Start IVF/ICSI - april, mei, juni 2022

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Narcisje, 23 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wijntje31

    Wijntje31 Actief lid

    12 mei 2022
    141
    65
    28
    Vrouw
    Lijst van vandaag! 23-02-2023

    Soof1992 - 30 jaar - 1e kindje IVF + PGT (UMCG)
    Famke93 - 29 jaar - 1e kindje ICSI (Nij Barrahûs)
    Kinderwens2021 - 38 jaar - 1e kindje ICSI (UZGe
    Narcisje - 33 jaar - 1e kindje - ICSI (Cuypers en Cuypers Duitsland)
    Maskadir90 - 32 jaar - 1e kindje ICSI (MCKinderwens Leiderdorp)
    Wijntje31 - 32 jaar - 1e kindje ICSI (UMCG)
    Bvdm - 36 jaar - 1e kindje IVF (Isala Zwolle)
    Kimono17 - 31 jaar - 1e kindje IRD (Nij Geertgen)
    SuzieQ89- 33 jaar - 1e kindje ICSI (NWZ&AMC)
    Bambi947 - 31 jaar - 2e kindje icsi(UMCG)
    xxFrummel - 35 jaar - 1e kindje icsi (fkt Twente)
    Steenbok1991 - 30 jaar - 1e kindje IVF/ICSI (Meander MC)
    Lennie92 - 30 jaar - 1e kindje icsi (UMCG)
    Maestro- 36 jaar- 2e kindje ICSI (LUMC)
    Essietjes, 35 jaar - 1e kindje ICSI

    Afspraken

    Testdatum


    Zwanger
    Famke93
    Bambi947
    Wijntje31 (14-03-2023)
    Kimono17
    Lennie92
     
  2. Wijntje31

    Wijntje31 Actief lid

    12 mei 2022
    141
    65
    28
    Vrouw
    Woow laatste lijstje was van 13 november!

    @Famke93
    @Bambi947
    @Kimono17

    hoe is het met jullie? Nog dames die ik mis?

    Vul vooral de afspraken en testdata aan :) beetje up to date maken dacht ik zo.
     
  3. Wijntje31

    Wijntje31 Actief lid

    12 mei 2022
    141
    65
    28
    Vrouw
    Ik doe nog een laatste poging hier haha. Vind het zo jammer na elkaar lang gevolgd en gesproken te hebben, dat er dan helemaal geen interactie meer is. Wat natuurlijk van een ieder een bewuste keuze mag zijn :) Ga gewoon lekker iedereen taggen uit onze lijst haha.

    Lijst van vandaag! 23-02-2023

    @Soof1992 - 30 jaar - 1e kindje IVF + PGT (UMCG)
    @Famke93 - 29 jaar - 1e kindje ICSI (Nij Barrahûs)
    @Kinderwens2021 - 38 jaar - 1e kindje ICSI (UZGe
    @Narcisje - 33 jaar - 1e kindje - ICSI (Cuypers en Cuypers Duitsland)
    @Maskadir90 - 32 jaar - 1e kindje ICSI (MCKinderwens Leiderdorp)
    Wijntje31 - 32 jaar - 1e kindje ICSI (UMCG)
    @Bvdm - 36 jaar - 1e kindje IVF (Isala Zwolle)
    @Kimono17 - 31 jaar - 1e kindje IRD (Nij Geertgen)
    @SuzieQ89- 33 jaar - 1e kindje ICSI (NWZ&AMC)
    @Bambi947 - 31 jaar - 2e kindje icsi(UMCG)
    xxFrummel - 35 jaar - 1e kindje icsi (fkt Twente)
    @Steenbok1991 - 30 jaar - 1e kindje IVF/ICSI (Meander MC)
    @Lennie92 - 30 jaar - 1e kindje icsi (UMCG)
    @maestro- 36 jaar- 2e kindje ICSI (LUMC)
    @Essietjes, 35 jaar - 1e kindje ICSI
     
    Soof1992 vindt dit leuk.
  4. Kinderwens2021

    13 feb 2021
    76
    8
    8
    Vrouw
    Hi, ik ben inmiddels 17 weken zwanger van een meisje Wanneer bij jij uitgerekend @ Wijntje31
     
    Soof1992 en Lennie92 vinden dit leuk.
  5. Wijntje31

    Wijntje31 Actief lid

    12 mei 2022
    141
    65
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Ik ben inmiddels bevallen van ons zoontje op 7 maart (39 weken). Alles gaat goed met ons :)
     
    Soof1992 vindt dit leuk.
  6. Lennie92

    Lennie92 Actief lid

    9 jul 2022
    102
    22
    18
    Vrouw
    gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! En fijn dat alles goed gaat. De niertjes lijken ook goed?

    Bij mij gaat het ook goed, 19 weken zwanger nu van een jongetje! :)
    Hadden vorige week beste schrik, nachtje in het ziekenhuis geslapen vanwege enorme bloeding uit het niets. Gelukkig de oorzaak gevonden vanwege een voor-en laagliggende placenta. Onderste randje hiervan was wat losgelaten.
    Maar als het goed is komt door groei vd baarmoeder de placenta op den duur wat hoger, en niet meer over mn baarmoedermond te liggen.

    Dacht vorige week echt nu zijn we het kindje kwijt, zou ons wel weer gebeuren na een tijdje goed nieuws ineens weer slecht nieuws te ontvangen. Dan komt direct de onzekerheid weer terug.. net of het ons toch niet gegund is na alle belevenissen in het traject. Ondanks dat er nu een zwangerschap is, t’blijft toch anders dan de vrouwen die geen traject hebben gehad ofzo. Vind daar ook niet echt aansluiting bij.

    Hoe is het bij @Narcisje en @Maskadir?
    Jammer idd dat dit forum wat minder actief is, hoop dat iedereen wel zn verhaal kwijt kan bij elkaar. Zet em op toppers:thumup:
     
  7. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.395
    6.936
    113
    Vrouw
    Wat heftig zeg van het bloedverlies! Ik kan begrijpen dat je je rot schrikt als je ineens zoveel bloed verliest en wordt opgenomen. Gelukkig heeft het verder geen nadelige gevolgen gehad en lijkt het voor de rest van de zwangerschap ook geen belemmering meer te zijn.

    Hier gaat het wel vrij matig, heel eerlijk gezegd. M'n cyclus ligt plat, iets wat ik nog nooit heb gehad. Ik zit inmiddels op dag 36 en ik ben normaal rond dag 28 ongesteld, dus dit is heel uitzonderlijk voor mij. Ik denk dat het door stress komt want het is op het werk erg onrustig en ik kom eigenlijk niet aan m'n rust toe, iets waar ik wel behoefte aan heb. Ik ben er wel mee bezig om dat meer te creëren (met mn leidinggevende, bedrijfsarts en psycholoog) maar het is lastig om voor mezelf na te gaan waar ik precies wel/geen behoefte aan heb.
     
  8. Lennie92

    Lennie92 Actief lid

    9 jul 2022
    102
    22
    18
    Vrouw
    Rot om te horen dat het niet zo relaxed gaat bij je.. stress en spanning klinkt inderdaad wel als een oorzaak van ontregelde cyclus. Hopelijk kun je wat meer tijd voor jezelf vrijmaken. Lees dat je volgende maand weer start met ivf ronde? Daar moet je natuurlijk ook weer topfit voor zijn, niet niks voor je lichaam al die medicatie en de punctie. Misschien mentaal nog wel belangrijker met verwerken van minder goed nieuws en wachtdagen!
    Gelukkig komt het voorjaar er wel weer aan, hoop dat je weer frisse moed kunt verzamelen. En als het even wat langer nodig heeft jezelf dat ook gunnen.
    Heb je wel eens langere termijn opties besproken mocht dit niet lukken? Hoop natuurlijk voor 200% dat aankomende ivf, jou lucky ronde gaat worden!! Maar mocht dat niet zo zijn dan is de teleurstelling met ooit een ander toekomstplan ook iets waardoor je minder in een gat valt? Het lijkt me steeds zwaarder worden met een langer traject. Heb er voor alle stellen die het al hebben of nog doorlopen super veel respect voor.. dikke knuffel , je kunt het!
     
  9. Wijntje31

    Wijntje31 Actief lid

    12 mei 2022
    141
    65
    28
    Vrouw
    @Lennie92 Oeps ik zie dat ik helemaal niet gereageerd heb op je berichtje! Was in de veronderstelling dat er geen reacties meer waren gekomen op mijn poging om het forum weer wat actiever te krijgen.
    Dank je wel! De niertjes zijn de afgelopen tijd onderzocht, als we geen echo’s in de zwangerschap hadden gehad dan hadden we er niks van gemerkt, onze kleine man doet het namelijk super. Het probleem is nog wel aanwezig, inmiddels echo en renogram gehad. Gelukkig laat dat een goede nierfunctie zijn. Volgende week alleen nog controle of er misschien sprake is van terugstroom van urine. Daarna maken ze een plannetje voor eventuele behandeling. Vooralsnog positief nieuws.

    Bij jou gaat het ook snel zeg! Wel ontzettend schrikken dat bloedverlies. Snap helemaal je onzekerheid. Wij hadden geen bloedverlies maar die afwijkende 20 weken echo hakte er enorm in. Precies op het moment dat ik durfde te gaan genieten, kregen we die uitslag te verwerken. Door het traject wordt je van alles onzeker! Heel logisch!

    @Narcisje Wat ontzettend rot om te lezen dat het niet goed met je gaat! Irritant ook dat dat zo’n invloed heeft op je lijf en cyclus. Knap dat je wel al hulp in hebt geschakeld. Hopelijk heb je daar ook iets aan? Zijn soms toch mensen die de situatie niet helemaal in kunnen schatten omdat ze het zelf niet mee hebben gemaakt. Zijn jullie inmiddels alweer gestart met een nieuwe ronde of nog even rust gepakt. Hoop heel erg dat het wat beter met je gaat en dat je de juiste steun krijgt. Veel sterkte!
    Hier mag je ook altijd je verhaal kwijt, hoop dat we je kunnen steunen waar mogelijk ondanks dat ik inmiddels in een andere situatie zit die misschien ooo weer confronterend voor jullie is.
     
  10. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.395
    6.936
    113
    Vrouw
    Sorry voor de late reactie.. het was me een beetje ontgaan.

    We hebben het wel eens over "wat als?", maarja.. Dat is ook iets wat er voor zorgt dat ik het heel somber inzie en me hierdoor laat beïnvloeden. Ik wil juist positief blijven denken en hoop blijven houden. Voor nu zijn er gewoon nog kansen, dus laten we hopen dat dat gewoon voldoende is en anders zien we later wel wat we dan kunnen doen.
     
    Soof1992 vindt dit leuk.
  11. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.395
    6.936
    113
    Vrouw
    Ik moet eerlijk zeggen dat de psychologische hulp nog niet zo lekker op gang is gekomen. Ik ben pas 2x geweest sinds begin februari en ik denk dat dat komt doordat ik me er nog niet helemaal thuis voel. Ik mis stiekem mijn vorige psycholoog en ik vind het lastig om weer opnieuw te beginnen bij iemand anders waar ik toch een mindere klik mee heb. Maarja... beter iets dan niets misschien?

    We zijn inmiddels weer begonnen idd. Vandaag een echo gehad op dag 8 (ik spuit sinds dag 2) en er waren 20 follikels te zien waarvan er nu 9 boven de 12 mm zijn. Aanstaande dinsdag volgt de tweede echo.
     
    Soof1992 vindt dit leuk.
  12. Soof1992

    Soof1992 Fanatiek lid

    2 jan 2022
    2.511
    3.016
    113
    Vrouw
    Hee hoi hoi! Ik kreeg helemaal geen melding dat ik werd getagd in een berichtje. Maar hier ben ik met mijn update:

    Ik ben sinds vanmiddag PUPO van een mooie zesdaagse embryo! De allerlaatste terugplaatsing. Hierna gaan wij het eventueel natuurlijk proberen, maar hey; alle hoop hierop!
     
  13. Soof1992

    Soof1992 Fanatiek lid

    2 jan 2022
    2.511
    3.016
    113
    Vrouw
    Wat fijn! Gelukkig kunnen felicitaties nog prima! ;) Gefeliciteerd!
     
  14. Soof1992

    Soof1992 Fanatiek lid

    2 jan 2022
    2.511
    3.016
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat je binnenkort lekker op gang komt waardoor je alles een beetje beter een plekje kunt geven. Ik snap wel dat het ook wel lastig is om je er 'thuis' te voelen als je opnieuw moet beginnen bij iemand anders. Ingewikkeld soms zelfs!

    Ik ga voor je duimen voor de echo morgen!
     
    Narcisje vindt dit leuk.
  15. Maskadir

    Maskadir Actief lid

    8 mei 2022
    194
    85
    28
    Vrouw
    Zo ik heb best wat gemist hier!

    Ik was even afwezig omdat ik er klaar mee was elke dag ermee bezig te zijn.

    Na de operatie in België aan mijn t-vormige baarmoeder en verklevingen, gingen we tijdelijk 3 IUI pogingen doen, daarna zou de arts nog eens in de baarmoeder kijken en dan weer aan een cryo tp beginnen. Maar we zijn niet verder gekomen dan IUI 2, want vanochtend had ik een positieve zwangerschapstest in handen. Ik kan het nog niet geloven en vind het ook heel spannend. Maar de eerste stap, innesteling, is eindelijk weer gelukt!!
     
    Soof1992 vindt dit leuk.
  16. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.395
    6.936
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!
     
  17. Soof1992

    Soof1992 Fanatiek lid

    2 jan 2022
    2.511
    3.016
    113
    Vrouw
    Yesss! Gefeliciteerd! Wat spannend. Op naar een prachtig bol buikje en hele mooie echo's straks!
     

Deel Deze Pagina