@Mootje13 Welkom!! Ook al een aardig pad achter de rug.. Kan me voorstellen dat het toch even slikken was echt over op IVF nadat het eerder uiteindelijk toch natuurlijk was gelukt. Succes met het wachten in de komende weken! Zo lastig als je vanalles voelt, maar je ondertussen ook weet dat het allemaal niets kan betekenen. Ben je van plan tot de officiele testdatum te wachten of wil je eerder gaan testen? @Maria94 Ah ja zo gek dat je blij kan zijn als die menstruatie eindelijk door gaat breken. Die periode voelt dan echt als stilte voor de storm. Dan begint het rekenen en uitdenken wanneer je ongeveer iets weet (en wanneer je uitgerekend zou zijn). Stom he! Dat bijgeloof. Maakt natuurlijk geen ene reet uit, maar toch denk je dat alles van invloed kan zijn.. Zelfs stomme gedachten, gevoelens, hoop, dromen, angsten. @Berenmama, oeff zo frustrerend dit alles! En apart dat het dan de vorige keer zo super snel ging ten opzichte van nu. Maar ja alles voor het goede doel.. Bij mij gebeurt er niet zo veel bijzonders.. behalve broeden op de eitjes . Gebeurt nu nog niet zo veel. Ik stimuleer met medicatie waarbij ik als eerste 1 injectie die de boel laat groeien, pas na 6 dagen (aankomende zondag) weer de volgende injecties. Maakt ook dat je er toch iets minder mee bezig bent. Heb vooral veel gewerkt afgelopen dagen, dus daardoor gaat de tijd wel lekker snel.
Het zou heel mooi zijn morgen op de helft van het wachten gelukkig drukke dagen met koningsdag werk in de horeca dus de komende 4 dagen gaat mooi vlug Pff dat is wel een heel heen en weer gereis hopelijk overmorgen wel mooi op grote en dat je verder kan Mag ik jou vragen waar PGT voor staat
@Wildflower dankjehet is ook erg frusterend ook omdat je al die dingen al zo vaak heb gevoeld en nog merkt dat je er zelf voor je idee weer intrapt voor nu wil ik me houden aan de testdatum maar we weten allemaal dat het soms wel lastig is om je daaraan te houden maar ben bang dat ik anders te vroeg ben
Na de laatste keer heb ik me echt voorgenomen de aankomende keer me te gaan houden aan de testdatum.. Vanaf het moment dat ik ga testen ben ik mezelf echt helemaal kwijt. 1000x weer de test pakken om opnieuw te kijken en kan nergens meer aan denken. Maar ja voornemens is soms anders dan de realiteit