Asherman

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Debbie2727, 29 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbie2727

28 okt 2014
    31
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ben nieuw hier en heb helaas de diagnose Asherman gekregen na een missed abortion. Ik ben al geopereerd op 17 januari, waarbij ze de verklevingen hebben weg gehaald. Ik heb toen een spiraal gehad en een hormoonschema. Bij de controle hysteroscopie zag alles er goed uit maar ik blijf maar 1 dag ongesteld en dat is het. De arts in het Spaarne heeft mij verteld dat zo lang het bloedverlies is, dat het wel goed is en dat dit mijn nieuwe soort menstruaties zijn. Zijn er meer meiden die ervaring hebben met Asherman en dan ook het menstrueren daarna?

2. Debbie2727

28 okt 2014
    31
    0
    6
    NULL
    NULL
    Niemand bekend met Asherman?

3. Delila88

Delila88 Actief lid

23 jan 2023
    396
    396
    63
    Vrouw
    Hi Debbie, dat klinkt heftig!
    Ik geloof te herinneren dat @Chitje hieraan ook geopereerd is, maar zij is niet meer zo actief hier volgens mij. Mocht ze dit toevallig lezen kan ze jou wellicht helpen met je vragen.

Veel sterkte iig!

4. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    Hi,

Inderdaad hier ook Asherman helaas. Hele rukkerige aandoening is het. Waar zaten jouw verklevingen?
    Bij mij is het na een tijd zonder diagnose rondgelopen te hebben en artsen die het niet echt serieus namen (want zo'n vreselijk kleine kans:mad:) afgelopen augustus geconstateerd. Inmiddels 8 hysteroscopieen verder en de laatste keer zag het er eindelijk beter uit. Verklevingen komen steeds terug namelijk.
    Je menstruatie blijft anders dan je gewend was, lichter. Ik herken het inmiddels wel onmiddellijk als de verklevingen terug zijn.
    Sterkte!

Deel Deze Pagina