Hier begint het wachten lang te duren. Inmiddels 2 dagen licht bruin verlies door de utrogestan en duphaston heen, niet veel, dus weet niet of het van een innesteling is of dat m'n menstruatie er zit aan te komen. Heb intussen zelf nog eens getest, voor het bruinverlies, maar op de test is nog steeds niets te zien. Dus mijn verwachtingen zijn erg laag. Hoop dinsdag echt duidelijkheid te hebben. Veel succes aan iedereen die van start is gegaan met stimuleren ! Hopelijk kunnen jullie er op jullie manier rustig doorheen geraken en komt er een mooi resultaat uit de bus.
hoe ging de eerste prik? Pittig wel zo vroeg op hoor! Ja elke dag inderdaad. Ik heb toch m’n partner het maar laten doen. Vanochtend echo en we hebben 6 kleine en 2 grote, dus nu gonal f verhoogd naar 300 ml in de hoop dat dat wat doet. Was niet mega goed volgens mij. En nog decaptyl er bij, wat een nare prik is dat haha. @Bonusmamadriepuntnul wat een onzekerheid. Ik hoop het ook voor je morgen, ik blijf voor je duimen. Ik had een vraagje, hoe waren jullie na de punctie? Bij ons is die ws zaterdag, we hebben donderdag de tweede echo. We hebben in de avond zaterdag een etentje waar ik al 3 maanden naar uit kijk. Hadden jullie veel last/pijn?
Ja, was heel erg prima! Heel dun naaldje, dus voelde er weinig van. Heb inmiddels echt helemaal geen moeite meer met mezelf prikken. Zit mezelf intussen wel bij vlagen onwijs gek te maken met wat ik allemaal voel en of dat een teken is of dat er veel/weinig groeit. Heb het idee dat ik deze keer meer voel, maar kan ook wishful thinking zijn aangezien ik hoop meer opbrengst te hebben. Spannend zeg! Ik denk dat het nu nog niet zo veel zegt bij de eerste echo, er kan in de komende dagen echt nog veel gebeuren. Hoop voor je dat er nog wat meer bij zullen komen en dat die 6 kleine nog een goede spurt maken. Ik heb beide keren de dag van de punctie nog wel veel last gehad. Beide keren 's avonds een rondje gaan lopen van tussen de 500m en 1km, viel me toen echt wel tegen en halverwege spijt dat ik zo ver was gaan lopen. Volgende dag beide keren stukken beter en kon ik gewoon werken. Ik weet natuurlijk niet hoe jouw lijf er op gaat reageren, maar dit was mijn ervaring. @Bonusmamadriepuntnul wat moeilijk die onzekerheid! Zal voor je duimen morgen!
De eerste keer ben ik bijna buiten gedanst alsof het allemaal niets was. De 2 keer heb ik er wat knagende buikpijn aan over gehouden maar niet ondraaglijk en de 3e weet ik niet meer goed. Ben toen door de dokter 2 weken thuis geschreven owv slechte bloedwaarden voor de pick-up dus heb dat allemaal een beetje in een waas beleefd toen.
@Wildflower jij nu ook echt weer begonnen. Wel pittig zo'n vroege afspraak met die reistijd. Maarja het is voor een goed doel. Fijn dat je geen moeite meer hebt met het prikken. Dat scheelt toch weer. Wanneer moet jij weer voor een echo? Hoop op een mooi aantal eicellen. @Emma1994 slim om toch je partner maar te laten prikken als het zoveel spanning met zich meebrengt. Hopelijk gaat de ophoging voor een beter resultaat zorgen. Er kan nog heel veel veranderen na de eerste echo. Zelf had ik niet zo heel veel last na de punctie maar heb wel rustig aan gedaan. Kreeg dat advies ook wel mee. De volgende dag had ik nog voornamelijk last van de pijnstilling. Was bij tijd een beetje wazig in mijn hoofd en teveel prikkels was niet echt fijn. Merk dat ik weer heel erg moeten wennen aan de Letrozol. Maar denk wel dat het z'n werk weer doet. Verwacht morgen of overmorgen een positieve ovulatietest. En dan kan hopelijk de terugplaatsing ingepland gaan worden
Zoals ik al een beetje had verwacht kwam inderdaad vanochtend de positieve ovulatietest. 10 februari heb ik de terugplaatsing. Wel pas aan het einde van de middag. Ben nu al zenuwachtig
Lijstje Maria94 - 30 jaar - 1e kindje - ICSI/PGT 3 Wildflower - 30 jaar - 1e kindje - ICSI 3 Berenmama - 37 jaar - 3e kindje - ICSI/PGT 1 Bonusmama3.0 - 33jaar - 2e kindje - ICSI- TESE 3.2 Eva321 - 34 jaar - 1e kindje - IVF 1.6 EnolaT- 33 jaar- 2e kindje- ICSI/PGT 1 Emma1994 - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 1 Afspraken 30 januari - Emma1994 - start stimulatie 1 februari - Wildflower - start stimulatie 7 februari - Wildflower - eerste follikelmeting 10 februari- EnolaT- terugplaatsing Medio maart - Berenmama - uitslag PGT Medio maart - Maria94 - uitslag PGT Testdatum 4 februari 2e test - Bonusmama3.0 Zwanger Newbie123 - 1/09/2025
Bedankt voor jullie verhalen. Ik heb toch maar mijn diner van zaterdag verplaatst, voelt toch fijner om even te kunnen cocoonen. En heel fijn om te horen dat er nog veel kan veranderen na zon eerste echo, ik heb ook hoop! Zit dus nu wel echt aan de maximale hormonen, ik voel het ook wel hoor. Echt heel huilerig terwijl er niet écht iets is. En heel moe. Succes met je terugplaasting Elona! Wel fijn dat je nu een datum hebt om naar uit te kijken. @Wildflower, ik snap je; er gebeuren toch allemaal dingen in je lijf dus logisch dat je daar mee bezig bent. Ik heb mezelf ook al 5 keer zwanger gedacht ondertussen . Het is ook zo lastig om het los te laten zoals mensen altijd zeggen. Ik zie dat je de 7e weer een onderzoek hebt, succes. Ik mag de 6e weer.
Even een update, De bloedname vandaag bracht geen positief nieuws, ergens was dit te verwachten. Ons parcours is ten einde, en eigenlijk kan ik alleen maar dankbaar zijn dat we uit poging 3.1 ons zoontje hebben. Wij gaan ten volle van hem genieten en de rust laten terugkeren na jaren van hectiek, twijfels, hoop en verdriet. Wij gaan genieten van al het bijzonders dat nog moet komen en we wensen iedereen in dit traject, veel sterkte, moed, hoop, warmte en begrip. Dat jullie parcours hoe lang, zwaar, hobbelig, of wat dan ook hopelijk met de tijd ook wat moois mag opleveren. Vergeet niet aan jezelf te denken, aan dingen die je energie geven, degene die het opslorpen proberen links te laten liggen, maar alles steeds bespreekbaar te houden. Ik wens jullie moed en kracht!
Ach wat verdrietig zeg. Neem de tijd en de ruimte die jullie nodig zijn om dit te verwerken. Heel veel liefde voor jou en jouw gezin gewenst.
Wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte met verwerken hiervan. Mooi hoe je schrijft over je zoontje. Ik wens je samen met je gezinnetje alle geluk en plezier van de wereld! Dankjewel voor je bemoedigende woorden.
Ik moet vrijdag voor een echo. Echt mega spannend. Hoop heel erg dat het er meer zijn dan de vorige keren. Maar ik probeer mezelf voor te houden dat hetzelfde aantal als de vorige keren al winst is en hoe meer hoe beter.
Jammer dat je het moest verplaatsen, maar denk ik wel het verstandigst. Als je er door fysiek ongemak niet lekker bij zit dan kun je er denk ik ook minder van genieten dan dat je anders zou doen. Lastig dat je zoveel last hebt van die hormonen en die emoties. En ik denk niet dat het helemaal klopt dat er 'niets' aan de hand is. Toch wel heel erg spannend zo'n eerste poging toch? Yes klopt vrijdag de eerste echo. Heel spannend weer.. Jij veel succes morgen! Hoop dat er veel veranderd is voor je! En dan nog zijn er mensen die met 20 eicellen evenveel embryo's hebben als iemand anders die er 5 hebben. Maar heel herkenbaar dat je dan alsnog hoopt op zo veel mogelijk eicellen.
Nu ben ik al drie keer begonnen met een zin, maar alle woorden lijken niet de juiste. Wat een verdrietig, maar ook ergens vreedzaam bericht. Er is nu definitief een einde gekomen aan een jarenlange rollercoaster van hoop en teleurstelling, maar ook vreugde - een prachtige zoon (met een mooie verjaardag ) om van te genieten hebben jullie gekregen. Ik wens jullie het allerbeste toe!
Wat een verdrietig bericht! Net als Berenmama vind ik het moeilijk om de goede woorden te vinden. Ergens heel fijn om niet meer met dit zware medische traject bezig te zijn maar wat had ik gehoopt dat dit met een andere uitkomst zou zijn. Jullie embryo heeft in ieder geval een kans gekregen en dat vind ik wel heel mooi aan jullie verhaal, heel moedig om dit zo te doen wanneer de kans op een teleurstelling erg groot is. En wat een lieve woorden, dat heb je heel mooi geschreven. Ik wens je voor nu heel veel sterkte en alle goeds voor jullie gezin!❤️
Het is nu echt bijna zo ver! Fijn dat je ovulatie op tijd is. Heb je nog dingen gepland staan op de dag van de terugplaatsing of heb je een rustige dag?
Wat balen van de bijwerkingen! Die hoge dosis zal inderdaad niet meehelpen. Succes morgen met de echo! Ik hoop dat alles goed groeit.