 31 jaar - 2e kindje icsi(UMCG) xxFrummel - 35 jaar - 1e kindje icsi (fkt Twente) Steenbok1991 - 30 jaar - 1e kindje IVF/ICSI (Meander MC) Lennie92 - 30 jaar - 1e kindje icsi (UMCG) Maestro- 36 jaar- 2e kindje ICSI (LUMC) Essietjes, 35 jaar - 1e kindje ICSI Afspraken ?-8 Maestro: wachten op menstruatie, bellen voor tp. ?-8 xxFrummel: 17-8 beginnen met decapeptyl, bellen bij menstruatie, 10 dagen later 1e echo 16-8 eerste (zwangerschaps) echo 23-8 Maskadir90: FM1 Testdatum 11-08 Steenbok1991 (ICSI 1) 19-08 Essietje (ICSI 2) Zwanger Bvdm (IVF 1.1) Famke93 Bambi947 Wijntje31 Lennie92