Hier alles nog goed! Fysiek wat krampen in buik, lies en rugstreek, vanavond bij het avondeten ook ineens vies misselijk geweest. Een verwarrende periode omdat je natuurlijk nooit zeker weet wat goede tekens zijn en wat nou toch nog van de extra medicatie komt. We gaan het zien, ik wacht het rustig nog weekje af. Volgende week zaterdag mag ik al testen. Hoe is het bij jou verder? Wanneer is jouw testdatum vastgesteld?
Ahh oke! Het kan van alles zijn inderdaad. Maar het lichaam verteld een hoop. Hier begonnen gisterenavond hele lichte krampjes en vannacht werd ik wakker van milde zeurende kramp. Ik moest direct aan de innesteling denken en kon er bijna niet meer van slapen Ik mag op 4 november testen! Ga het zeker niet eerder doen. Had nog een test liggen, die voor de zekerheid weggegooid zodat ik nog minder in de verleiding kan komen haha! Alhoewel ik mezelf wel vertrouw hoor maar wil het zo liefdevol mogelijk maken voor mezelf. Afgelopen dagen ervaarde ik heel veel rust maar sinds de krampen vannacht voel ik nu overdag ook af en toe wat lichte kramp en houdt het me meer bezig merk ik en kan ik echt even moeilijk wachten op de test datum. Gelukkig kan ik er over praten met omgeving en heb ik een fijn & rustig weekend met prettige afleiding en genoeg rust. Hoe is dat voor jou?
Heel herkenbaar! Ik heb me ook voorgenomen om netjes te wachten tot de testdatum volgende week zaterdag Maar zodra er van alles in je lijf aan de gang is, is het lastig om er in je hoofd niet mee bezig te zijn. Ik probeer het maar op me af te laten komen.
Ja precies, ahh hopen op kleine wondertjes voor ons beiden Ik kijk uit naar de testdatum maar ook spannend. Nog even volhouden!
@Juulster23 Heel veel plezier met het testen vandaag! Ik duim voor je! Hier super zwanger!!!! Ik had zoveel symptomen dat ik gisteren een testje gedaan heb en die was positief alle testen er na ook en vanochtend weer!
Wat ontzettend fijn voor jullie, gefeliciteerd! Hier helaas minder goed nieuws... Testen zijn helemaal negatief. Niks in de vriezer, dus dat betekent helemaal vanaf 0 weer opnieuw beginnen. Ontzettend balen, verdrietig en ook onzeker nu over de komende poging. Gelukkig hebben we verder een rustig weekend en kan ik hiervoor ook de tijd nemen.
Ahhhh!!!! Wat ongelooflijk rot zeg Blijf hoop houden!! Fijn in ieder geval dat jullie het rustig kunnen verwerken zo dit weekend. Sterkte!
Dank je wel, het is even een domper en de gedachten weer verzetten! Denk dat we binnenkort weer eens in gesprek gaan met Cuypers en horen welke mogelijkheden er nog meer zijn. Misschien is PICSI bijvoorbeeld geschikt voor ons.. In ieder geval hebben ze nog genoeg mogelijkheden, en ben ik blij dat we met onze situatie de keuze hebben gemaakt om in Duitsland verder te gaan. Het is ontzettend verdrietig dat het nu nog niet zo voor ons mag zijn, maar uiteindelijk komt het hopelijk voor ons ook goed. Wel echt ontzettend fijn nieuws voor jullie! Geniet van deze bijzondere tijd samen en op naar de 1e echo.