Start IVF/ICSI - april, mei, juni 2022

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Narcisje, 23 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lennie92

Lennie92 Actief lid

9 jul 2022
    102
    22
    18
    Vrouw
    @Wijntje31 och wat een schrik dat er vergrote nieren te zien zijn op de echo’s. Heel veel succes met alle onderzoeken komende weken. Dan is inderdaad ineens weer al het onbezorgde van de zwangerschap af.. alles wat je wenst is een gezond kind. Ze kunnen veel in deze tijd gelukkig, ik hoop dat het een goede prognose voor jullie wordt

@Narcisje fijn dat je ook weer gestart bent! Op een goede ronde met wat geluk.

2. Maskadir

Maskadir Actief lid

8 mei 2022
    194
    85
    28
    Vrouw
    jeetje wat heftig. Waarom kan het nooit eens zonder zorgen gaan hè.
    Heel veel sterkte! Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid voor jullie.

3. Maskadir

Maskadir Actief lid

8 mei 2022
    194
    85
    28
    Vrouw
    Bij mij is de menstruatie vandaag doorgekomen. Dinsdag een hysteroscopie om eventuele verklevingen weg te halen en ook beginnen met menopur 75 spuiten om zo mn baarmoederslijmvlies hopelijk net de boost te geven om wat dikker te worden. En dan over 10 dagen een echo om te zien wanneer we mn eisprong gaan opwekken en hopelijk deze maand de eerste cryo terugplaatsing.

4. Wijntje31

Wijntje31 Actief lid

12 mei 2022
    141
    65
    28
    Vrouw
    @Narcisje Dank je wel!
    We hebben nog totaal geen idee wat het betekent. Kan nog alle kanten op. Soms trekt het bij (alhoewel het wel heel groot is) en soms weet je pas wat de schade is na de geboorte. Daarom krijgen we ook een afspraak bij de kinderuroloog om de verschillende scenario’s door te spreken.
    Ze hadden het over afbreking voor het geval er een genetische oorzaak is en er dus meer afwijkingen kunnen ontstaan. Waarschijnlijk is dit niet aan de orde hoor met deze afwijking maar ze willen wel alles voor de 24 weken onderzocht hebben zodat we wel die keuze nog zouden hebben.

@Lennie92 dank je. Ja dat is waar, hoop dat het allemaal meevalt maar dat lukt me nu pas om zo te denken. In ieder geval fijn dat ze het allemaal goed controleren nu.

@Maskadir Haha echt hè, dat dacht ik nou ook.. dank je wel. Jij weer succes met de volgende TP, hopelijk valt het mee met de verklevingen. Heb je een idee wat te verwachten of wisselt dat heel erg?

5. Maskadir

Maskadir Actief lid

8 mei 2022
    194
    85
    28
    Vrouw
    Ik verwacht dat er wel wat verklevingen terug zijn. Gelukkig doe ik de hysteroscopie tegenwoordig op de OK met een roesje ipv op de poli zonder pijnstilling dus zie er niet tegenop en het voelt weer als een hele nieuwe start waar bij mn baarmoederslijmvlies zo optimaal mogelijk is deze poging.

6. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    Ik weet niet of ik hier een update heb gedaan, maar helaas zat er niets in mijn baarmoeder. Geen vruchtzakje te zien. Flink heartbroken geweest, maar inmiddels ben ik vandaag ongesteld geworden en is het verdriet grotendeels gesleten. Ik was natuurlijk ook mega vroeg dus heb niet heel veel hechting oid gehad wat natuurlijk wel scheelt. Inmiddels kan ik het loslaten, hoe raar dat ook klinkt.

In 2023 gaan wij verder. Nu eerst complete rust en dit keer een kerst met wijntjes. Vinden wij ook even belangrijk, quality time en dergelijke. Ik blijf wel een beetje mee kijken en mee schrijven.

7. Maskadir

Maskadir Actief lid

8 mei 2022
    194
    85
    28
    Vrouw
    Lijst van vandaag! 23-10-2022

Soof1992 - 30 jaar - 1e kindje IVF + PGT (UMCG)
    Famke93 - 29 jaar - 1e kindje ICSI (Nij Barrahûs)
    Kinderwens2021 - 38 jaar - 1e kindje ICSI (UZGe
    Narcisje - 32 jaar - 1e kindje - ICSI (Cuypers en Cuypers Duitsland)
    Maskadir90 - 32 jaar - 1e kindje ICSI (MCKinderwens Leiderdorp)
    Wijntje31 - 32 jaar - 1e kindje ICSI (UMCG)
    Bvdm - 36 jaar - 1e kindje IVF (Isala Zwolle)
    Kimono17 - 31 jaar - 1e kindje IRD (Nij Geertgen)
    SuzieQ89- 33 jaar - 1e kindje ICSI (NWZ&AMC)
    Bambi947 - 31 jaar - 2e kindje icsi(UMCG)
    xxFrummel - 35 jaar - 1e kindje icsi (fkt Twente)
    Steenbok1991 - 30 jaar - 1e kindje IVF/ICSI (Meander MC)
    Lennie92 - 30 jaar - 1e kindje icsi (UMCG)
    Maestro- 36 jaar- 2e kindje ICSI (LUMC)
    Essietjes, 35 jaar - 1e kindje ICSI

Afspraken
    1-11 Maskadir90: echo cryo tp

Testdatum

Zwanger
    Famke93
    Bambi947
    Wijntje31 (14-03-2023)
    Kimono17

8. Maskadir

Maskadir Actief lid

8 mei 2022
    194
    85
    28
    Vrouw
    Ach nee hè!! Wat onwijs rot.

Gelijk heb je, lekker even genieten van de kerstdagen! Is ook heel belangrijk.
    Dikke knuffel

Soof1992 vindt dit leuk.
  9. Wijntje31

Wijntje31 Actief lid

12 mei 2022
    141
    65
    28
    Vrouw
    Jeetje wat ontzettend heftig! Wat een verdriet nadat jullie eindelijk die positieve test in handen hadden! Heel veel sterkte gewenst. Geniet even lekker van elkaar en de rust de komende tijd. Daarna weer op naar jullie wondertje :)

Soof1992 vindt dit leuk.
  10. Delacour

Delacour Bekend lid

25 nov 2019
    989
    1.263
    93
    Vrouw
    Hè bah ik lees wat verdrietige berichten. Sterkte voor iedereen die een witte test heeft gezien de afgelopen tijd.

@Soof1992 gatverdamme wat ontzettend zuur. Zo leef je in ongeloof op een roze wolk en zo ben je er binnen no time afgetrapt. Ik gaf het laatst al aan in mijn berichtje over de zwangerschapsafbreking: nature is cruel. Sterkte meid. En groot gelijk hoor kerst met wijn!

@Asil Yes!!! Fijn dat je een cryo hebt. Alle hoop daarop.

Het gaat nog even duren tot ik hier weer mee kan schrijven. We hebben afgelopen vrijdag gehoord dat de chromosoom en dna onderzoeken mislukt zijn. Ik ben kapot. De kans dat we nu een antwoord gaan krijgen op de vraag of de afwijking van F. erfelijk is, is nu heel klein. Ze gaan het nu met haar navelstreng proberen. Dus nog een maand extra geen antwoorden, misschien zelf helemaal niet. Ik moet echt weten of het erfelijk was. We hebben nog 2 cryos in de vriezer, straks hebben die hetzelfde. Moet ik dan maar het risico nemen en dit misschien nogmaals meemaken?? Pfff

ook is er nog een stukje weefsel in de baarmoeder gezien. Hopelijk komt dat er zsm nog uit, want ik wil geen operatie met kans op beschadigingen :rolleyes:

dus al met al veel spanning en onzekerheid hier. Afsluiten kunnen we nooit, maar we hadden gehoopt dat we na de bevalling stapjes vooruit konden ipv deze denderde taxi in de achteruitversnelling.

ondertussen steek ik af en toe mijn hoofd om het hoekje hoor :D

11. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Delacour vindt dit leuk.
  12. Delacour

Delacour Bekend lid

25 nov 2019
    989
    1.263
    93
    Vrouw
    Ach meiden, sorry ik ben echt nog duidelijk de weg kwijt hahaha. Ik zit gewoon in het verkeerde topic te posten. Negeer mijn post maar en succes allen!! Asil en Soof krijgen dus nog een keer een melding, want het berichtje kopieer ik in het juiste topic. Nogmaals sorry.

Lennie92 vindt dit leuk.
  13. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Sorry ik ben op vakantie dus niet echt heel erg up to date hier.

maar wat balen @neelatje :(:(:(

Gelukkig heb je nog twee mooie cryos idd.

Veel mensen op het wachtbankje nu spannend :oops: hopelijk heel veel mooie knal testen over 1-2 weken!!!!!!!

hier kreeg ik van de week te horen dat mijn man en zoontje Corona hadden in de week van onze punctie ervoor. Man was toen ook heel ziek koorts enzo. En ik ook maar hij durfde dat toen niet tegen mij te zeggen omdat we net bezig waren met spuiten enzo.
    Zou dat ook invloed kunnen hebben dat mijn eitjes ineens afgenomen waren? Ben benieuwd of die bevruchtingen dan überhaupt wel goed zijn. Maar dat moeten we afwachten.

Ik ga hier nog even een paar dagen genieten en lees af en toe mee :D

14. Lennie92

Lennie92 Actief lid

9 jul 2022
    102
    22
    18
    Vrouw
    had het gelezen in de andere topic inderdaad:( heel klote, goed om te lezen dat je je weer wat beter voelt en even de focus kunt verleggen. Een leuke decembermaand zonder gekke onderzoeken heerlijk.. dan weer een frisse start!

15. Lennie92

Lennie92 Actief lid

9 jul 2022
    102
    22
    18
    Vrouw
    Gisteren heb ik de eerste Follikelmeting gehad na 1 week stimuleren. Deze keer rond de 12 follikels allemaal tussen de 10-14mm. Dus heel positief nieuws tot nu toe. Heb vrijdag nog een meting, en denk dan maandag punctie. Spannend weer. Heb alleen last van onregelmatig hartritme/ kloppingen. Beetje in de gaten houden.. had ik de vorige keer ook bij stimuleren, waarschijnlijk bijwerking van medicatie..

16. Lennie92

Lennie92 Actief lid

9 jul 2022
    102
    22
    18
    Vrouw
    Lijst van vandaag! 26-10-2022

Soof1992 - 30 jaar - 1e kindje IVF + PGT (UMCG)
    Famke93 - 29 jaar - 1e kindje ICSI (Nij Barrahûs)
    Kinderwens2021 - 38 jaar - 1e kindje ICSI (UZGe
    Narcisje - 32 jaar - 1e kindje - ICSI (Cuypers en Cuypers Duitsland)
    Maskadir90 - 32 jaar - 1e kindje ICSI (MCKinderwens Leiderdorp)
    Wijntje31 - 32 jaar - 1e kindje ICSI (UMCG)
    Bvdm - 36 jaar - 1e kindje IVF (Isala Zwolle)
    Kimono17 - 31 jaar - 1e kindje IRD (Nij Geertgen)
    SuzieQ89- 33 jaar - 1e kindje ICSI (NWZ&AMC)
    Bambi947 - 31 jaar - 2e kindje icsi(UMCG)
    xxFrummel - 35 jaar - 1e kindje icsi (fkt Twente)
    Steenbok1991 - 30 jaar - 1e kindje IVF/ICSI (Meander MC)
    Lennie92 - 30 jaar - 1e kindje icsi (UMCG)
    Maestro- 36 jaar- 2e kindje ICSI (LUMC)
    Essietjes, 35 jaar - 1e kindje ICSI

Afspraken
    28-10 FM 2 (stimulatiedag 10)
    1-11 Maskadir90: echo cryo tp

Testdatum

Zwanger
    Famke93
    Bambi947
    Wijntje31 (14-03-2023)
    Kimono17[/QUOTE]

17. Maskadir

Maskadir Actief lid

8 mei 2022
    194
    85
    28
    Vrouw
    Mooi aantal! Klinkt goed.

Lennie92 vindt dit leuk.
  18. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.825
    8.478
    113
    Vrouw
    @Lennie92
    Hoe was je echo vandaag?

Ik heb vandaag ook mn eerste follikelmeting gehad. Hier waren er 8 eiblaasjes te zien boven de 10 mm en het baarmoederslijmvlies was ook al 10 mm. Maandag weer een nieuwe echo.

Maskadir vindt dit leuk.
  19. Lennie92

Lennie92 Actief lid

9 jul 2022
    102
    22
    18
    Vrouw
    Hee,

@Narcisje dat klinkt goed, de eerste meting al 8 follikels boven de 10 mm. Groeien ze allemaal een beetje gelijk op?

mijn eerste FM was dinsdag, toen zagen ze rond de 10 follikels. Vandaag was het even schrikken, rond de 18-20 follikels. Heb afgelopen dagen onregelmatige , versnelde hartslag en een wat volle/opgeblazen buik. Moest bloed prikken voor oestradiol en werd net gebeld dat de punctie as zondag al is! De verpleegkundige aan de telefoon zei, het gaat door hoor! Blijkbaar is dat ook nog een overweging is geweest om de punctie af te blazen vanuit het ziekenhuis dan.. advies meegekregen om veel te drinken en rustig aan te doen. Dan zondag eind ochtend de punctie. Heel snel gegaan deze ronde voor mn gevoel met het stimuleren.
    Dus rustig aan bankhangen dan maar tot zondag. Hopelijk zitten er in de follikels ook echt eicelletjes! Hou jullie op de hoogte

20. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.825
    8.478
    113
    Vrouw
    Ja, 11, 11, 12, 12, 12, 13, 13 en 14 mm.

Wow dat gaat hard bij jou! Idd goed rustig aan doen en voldoende drinken. Hopelijk heb je straks een mooi resultaat na de punctie:)

Deel Deze Pagina