Komt vast goed! Ik heb nog 9 cryos in de diepvries dus ik hoop echt wel dat 1ntje mijn dochter of zoontje wordt!
Hoi allemaal, Mijn schildklier doet het weer ok dus ik mag over 2 weken beginnen met decapeptyl spuiten
Wat fijn! Eindelijk ofniet? Spannend ik hoop dat het allemaal positief uitpakt voor je en dat je over een paar weekjes een mooie test vast hebt!
Dank je!! Ik begon met tegenzin aan de verplichte pauze, maar uiteindelijk vond ik het wel fijn om me even op andere dingen te focussen. Ik merk wel dat, sinds ik groen licht heb gekregen, ik het weer super spannend vind Hoe gaat het met jou? Hoe voel je je?
Kan ik me goed voorstellen! Even lekker leven weer! het gaat goed met mij, heb eigenlijk niet echt veel klachten af en toe wat steken in mijn liezen. Ik kan het nog steeds niet echt geloven, denk dat dit pas na de echo komt Blijf je wel updates plaatsen? Ik merk dat het hier wel echt stil is momenteel, vind het leuk om jullie te blijven volgen!
Hoi allemaal, sorry ik ben een tijdje afwezig geweest. Ging niet zo goed allemaal, maar ik ben er weer. Ik ga op mijn gemak alles even teruglezen, want ben benieuwd hoe het met iedereen gaat! Ik ben zelf inmiddels op dag 13 beland met spuiten voor de 2e keer ICSI. Ik heb nu andere hormonen gekregen na veel aandringen, omdat ik maar 1 en de keer daarna 2 follikels had. Ik had de hoop al helemaal opgegeven, maar gister bij de eerste echo bleken er 7 meetwaardige follikels te zijn! Ik kon mijn oren niet geloven, heb even zitten huilen van geluk! Nu vooral heel bang dat er toch weer iets misgaat, waardoor ik alsnog een lage opbrengst zal hebben.. Ik ben heel benieuwd! Als het goed is rond vrijdag/zaterdag de punctie verwacht
Wat spannend en wat een mooi aantal! Ik kan me voorstellen dat je daar heel blij van word! Veel succes met de punctie, ik duim voor je❤
Wat lief, dankjewel!❤Jij gefeliciteerd met je zwangerschap, wat zul je daar blij mee zijn naar drie jaar! Wat spannend! Houd je ons op de hoogte hoe het met je gaat?
hi allemaal! Spannend dit, de eerste keer dat ik iets schrijf op een forum, wel vaak dingen gelezen en dat geeft toch steun. Wij zijn ook al ruim 3 jaar bezig en momenteel in de wachtweken van mijn eerste IVF terugplaatsing (na heel wat IUI behandelingen). Zit bij Cuypers en Cuypers (vanuit MUMC de overstap gemaakt). Ik mag zaterdag een test doen, heb vooral veel bruine afscheiding gehad de eerste 3 dagen en heb zo nu en dan hele heftige steken in de rechterkant. Verder voel ik niet zo veel. Heel veel succes allemaal!
Dankjewel! Ja zeg dat wel, het voelt nog zo onwerkelijk! Zeker houdt ik jullie op de hoogte ik lees hier nog gewoon lekker mee
Hoi welkom! Wat spannend zeg! Gelukkig komt de test datum al wel dichterbij voor je de eerste 3 dagen bruin verlies zei je? Dat zou een innesteling kunnen zijn he. Ik had ook na 3 dagen wat krampjes en die kwamen een week later terug had echt het gevoel ongi te worden. Succes met de laatste dagen, ik duim voor een positieve test!
hee!! Jij van harte gefeliciteerd met de zwangerschap, wat een fijn nieuws. Gaat alles goed met je? Inderdaad bruinverlies, het begon met een klein beetje bloed (1 druppeltje ofzo) en erna bruinverlies vanaf de 2e dag na de terugplaatsing.. ik had het toen al een soort van opgegeven maar moet nu extra duphaston slikken en Cuypers zegt dat er nog steeds kans is... zo spannend! Inderdaad gewoon het gevoel alsof ik ongi moet worden. Geen idee hoe het allemaal werkt maar we zullen zien haha☺️
Ik kreeg een dag na de terugplaatsing een koortslip, iemand daar ervaring mee? Geen idee of het een goed / slecht teken is (miss zegt t wel helemaal niks natuurlijk)!
Dankjewel! Het gaat prima op mijn obstipatie na heb er sinds vandaag wat voor van de huisarts. Ik had ook geen idee, had de hoop echt al opgeven @SamirsVrouwtje vertelde dat zei dit ook heeft gehad tijdens haar zwangerschap, dit gaf mij weer wat hoop en maar goed ook blijkt haha o en een koortslip had ik ook heel toevallig weer niet of het er wat mee te maken heb maar toen je t schreef dacht ik ineens hey ja dat had ik ook
Fijn dat het goed met je gaat!! Wel super toevallig... geen idee of het er iets mee te maken heeft inderdaad.
ik ben trouwens gelukkig snel ongesteld geworden. Zit nu op cd 4 en mag vrijdag voor controle meting baarmoederslijmvlies. Hoop dat ze me dan gelijk kunnen aanmelden!