Maar heb ik het verkeerd begrepen dan? Je ging nu toch ook voor ivf? decapeptyl zorgt ervoor dat je geen eisprong krijgt, maar laat geen follikels groeien toch? Hier zit de lorazepam erin, morgen 6.15 de wekker, 8:00 in het ziekenhuis zijn en 8:30 de punctie
Hoi ! Succes. Hoop dat het goed gaat... Ik ga ook voor ivf. Daarom vind ik het zelf verwarrend. Om 9:30 moet ik daar zijn en krijg ik meer duidelijkheid. Echt vriendelijk zijn ze niet.. Ik hoor graag hoe het gegaan is. Knuffel
@Hopeful81 volgens mij kunnen ze wel zien of er follikels klaarliggen toch? Teminste ik heb dat wel is gelezen, geloof ook dat ze kijken naar de dikte van het slijmvlies. Mag je dan na vandaag beginnen met stimuleren? Succes met de echo! @Boedah hopelijk zit je punctie er inmiddels op en is het meegevallen, ben benieuwd naar de opbrengst! @Kimibi welkom! Ga je voor ivf of icsi? Ben je al aan het prikken?
Ik ben inmiddels weer thuis! De punctie met het roesje was prima te doen. Ik weet niet meer hoeveel ze er hebben aangeprikt maar we hebben uiteindelijk 5 eicellen. nu wel veel pijn, en na afloop in de uitslaapkamer ging ik bijna van m’n stokje
Fijn dat het te doen was! Hopelijk worden de 5 eicellen allemaal bevrucht en gaan ze mooi delen! Lekker rustig aan doen nu hopelijk word de pijn snel minder!
nee ze hebben het alleen over paracetamol gehad. Durf verder ook vandaag even niks anders te nemen. Weinig eten en al die pijnstillers in m’n mik, ik ben er niet zo van haha
Welkom ! Beau: hallo. Ze hebben inderdaad de dikte van op gemeten.. ik dacht al follikels, omdat dat mij was gezegd. Maar dat was dus een foutje van de assistente. Ben begonnen met gonal-f en 7 mei terug .. ben benieuwd
@Boedah dat is een mooi aantal! Ik hoop voor je dat ze allemaal bevrucht kunnen worden en goed gaan groeien! Fijn dat het meegevallen is
Vanmiddag veel geslapen, ik denk door het roesje nog. Net aan het hyperventileren van de pijn, dat herstel valt me zo tegen! Maarja, hopelijk morgen een mooi belletje net het aantal bevruchte eitjes!
Momenteel gaan we voor een 2e. Afgelopen januari de laatste cryo terug gehad en hebben in tussentijd moeten wachten voor een oproep. We zijn in het radboud Nijmegen in behandeling. Komen uit Enschede. 12 mei hebben we een video gesprek 'n daarna worden de spuiten thuis gestuurd. We hebben een kort protocol zonder pil. 1 rietje van mijn man nog in de vriezer. Deze is via een tese nog over. Het gaat om een icsi traject. Onze dochter Lizzy Sophie is nu ander half jaar. Zij was een verse terugplaatsing na 3 pogingen. ( klinkt toch heel gek hoor als ik haar nu zo zie hihi) Vind het nu alweer spannend.... We zijn nog niet eens begonnen maar voel nu al enorm veel door mijn lijf en gedachte. Ik ga nog even alle berichten terug lezen ❤️ Alvast een fijne avond voor jullie allemaal
Ah spannend weer hè! lijkt een beetje op ons verhaal. Dochter van verse terugplaatsing, volgende 4 cryo’s niet blijven plakken, nu vanmorgen de punctie gehad voor een 2e poging.
Het is zo spannend allemaal. Heb ook grote follikels dus ik moet volle gonal spuiten en dan hopen dat ik er 2 of 3 heb... 1 keer ook de poging moeten afbreken ivm te weinig aanmaak. Eerste punctie 2 eicellen 2 bevruchting 0 zwangerschap. 3e poging zagen ze er weer 2 en hebben er 3 gevonden. Alle 3 bevrucht 1 zwangerschap 2 cryo's 1 terugplaatsing er van 1 die niet heeft overleefd. Ook duurt mijn cyclus soms mega lang.. 1 keer exact 6 maanden geduurt. Nu weer 2 weken ' overtijd' Nu maar hopen dat het wacht tot ik de spuiten thuis heb haha. Normaal wil ik zo snel mogelijk ongesteld worden en nu wil ik dat het wacht haha.
Hey! Hoe voel je je ?? Ik ben begonnen met 225. Omdat ik al bijna geen eitjes meer heb. Zo spannend.. en het feit dat ik deze maand dan ook 40 wordt...
@Hopeful81: fijn dat je mag beginnen met stimuleren, spannend hoor! @Kimibi ik kan het me goed voorstellen dat het nog weer spannend is ondanks je het al is hebt meegemaakt. Hopen dat het deze poging mag lukken voor jullie!=) @Boedah wat vervelend dat je nog zo'n last hebt van napijn Ik duim voor een positief telefoontje morgen! Heb je ook al een datum voor een eventuele terugplaatsing?