Ja, ik ga morgen even vragen wanneer we verder wat gaan horen. Ja, kom de dagen wel door. Ben gewoon lekker bezig en op momenten dat ik even niks te doen heb dan vliegt t mij wel even aan. Ik moet wel echt wennen aan het gebruik van de utrogestan (vaginale capsules) want wat is dat een rotzooi. Maar ook omdat ik het 3x per dag moet inbrengen moet ik er de hele dag rekening mee houden. Oh.. en je wordt dus blijkbaar niet ongesteld met het gebruik er van en moet dus na zoveel dagen echt testen voor je mag stoppen. Nou.. normaal test ik niet en wacht ik m’n menstruatie af dus dit vind ik nogal spannend. Maargoed.. zo ver zijn we nog niet, haha! O ja, dat herken ik wel. Je wilt nuttig bezig zijn en dan grijp je alles aan wat je eigenlijk maar kan doen en dan is het soms nog niet genoeg. Nou ja, zo’n fertiliteitsmassage kan eigenlijk alleen maar een positieve uitwerking hebben toch?
@Berenmama en @Leonie1208 heel veel succes vandaag!! Succes met de spannende uurtjes nog. Hoop dat jullie allebei een mooi embryo terug geplaatst krijgen!
Ons embryootje zit in m’n buik. Het ging allemaal super snel. Waren zo weer buiten. Er waren 9 van de 11 bevrucht waarvan er vanochtend nog 8 aan het door delen waren dus goed nieuws. Aankomende week hoop ik het uiteindelijke aantal te horen dat is ingevroren.
Wat fijn om te horen dat er bij iedereen nu wat vooruitgang zit! Spannend meiden met de terugplaatsing, lekker rustig aan doen en je laten verwennen! Bij ons gaat het nog steeds goed, kleintje groeit nog steeds lekker door en donderdag hebben we weer een echo, eind mei alweer de 13 weken echo, de tijd vliegt! Ik duim voor jullie dat ze bij jullie ook allemaal lekker blijven plakken!!
Ik moet nog even de laatste bladzijdes teruglezen, maar wilde alvast laten weten dat de terugplaatsing door ging vandaag!! Ik zat zo in spanning op die sms en brak helemaal toen ik hem kreeg. Om 14:45 mocht ik komen voor de terugplaatsing en stond zo weer buiten, haha. Dus net als @Leonie1208. Geen 10 minuten heeft het geduurd. Ze zeiden dat het een goede blastocyste was en dat die al aan het 'hedgen' was. De medewerkster zei letterlijk: Nou, die wil wel graag! Ze gaan ervan uit dat kleintje zich al vanavond of morgen in gaat nestelen. Toch moet ik nog 10 dagen wachten met testen. Voor nu ben ik in de wolken
Lijstje Maria94 - 30 jaar - 1e kindje - ICSI/PGT 3 Wildflower - 30 jaar - 1e kindje - TESE-ICSI 4 Berenmama - 38 jaar - 3e kindje - ICSI/PGT 1 Bonusmama3.0 - 33jaar - 2e kindje - ICSI- TESE 3.2 Eva321 - 34 jaar - 1e kindje - IVF 2 EnolaT- 33 jaar- 2e kindje- ICSI/PGT 1 Emma1994 - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 1 Muldes - 34 jaar - 2e kindje - ICSI-TESE 2 Isala Sterrenbloem - 34 jaar - 1e kindje - IVF 1 Chan90 - 34 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Leonie1208 - 33 jaar - 1e kindje - IVF 1 Afspraken 6 mei - Maria94 - echo na start medicatie terugplaatsing Testdatum 14 mei - Berenmama Zwanger Newbie123 - 1/09/2025 EnolaT- 29/10/2025 Eva321 - 4/12/2025