Start IVF/ICSI december 2024 & jan/feb 2025 ♡

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Maria94, 26 nov 2024.

1. Leonie1208

Leonie1208 Bekend lid

31 mei 2023
    627
    472
    63
    Vrouw
    Oh, ik heb de hele tijd de pagina bekeken om te kijken of je wat geschreven had. Ik ben oprecht zoooo blij voor je dat je gewoon die terugplaatsing hebt!

Wildflower vindt dit leuk.
  2. Chan90

Chan90 Lid

7 mrt 2025
    28
    23
    3
    Vrouw
    Wat een ontzettend fijn bericht zeg!!! Ik ga heel hard voor je duimen!!!

3. Chan90

Chan90 Lid

7 mrt 2025
    28
    23
    3
    Vrouw
    Voel me op zich wel oke, misselijk over de hele dag, hoofdpijn en heel moe maar voor de rest mag ik niet klagen!
    Fijn dat er voor jou nu ook eindelijk vooruitgang in zit!

Wildflower en Maria94 vinden dit leuk.
  4. Wildflower

Wildflower Actief lid

19 okt 2024
    264
    116
    43
    Vrouw
    Het was geen grap gelukkig!! Embryo aan boord! Zo fijn en zo opgelucht! Het is gewoon weer een kans! :D:D

Muldes, Maria94, Chan90 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Mootje13

Mootje13 Lid

24 apr 2025
    12
    1
    3
    Vrouw
    Eey dames ik ben er weer heb een nieuwe telefoon en wou niet lukken met inloggen

@Wildflower wat fijn dat je een terugplaatsing heb na alles hoop zo voor je dat hij bij je blijft

@Berenmama @Leonie1208 wat spannend hopen dat hij mooi innesteld

@Maria94 waarom wordt er bij jou geen verse tp geplaatst maar eerst alles ingevroren

@Meiden welkom pittige tijd achter de rug maar fijn dat je aan de volgende ronde kan beginnen

Zelf is vorige week woensdag mijn menstruatie doorgebroken was toch wel even een harde klap in me gezicht iets teveel hoop gevestigd dat het met ivf een stuk beter zou gaan

Ben vandaag weer in het ziekenhuis geweest voor terugplaatsing in natuurlijke cyclus met mijn laatste en eerste cyro als vrijdag alles goed lijkt kan ik er vanuitgaan dat volgende week vrijdag of dat weekend de terugplaatsing is

6. Maria94

Maria94 Bekend lid

30 sep 2023
    638
    327
    63
    Vrouw
    Jaaaaa wat fijn!!! Dit moet toch een sterk embryo zijn, overgebleven na deze zware afvalrace!! We gaan heeel hard duimen!:D

7. Maria94

Maria94 Bekend lid

30 sep 2023
    638
    327
    63
    Vrouw
    Je mag best klagen hoor!:p Wel echt de bekende kwaaltjes van het eerste trimester dus.
    Ja echt heel blij, kan niet wachten!

8. Maria94

Maria94 Bekend lid

30 sep 2023
    638
    327
    63
    Vrouw
    Ahhh wat rot dat je toch ongesteld bent geworden. In het traject leef je vaak toch tussen hoop en vrees. En spannend dat je nu gelijk aan de laatste embryo van deze ronde toe bent.

Wij doen het traject vanwege een erfelijke ziekte in de familie van mijn vriend. Met PGT wordt er een biopt van het embryo genomen en dit wordt getest. De embryo's worden ondertussen ingevroren tot de uitslag bekend is. Dat duurt bij ons 8 weken, het onderzoeken van het DNA duurt erg lang. De embryo's die dan goed uit de test komen kunnen worden teruggeplaatst.

9. Muldes

Muldes Actief lid

23 jan 2022
    377
    599
    93
    Vrouw
    Daar ben ik ook weer :)!! Ik was even bewust offline, omdat ik merk dat de tijd heel langzaam gaat als ik alles volg en ik er steeds druk van in mijn hoofd raak.

Heb alles even teruggelezen, maar wat een spanningen allemaal:eek:...
    Van zwangerschap tot miskraam en van veel bevruchtingen tot maar 1. Slopend traject kan het ook zijn hé, die bij iedereen weer anders verloopt. Ik duim heeeeel hard voor alle wachtenden op het bankje ♡♡ Laat dit een vruchtbare ronde zijn!!

Ik ben vandaag voor de vervolgecho geweest. Dit keer voor het eerst een traject met Meriofert i.p.v. Gonal (waar ik me overigens niets kan herinneren over een smaak in je mond?). Vandaag een stuk of 8 á 9 eicellen tussen de 10 en 17 cm. Vrijdag terugkomen en op zijn vroegst zondag een punctie.. Heel beneiuwd of ik eindelijk meer bevruchtingen mag hebben dan steeds maar 1 en of Meriofert (mogelijk) dat verschil gaat maken...

10. Muldes

Muldes Actief lid

23 jan 2022
    377
    599
    93
    Vrouw
    Echt ge-wel-dig !! Alle geluk gewenst ♡

11. EnolaT

EnolaT Actief lid

5 okt 2024
    124
    69
    28
    Wat fijn zeg!

12. EnolaT

EnolaT Actief lid

5 okt 2024
    124
    69
    28
    Fijn dat je er ook weer bent. Fijn dat er een stuk of 8 a 9 follikels te zien zijn. Hopelijk groeien ze mooi door.
    Hopelijk krijg je dan morgen wat meer duidelijkheid over de punctie datum.

Ik mag aankomende ronde ook Meriofert gaan gebruiken. Ben ook heel benieuwd of dat verschil gaat maken.
    Heb je de zelfde dosis gekregen als bij Gonal-f of zit daar ook verschil in?

Wildflower en Muldes vinden dit leuk.
  13. Muldes

Muldes Actief lid

23 jan 2022
    377
    599
    93
    Vrouw
    Ja dat hoop ik ook!! Hoe is het voor jou om weer van start te gaan? Ik kan me voorstellen dat het veel impact heeft en heeft gehad :(

Ja ik heb dezelfde dosis bij Meriofert gekregen. Net als jou ook een beneiuwd of het verschil gaat maken.

14. Wildflower

Wildflower Actief lid

19 okt 2024
    264
    116
    43
    Vrouw
    Dank voor alle support! Echt zo lief! Als deze niet slaagt, dan heeft het echt niet aan al die duimen en positieve energie gelegen! ;) Ik heb deze keer wel sinds de terugplaasting een wat gevoelige buik, herkent iemand dit van jullie ook? Niet pijnlijk, maar als ik een beetje op mijn buik duw is het gewoon wat gevoelig. Had het meteen al na de terugplaatsing, dus weet zeker dat het niet al innesteling kan zijn.

@Mootje13 zo jammer dat het deze ronde niet is gelukt! Heel herkenbaar dat je toch denkt bij een wisseling van tactiek dat het zomaar meteen kan lukken. Kijk je er naar uit weer een terugplaatsing te krijgen of moet je eigenlijk nog een beetje bijkomen?

@Muldes Fijn weer van je te horen, en super begrijpelijk! So far so good met al een mooi aantal follikels zo te horen! Hopelijk groeien ze goed door en heb je een mooi aantal eicellen en hopelijk meer bevruchtingen dan de vorige keer. Heel veel succes met de echo morgen weer.

@EnolaT ben je alweer toe aan de volgende poging of zie je er erg tegenop? Ik hoop zo erg dat het deze keer wel succesvol gaat zijn voor jullie na alle ellende..

15. Wildflower

Wildflower Actief lid

19 okt 2024
    264
    116
    43
    Vrouw
    Lijstje
    Maria94 - 30 jaar - 1e kindje - ICSI/PGT 3
    Wildflower - 30 jaar - 1e kindje - TESE-ICSI 4
    Berenmama - 38 jaar - 3e kindje - ICSI/PGT 1
    Bonusmama3.0 - 33jaar - 2e kindje - ICSI- TESE 3.2
    Eva321 - 34 jaar - 1e kindje - IVF 2
    EnolaT- 33 jaar- 2e kindje- ICSI/PGT 1
    Emma1994 - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 1
    Muldes - 34 jaar - 2e kindje - ICSI-TESE 2 Isala
    Sterrenbloem - 34 jaar - 1e kindje - IVF 1
    Chan90 - 34 jaar - 1e kindje - ICSI 1
    Leonie1208 - 33 jaar - 1e kindje - IVF 1

Afspraken
    12 mei - Maria94 - terugplaatsing
    14 mei - Wildflower - evaluatie ICSI 4 Gent

Testdatum
    14 mei - Berenmama
    19/20 mei - Wildflower (lab/urine)

Zwanger
    Newbie123 - 1/09/2025
    Eva321 - 4/12/2025

16. Mootje13

Mootje13 Lid

24 apr 2025
    12
    1
    3
    Vrouw
    @Wildflower aan de ene kant kijk ik er naar uit aan de andere kant veel onzekerheid waarom zou het nu wel lukken
    Al ben ik wel benieuwd hoe ik er onder ben in een natuurlijke cyclus hopelijk minder vocht in de buik en last morgen weer echo als alles al goed is krijg ik datum voor de terugplaatsing te horen wel erg spannend

Deel Deze Pagina