Ja precies dat is ook vaak het beleid. Als je niets hoort is het goed. Ik had de tweede keer maar 1 embryo en ik kon onderweg nog gebeld worden dat we moesten omkeren omdat ie niet goed was.
@Narcisje WoW dat is wel heel spannend. als je hun mailt vragen zij het bij het laboratorium na ofzo? Daar liggen ze nu toch
Er wordt iedere dag gekeken hoe de ontwikkeling gaat en ik denk dat ze dat noteren in je dossier ofzo Hoe laat is jouw terugplaatsing woensdag?
@Narcisje ja zij gaf mij aan dat ze dat niet kon zien en dat je een dag voor de terugplaatsing gebeld word mocht het niet doorgaan dan krijgen zij dat door van het lab. wellicht hebben ze het voor jou opgevraagd?
2 uur in de middag. Ik belde hun om filgrasim te bestellen voor de nk cellen die moet je hebben rond de terugplaatsing maar waren ze dus vergeten dus nu maar meteen besteld door hun meteen. En krijg het woensdag binnen.
Ik denk het wel ja. Ik ga het sowieso vragen. Tm gisteren deden ze het allemaal nog maar ik ben benieuwd of ze het echt allemaal tot dag 5 hebben gered. Zou wel heel bijzonder/bizar zijn.
Lekkerrrr @Narcisje zoveel in de running nog! Dat kan niet anders dan goedkomen. nou ik was vandaag hele dag wel in spanning op werk. Na werk in de brievenbus gekeken , was er geen brief helaas hadden nog gebeld naar het ziekenhuis , maar de secretaresse kon niet bij die info en anderen al naar huis.. denk dat ik morgenvroeg even weer bel, vind het lang duren was ook wel even verdrietig, bouwt zoveel spanning op steeds. En twijfel of dit allemaal wel goed komt. Last van een vochtbuik enzo.. gaat nu wel weer goed . Sorry even zeuren hier laat jullie morgen weten
Wat fijn!! Een opluchting vind ik om dit te weten, en eerst geen rotzooi meer aan hormonen en onderzoeken jeeej! Ben jij er tevreden mee? Had nog iets meer verwacht bij jou, wie weet kunnen de andere 2 ook nog meekomen tot blasto!
Het is zeker fijn om te weten! Ik had natuurlijk wel op meer dan 2 gehoopt, maar misschien komen er nog 1 of 2 bij. Dan is het wel een prima score. Sowieso heb ik nog nooit cryo's gehad dus ik ben daar al heel dankbaar voor.
Ah wat fijn voor jullie! Eindelijk cryo’s. Ik had ook 7 bevruchtingen. 1 verse tp en hoorde toen dat de andere 6 allemaal wat achter liepen. Uiteindelijk zijn er toch nog 3 cryo’s uitgekomen. Dus goede hoop dat er bij jou ook nog 1 bij komt minimaal.