Punctie gehad. 14 eiblaasjes en 11 eicellen! Nu begint het slopende wachten... Morgenochtend horen we meer.
Vandaag weer een echo. Er zat een follikel van 17mm en mn bms was 5mm. Goed genoeg dus. Vanavond ovitrelle en dan volgende week vrijdag de terugplaatsing. Weer heel spannend allemaal.
Wauw goede score @Narcisje ! Dat klinkt goed. Heb je veel napijn gehad vandaag? Gelukkig is dat weer achter de rug. @Maskadir hoe werkt dat met een cryo terugplaatsing eigenlijk? Vandaag ovitrelle en dan een week nog tot terugplaatsing? Dan is de eisprong toch al lang geweest haha ik snap daar nog niks van. Heb alleen nog maar verse TP’s gehad.. moet je in een cryo cyclus nog meer medicatie gebruiken?
Ik spuit vandaag ovitrelle, dan heb ik 40 uur later de eisprong, dus zondag. En de embryo is 5 dagen oud dus wordt pas 5 dagen na de eisprong teruggeplaatst. Anders is het baarmoederslijmvlies nog niet goed voor een innesteling, als je de tp eerder doet. Een cryo tp kan in natuurlijke cyclus zonder enige hormonen. Ook zonder ovitrelle als je ovulatietesten doet. Maar kan ook met hormonen. Het verschilt met ziekenhuis en per persoon waarvoor gekozen wordt. Ik gebruik bijv hormonen omdat ik die nodig heb voor mn baarmoederslijmvlies.
Oke Interessant om te weten. Ook wel fijn dat die hele hormonenreeks dan niet hoeft bij een cryo terugplaatsing. Dat lijkt mij minder belastend. Maar mentaal ben je er natuurlijk ook gewoon elke dag wel mee bezig denk ik. Spannend weer voor jou @Maskadir
Nee, het valt echt heel erg mee. De vorige 2x en dan vooral de tweede keer had ik echt heel veel last van mijn buik, maar toen was er ook veel vocht weggezogen. Dat was nu niet zo. Dus ik moet zeggen dat het erg meevalt deze keer. Ook wel eens fijn
Wauw wat heerlijk dat er zoveel bevruchtingen zijn, en dat je bijna geen na pijn hebt. Spannend weer vd week. Wij krijgen dinsdag per post bericht of er nog cryo’s ingevroren zijn. Punctie is alweer een week geleden. Ben er nog steeds niet helemaal, snel buiten adem nog en vocht in de buik. Zo veel eicellen hoeft van mij niet weer de volgende ivf ronde. (Hopelijk hoeft die er voorlopig niet te zijn)
Ik heb sinds gisteren toch wel wat meer last van mn buik.. ook een beetje vocht idd, ook in mm bovenbenen. Maar het is nog wel goed te doen hoor. Spannend voor jou dinsdag! Hopelijk heb je nog cryo's, maar daar geloof ik wel in!
@Narcisje hoe krijg jij dat door? Want ik hoor niks en mijne liggen er nu ook de derde dag al uit vanaf zaterdag.
Ow echt ja ik heb zelf niks gehoord. Weet ook niet wat normaal is dit is de eerste keer. Doet iedereen dat mailen?
@Narcisje waar mail jij dan naar het lab? mij had net Jeanette aan de lijn die moet injecties voor mij bestellen maar ik vroeg hoe de status was. Ze zij dat is nu nog te vroeg om te zeggen en in mijn dossier stond er niets over. Als het niet goed is word ik morgen gebeld anders hoor ik niks.