Start IVF/ICSI April - Mei - Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Winderig80, 16 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopeful81

    Hopeful81 Lid

    25 apr 2021
    36
    20
    8
    Vrouw
    Limburg
    En hoe zet ik mezelf op de lijst ??
     
  2. Beau28

    Beau28 Bekend lid

    11 jul 2018
    532
    345
    63
    Vrouw
    IVF & ICSI traject

    April - Mei - Juni
    2021

    ❤️​
    Leden (5):

    ❤️ Freesias - 35 jaar - ICSI - 1e kind
    ❤️SvS88 - 32 jaar - ICSI 2 - 1e kind
    ❤️Boedah - 32 jaar - IVF - 2e kind
    ❤️Luna1987 - 35 jaar - IVF/ICSI- 1e kind
    ❤ Beau28 - 29 jaar - ICSI 1 - 1e kind
    ❤️ Kimibi - 31 jaar - icsi 4 - 2e kind
    ❤ Hopefull81 - 39 jaar - Ivf/pgd


    Afsprakenlijst:
    Boedah - 3 mei - verse terugplaatsing
    Freesias - 16 april - echo
    Luna1987 - 19 mei - evaluatiegesprek

    SvS88 - 27 Mei echo en start Menopur
    Beau28 - 11 mei eerste follikel meting
    Kimibi - 12 mei videocall nieuwe behandeling
    Hopefull81 - 7 mei eerst follikel meting



    Testdatum:


    Punctie resultaat:
    Boedah - 5 eicellen - alle 5 bevrucht
     
  3. Beau28

    Beau28 Bekend lid

    11 jul 2018
    532
    345
    63
    Vrouw
    Ik heb je erop gezet:) voor de volgende keer kun je de recentste lijst pakken [ Quote ] aan het begin en einde weg halen en aanpassen wat je wilt aanpassen:thumup:
     
    Hopeful81 vindt dit leuk.
  4. Beau28

    Beau28 Bekend lid

    11 jul 2018
    532
    345
    63
    Vrouw
    Het is hier zo stil:( hoe gaat het met iedereen?
     
    Luna1987 vindt dit leuk.
  5. Luna1987

    Luna1987 Lid

    11 feb 2019
    67
    35
    18
    @Beau28
    Hier gaat het beter. Ik moest de pil slikken afgelopen weken en heb me niet zo goed gevoeld. Veel erger dan alle andere hormonen en medicatie, een beetje depressief en een erg kort lontje :rolleyes::eek: Zit nu in mijn stopweek. Volgende week heb ik een gesprek met mijn endocrinoloog en als mijn schildklierwaarden er goed uitzien zou ik nog in mei mogen beginnen met poging 1b :thumup:

    Hoe gaat het met jou? Ben je al begonnen met stimuleren? Heb je last van de medicatie?
     
  6. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Hier gaat het eindelijk weer de betere kant op. Nog wel 5 dagen extra antibiotica gehad na weer bloedprikken en een echo gister. Dus dan 10 dagen antibiotica in totaal.

    Als ik heb gelegen en dan weer in beweging kom heb ik echt veel pijn en ook nog als ik teveel doe in huis. Ik lig voornamelijk op de bank wat totaal niks voor mij is, Maarja m’n lijf geeft het gewoon aan.
     
    Hopeful81 vindt dit leuk.
  7. Beau28

    Beau28 Bekend lid

    11 jul 2018
    532
    345
    63
    Vrouw
    @Luna1987 dat is niet fijn! Ik denk dat het weer ook wel een grote rol speelt in het depressief voelen etc.. teminste vind ik wel een beetje:rolleyes: spannend hopelijk kun je in mei starten. Met mij gaat het prima lief dat je het vraagt:) ik ben nu 3 dagen aan het stimuleren maar ik merk tot nu toe nog helemaal niets van de hormonen, dus dat is wel heel fijn! Dinsdag heb ik de eerste meting ben echt mega benieuwd of de gonal-f al wat doet.

    @Boedah fijn dat het weer een beetje de goede kant op gaat. Zag het er gister op de echo goed uit? Doe maar lekker rustig aan en hopelijk voel je je snel weer de "oude":thumup:
     
  8. Hopeful81

    Hopeful81 Lid

    25 apr 2021
    36
    20
    8
    Vrouw
    Limburg
    Hi iedereen.
    @Beau : bedankt.
    Ben dus ook de oudste zie ik..
    Ik merk ook niks van de spuitjes (Gonal-f), manlief heeft een andere mening:$.
    Morgen om 9:30 de eerste follikel mening. Voor het echte dit keer. Ben best zenuwachtig. Vraag me ook af of ze zeg maar een minimum hebben.. dus als je maar 3 follikels heb,dat je dan toch een punctie krijg .. Is allemaal spannend allemaal.
     
    Beau28 vindt dit leuk.
  9. Luna1987

    Luna1987 Lid

    11 feb 2019
    67
    35
    18
    @Beau28 Het weer speelt daar zeker een rol bij:), maar heb een paar klachten gehad die ik in het verleden ook had toen ik de pil slikte. Gek dat het zo snel invloed op je kan hebben. Wat fijn dat je nog niks merkt van het stimuleren. Ik heb dat ook niet gehad met gonal-f. Een vriendin van mij die wel een goede opbrengst had met gonal-f kreeg pas de laatste dagen een beetje last van een opgeblazen gevoel.

    @Hopeful81 Hopefully :) heb je goed nieuws gehoord bij je fm. Ben benieuwd!
     
    Beau28 en Hopeful81 vinden dit leuk.
  10. Hopeful81

    Hopeful81 Lid

    25 apr 2021
    36
    20
    8
    Vrouw
    Limburg
    Hallo !
    @Luna1987 . Ze kon mijn eileiders niet vinden !! Dus maandag weer een echo en hopelijk vinden ze wel wat. Anders ga ik twijfelen aan hun kunde.
    Bedankt voor het vragen!
    Fijn weekend iedereen !
     
    Beau28 vindt dit leuk.
  11. Beau28

    Beau28 Bekend lid

    11 jul 2018
    532
    345
    63
    Vrouw
    Oh kijk dat geeft wat hoop! Ik vraag me eigenlijk omdat ik niets voel of er overhoud wel iets gebeurt daaro hihi.
     
    Luna1987 vindt dit leuk.
  12. Beau28

    Beau28 Bekend lid

    11 jul 2018
    532
    345
    63
    Vrouw
    Hebben ze je eileiders helemaal niet kunnen vinden of uiteindelijk nog wel?
     
    Hopeful81 vindt dit leuk.
  13. Hopeful81

    Hopeful81 Lid

    25 apr 2021
    36
    20
    8
    Vrouw
    Limburg
    Nee. Kon ze niet vinden. Ze zijn er wel, met iui had ik een dame die was altijd binnen 5min klaar! Zij zag meteen mijn eileiders en follikels.. dus tja.... Is gewoon vervelend dat ik vol spanning daar heen ga, en vervolgens ziet ze niks... Om eerlijk te zijn vind ik het niet kunnen eigenlijk. Het is al een zenuwslopend traject,dan mag je wel wat meer zekerheid krijgen.. denk ik dan.
    Maandag terug en als ik weer het zelfde antwoord krijg,ga ik er wel iets van zeggen.
     
  14. Beau28

    Beau28 Bekend lid

    11 jul 2018
    532
    345
    63
    Vrouw
    Spannend maandag! Was bij mij dinsdag ook bij de start echo, arts in opleiding kon de eileiders ook niet vinden ze heeft flink lopen roeren in mn buik(Had er de hele dag last van) riep ze er iemand bij die had ze zo:confused:
     
  15. Hopeful81

    Hopeful81 Lid

    25 apr 2021
    36
    20
    8
    Vrouw
    Limburg
    Wanneer moet je weer terug?
     
  16. Beau28

    Beau28 Bekend lid

    11 jul 2018
    532
    345
    63
    Vrouw
    Dinsdag heb ik de eerste meting. Echt spannend:D
     
    Luna1987 vindt dit leuk.
  17. Luna1987

    Luna1987 Lid

    11 feb 2019
    67
    35
    18
    Hoi allemaal,

    Ik heb de resultaten van mijn bloedonderzoek en mijn schildklier is helaas helemaal in de war door de pil. Van een beetje hyper naar hypo in 5 weken tijd. Woensdag heb ik een gesprek met mijn endo en ga vragen of hij intern contact kan opnemen met mijn fertiliteitsarts. Ze wil de schildklier een beetje stabiel krijgen, maar ik ben bang dat dat niet gaat lukken zolang ik hormonen krijg.

    Dit verklaart ook waarom ik me zo slechts heb gevoeld o_O afgelopen weken. Ik laat jullie weten hoe het gaat woensdag!

    @Beau28 Wat spannend!! Bijna je fm :thumup:
    @Hopeful81 Veel succes morgen bij je fm!
     
    Hopeful81 vindt dit leuk.
  18. Hopeful81

    Hopeful81 Lid

    25 apr 2021
    36
    20
    8
    Vrouw
    Limburg
    Hello !
    Net terug van fm.
    Helaas maar 2 grote (16mm)1 hele grote 22mm en heleboel kleintjes.
    Ze konden mijn eileiders alweer niet vinden. Na gezeur van mij hebben ze een gynaecoloog bij gehaald en met veel pijn hebben ze dus mijn eileiders gevonden. (Met iui hebben ze een echoscopiste bij gehaald en zij vond ze in 2min tijd).
    Plan van aanpak : woensdag terug komen.en hopelijk zijn er dan 2 bij gegroeid,want met minder dan 4 eitjes doen ze geen punctie..
    Al met al een frustrerende ochtend gehad. En ben momenteel ook zwaar geirriteerd.
    Mijn man en ik hebben aangegeven dat we het jammer vinden dat het allemaal zo moet gaan. En dat er niet naar ons geluisterd word. En het enige wat we horen is : ja,uw leeftijd en uw lage amh waarde spelen een grote rol.. Dus een antwoord waar ik helemaal niks mee kan..
    Zucht.

    Het moest er echt even uit !
    @Luna1987 succes!
     
  19. Beau28

    Beau28 Bekend lid

    11 jul 2018
    532
    345
    63
    Vrouw
    Aahh wat balen meis! Spuit je al een hogere dosis stimulatie medicatie of zou dit nog opgehoogd kunnen worden? Kan me voorstellen dat je gigantisch baalt:(
     
  20. Hopeful81

    Hopeful81 Lid

    25 apr 2021
    36
    20
    8
    Vrouw
    Limburg
    @Beau28
    Hallo!
    Ik spuit al 225..
    Dus tja... zucht.. afwachten tot woensdag..

    Fijne avond !!
     

Deel Deze Pagina