Start IVF/ICSI April - Mei - Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Winderig80, 16 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna1987

    Luna1987 Lid

    11 feb 2019
    67
    35
    18
    Hi,
    Vanochtend de punctie gehad. Er zijn 7 eicellen gevonden en het is uiteindelijk ICSI geworden. De punctie was pijnlijk, maar wel te doen. Als alles goed gaat, heb ik donderdag de terugplaatsing :D:D

    Alles goed met jou???
     
    Asil vindt dit leuk.
  2. Beau28

    Beau28 Bekend lid

    11 jul 2018
    532
    345
    63
    Vrouw
    Wat fijn dat je het achter de rug hebt, en wat een mooi aantal eicellen. Ik ga heel hart voor je duimen voor het gouden ei!:thumup:
     
  3. Beau28

    Beau28 Bekend lid

    11 jul 2018
    532
    345
    63
    Vrouw
    Hoe gaat het met jullie dames?
     
  4. Luna1987

    Luna1987 Lid

    11 feb 2019
    67
    35
    18
    #384 Luna1987, 9 aug 2021
    Laatst bewerkt: 9 aug 2021
    Hi,

    Hier gaat het ok, maar de poging is niet gegaan zoals verwacht. Op de dag van de terugplaatsing kreeg ik te horen dat er meerdere bevruchtingen waren, maar op dag 3 was er nog maar een embryo. Dit is teruggeplaatst maar er is verder niets gebeurd, helaas...

    Alles zag er goed uit (eitjes waren rijp en aantal zaadcellen was ook prima). Mogelijke verklaringen van de arts waren verminderde kwaliteit van eicellen, zaadcellen, of allebei en er werd ook gezegd dat we misschien biochemisch gezien niet compatibel zijn :confused: Desondanks was het advies om een maand te rusten en zo snel mogelijk verder te gaan met ICSI2 en precies hetzelfde schema. Ik ben zelf onderzoeker en vind die opmerking over incompatibiliteit zonder enig bewijs heel gek en kan niet precies hetzelfde herhalen en dan wel een ander uitkomst verwachten...dus mijn partner en ik hebben besloten om voor onze tweede poging naar Gent te gaan voor aanvullende onderzoeken en behandelingen (DNA fragmentatie, eicelactivatie, enz.). Ons intakegesprek is pas eind dit jaar, maar dat is ok want ik ben heel erg aan een goede pauze toe na een jaar non-stop behandelingen. Dit geeft me ook de tijd om alles te regelen ivm nieuwe zorgverzekering, enz.


    @Beau28 Hoe gaat het met jou? Heb je al een duidelijk buikje? :) en weet je inmiddels wat het geslacht van je baby is of hoor je dat binnenkort? :D

    Hoe gaat het met de rest van de dames?
     
  5. Freesias

    Freesias Bekend lid

    14 jan 2021
    504
    375
    63
    Vrouw
    Hier was icsi 2 ons geluksgetal. Ook bij ons weer maar 1 goede embryo, en veel dingen zijn misgegaan, maar het is blijven plakken en nu op naar de 13 weken echo :D
     
  6. Beau28

    Beau28 Bekend lid

    11 jul 2018
    532
    345
    63
    Vrouw
    Och nee wat balen zeg:( ik had het je zo gegund. Was echt nieuwsgierig hoe het met je was vandaar mn berichtje ook.
    Ik kan me voorstellen dat je er weinig vertrouwen in hebt om op de zelfde manier door te gaan, ik zou ook zoiets hebben waarom zou het nu dan wel lukken. Over Gent lees je goede dingen ook dat ze veel meer onderzoeken doen dan in Nederland. Ik wens je heel heel heel veel succes en ik hoop echt dat het mag lukken!(Moet gewoon!) Voor nu even genieten van de rust en even geen ziekenhuizen:thumup:

    Het gaat goed met mij, en het buikje begint nu echt te komen hihi. Volgende week dinsdag heb ik de geslachts echo, ik zal nog even laten weten wat het word!:D
     

Deel Deze Pagina