He dames, Ik heb mezelf van de lijst af gehaald. Ben gelukkig nog steeds zwanger dan mijn traject gaat sowieso niet door. ik wens jullie alle geluk toe, en ik zal jullie laten weten als het een goede zwangerschap is. Ik heb de 28ste mijn eerste echo. Groetjes Winderig80
Hi dames Zou ik met jullie mee mogen schrijven? Het lijkt me fijn ervaringen te kunnen delen wij starten in mei met onze eerste icsi behandeling ivm slechte zwemmers bij vriendlief. Vandaag heb ik mijn schema en de medicatie meegekregen, vanaf zaterdag moet ik lucrin prikken best spannend allemaal
W Natuurlijk, welkom! Slik je ook de pil al, of net als ik alleen Lucrin zonder pil? Heel veel succes alvast!
Dankje! ik slik vanaf 23-03 de pil. Heb jij bijwerkingen ervaren ervan? Ik zie in je onderschrift dat je al aan het stimuleren bent en bijna een meting hebt! Spannend zeg!
Ik was de eerste dagen alleen erg moe, maar ik weet niet of het de Lucrin was of gewoon het beginnen aan het hele traject. ja klopt, ik ben sinds zondag begonnen met gonal F bij de Lucrin! Super spannend weer
Oké! Nou inderdaad super spannend! Ik zie dat je al een dochter hebt uit een eerder traject, heb je voor haar veel behandelingen/terugplaatsingen nodig gehad?
IVF & ICSI traject April - Mei - Juni 2021 ❤️Leden (5): ❤️ Freesias - 35 jaar - ICSI - 1e kind ❤️SvS88 - 32 jaar - ICSI 2 - 1e kind ❤️Boedah - 32 jaar - IVF - 2e kind ❤️Luna1987 - 35 jaar - IVF/ICSI- 1e kind ❤ Beau28 - 29 jaar - ICSI - 1e kind Afsprakenlijst: Boedah - 25 april - 1e folikelmeting Freesias - 16 april - echo Luna1987 - 26 april - evaluatiegesprek SvS88 - 27 Mei echo en start Menopur Beau28; 4 mei start echo Testdatum: Punctie resultaat:
Klopt! 6xIUI, en daarna door voor ivf, eerste verse terugplaatsing na punctie werd gelijk mijn dochter. Echt super geluk mee gehad en nu voor de 2e vorig jaar de 4 cryo’s teruggeplaatst gekregen, waarvan de 3e een vroege miskraam werd. Nu dus begonnen aan de 2e volledige ivf
De laatste weken een beetje afwezig geweest, zie dat ik veel gemist heb! Ik ga alles nog even teruglezen. Ik kreeg op een of andere manier ook geen meldingen meer
Oh dus jij hebt ook al een hele weg afgelegd! Wat een geluk dat het bij je dochter gelijk al gelukt is!
Ja dat was echt heel veel geluk! Hopelijk nog een keer zoveel geluk hoe gaat het verder bij iedereen? Ik ben nu 6 dagen aan het stimuleren met 225 gonal f en heb het idee dat ik al vanalles voel in m’n buik. Heel benieuwd naar de 1e follikelmeting morgen!
Ik hoop het ook voor je! Ga voor je duimen! Ben erg benieuwd naar je meting van morgen, heel veel succes Inderdaad niet heel veel activiteit op dit topic hihi iedereen misschien nog in de opstart fase?
Spannend weer! Ik hoop dat t een mooie eerste meting is. Wij nog steeds aan het wachten. Deze wachtmaand zelf geprobeerd, maar helaas. Ik moet vanaf de 27ste een maand aan de duphaston daarna decapeptyl en Menopur. Ik vind al het wachten echt heel moeilijk, vooral omdat ik nu een ander fsh krijg en zo bang ben dat ik weer maar 1of 2 follikels heb zoals de vorige twee keer. Dan gaat het snel met onze pogingen
Vervelend he dat wachten steeds Ik kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt, heb je bij je voorgaande pogingen dan ook echt een punctie gehad met 2 follikels? En ga je nu dan andere hormonen gebruiken? Ik ga voor je duimen voor een betere opbrengst dit keer
Ik heb de eerste x geen punctie gehad. De tweede keer wel en daaruit kwamen 2 eicellen, wat uiteindelijk alleen een verse tp werd. Ik heb dus 1 poging gehad. Mijn verzekering vergoed gelukkig wel 4 pogingen. Ik kreeg eerst Fostimon 225 en deze ronde krijg ik Menopur 225. Als de opbrengst weer zo slecht is ga ik een ander ziekenhuis proberen en denk ook de poging afblazen. Jij nog 1,5 week tot je mag starten zie ik, spannend!
Ah dat is lastig ja! Je mag het wel altijd zelf afblazen toch? Maar dat voelt ook zo voor niks lijkt me..
Jaa had er idd een heel dubbel gevoel bij, verwachtte er ook al niet veel van. Geloof dat je zelf mag afblazen ja, maar weet niet zeker dus dat ga ik nog eens navragen! Ik hoop echt dat dit fsh beter werkt, maar verwacht geen wonder
Oké nou hopelijk is de opbrengst met de menopur beter, ik lees wel dat de eicellen met menopur beter zijn. Ik hoop het echt voor je! Ja klopt vanavond moet ik de eerste spuit zetten zo spannend, ik werk in de zorg en spuit dagelijks mensen maar bij jezelf is toch wel wat anders hihi.