Fijn om te horen dat de punctie achter de rug is, weer een stapje verder! 11 Eicellen is een heel mooi resultaat! Hopen op veel bevruchtingen en enthousiast groeiende embryo's. Die dagen tot je hoort of en hoeveel embryo's er zijn, zijn misschien nog wel spannender dan het wachten na de terugplaatsing, pfff. Mijn duimen draaien weer voor je!!
Zeker waar, ontspanning is denk echt wel de beste voorbereiding. Ik voel me nu ook opvallend rustig (naar omstandigheden haha), behalve in de ochtend dan ben ik echt niet te genieten de laatste dagen. Straks naar de accupunctuur dat vind ik zo rustgevend.
Haha, is ook fijn om er een keer zo rustig in te gaan! Hm.. gevalletje ochtendhumeur of geven we de hormonen gewoon de schuld?
@Leonie1208 fijn dat de punctie goed is gegaan! En mooi aantal die 11 eicellen. Hopelijk leidt dit tot een aantal mooie embryo’s! Ja echt slopend die wachtdagen. Krijg je tussendoor nog een update of is het wachten tot zondag? Heb je nog veel last van pijn of gaat het wel? @Maria94 Fijn dat de vermoeidheid beter wordt. Zou goed kunnen dat je lichaam er aan went. Ik had ook echt heel veel last van vermoeidheid van de utrogestan bij mijn eerste terugplaatsing. De vorige keer echter nauwelijks last.. kan soms zo verschillen! Thanks voor de support dames! Ben zo benieuwd naar het aantal morgen!
Nou ik ben klaar.. en OMG: het zijn er 12!! Kan het niet geloven! De gynaecoloog was er zelf ook verbaasd over dus ze gaf wel aan er rekening te houden dat er een aantal niet rijp zullen zijn. Maargoed gewoon een verdubbeling van de vorige keren. Ze moesten wel flink duwen op mijn buik omdat mijn linker eierstok op mijn baarmoeder lag, gelukkig wel goed gekomen uiteindelijk.
Ik kwam speciaal even spieken voor jou. Wauw wat een aantal!! Echt steeds zo stabiel op 6 en nu het dubbele. Het is inderdaad afwachten maar het klinkt wel heel hoopvol. Heb je veel last van al dat geduw?
Wow wat fijn dat het gewoon verdubbeld is!! hopelijk heb je niet teveel last van het duwen op je buik nu. nu lekker rustig aan doen!
Nee valt gelukkig heel erg mee! Was alleen tijdens wel even vervelend en spannend of het wel zou lukken.
Hoi meiden, Mag ik me bij jullie voegen? Ik lees al wel een tijdje mee met jullie ter voorbereiding op m’n eerste ronde ivf maar was terughoudend met reageren omdat ik pas in april ging starten en de groep natuurlijk eigenlijk van dec/jan/feb is.. Ik ben 31 en we zijn inmiddels 3 jaar onderweg voor ons 1e kindje. Vorig jaar leek het erop dat de kans volledig verkeken was doordat ik asherman graad 5 (volledig verkleefde baarmoeder) heb overgehouden aan een curettage(alles geprobeerd om die te voorkomen maar hadden geen keuze meer). We zijn een jaar bezig geweest om mijn baarmoeder weer op de rit te krijgen en mochten daarna na nog een paar maanden zelf proberen gelukkig ein-de-lijk door voor ivf. Ik ben na Pasen begonnen met de triptofem, vandaag de uitgangsecho gehad en begonnen met stimuleren! Voor een aantal zijn het spannende dagen las ik met de aankomende terugplaatsingen en uitslag van de “opbrengst”, hopelijk gaat alles goed en zijn er ook een mooi aantal embryo’s ontstaan.