Start IVF/ICSI december 2024 & jan/feb 2025 ♡

Discussion in 'MMM clubs' started by Maria94, Nov 26, 2024.

1. Leonie1208

Leonie1208 Bekend lid

May 31, 2023
    635
    476
    63
    Female
    Zo, even de boel weer bij lezen. Wij logeren al sinds dinsdag bij vrienden omdat de nieuwe gietvloer gelegd wordt in ons huis en we er niet op mogen lopen. Reageren is dan toch lastig met continu andere mensen om mij heen.

@Chan90 wat fijn dat het goed gaat! Lekker van genieten ondanks de misschien wat vervelendere kwaaltjes.

@Berenmama wat fijn dat de terugplaatsing bij jou ook zo gedaan was! Hoe voel je je nu? Je loopt natuurlijk iets op mij voor omdat ik een 3 daagse teruggeplaatst heb gekregen.

@EnolaT wat fijn dat jij ook weer kan beginnen al is het dubbel omdat je natuurlijk liever anders had gezien..

@Meiden hoe gaat het nu met de bijwerkingen?

@Wildflower ik krijg komende week een brief waarin er staat hoeveel er ingevroren zijn. Hoe voel jij je nu? Gevoelige buik herken ik niet per se. Is dat nu beter?

@Mootje13 hoe was het in het ziekenhuis?

@Maria94 jij ook bijna een terugplaatsing. Meeeega spannend weer! Kijk je er naar uit?

@Muldes spannend de punctie morgen. En wel symbolisch op Moederdag. Succes alvast!

Wildflower and Muldes like this.
  2. Mootje13

Mootje13 Lid

Apr 24, 2025
    18
    4
    3
    Female
    @Leonie1208 ik moet morgen weer terug komen hopelijk dan wel inplannen voor de terugplaatsing wel weer even genoeg ziekenhuis gezien

3. Chan90

Chan90 Lid

Mar 7, 2025
    31
    23
    8
    Female
    Helaas hebben we heel slecht nieuws gekregen bij de echo, hartje klopte niet meer, ws al bijna 3 weken niet meer:cry: we zijn heel verdrietig en boos en moeten dit even weer een plek gaan geven.

4. Muldes

Muldes Actief lid

Jan 23, 2022
    383
    601
    93
    Female
    Ahhh neee @Chan90 .. wat een ontzettend klote nieuws!! Heel veel sterkte om dit samen te verwerken, neem de tijd om dit samen een plekje te geven! ik denk aan jullie ♡

5. Maria94

Maria94 Bekend lid

Sep 30, 2023
    656
    347
    63
    Female
    Wat een verschikkelijk nieuws, dat moet een enorme klap zijn! En wat heftig dat het al even geleden mis is gegaan en dat je toch allemaal zwangerschapssymptomen had. Dan verwacht je dit toch niet. Heel veel sterkte voor jullie.❤️

6. Wildflower

Wildflower Actief lid

Oct 19, 2024
    277
    120
    43
    Female
    Wat een ontzettend naar bericht!! Afschuwelijk zeg! Hoeveel weken was je inmiddels? Echt super begrijpelijk al die emoties. Heel veel sterkte en wees lief voor jezelf ❤️

7. Wildflower

Wildflower Actief lid

Oct 19, 2024
    277
    120
    43
    Female
    @Muldes hoe was jouw punctie gegaan vandaag?

@Leonie1208 pfoe lekker pittig nog met die hele verbouwing! Hoe gaat het met je? Wanneer wil je je eerste testje gaan wagen?

Mijn gevoelige buik is sinds gisteren weggetrokken. Denk dat ik het niet gewend was omdat ik eerder niet zo veel eicellen had?

Muldes likes this.
  8. Chan90

Chan90 Lid

Mar 7, 2025
    31
    23
    8
    Female
    Bijna 12 weken.. dus heel onverwacht. Dankjewel allemaal, gaan we zeker doen❤️

9. Maria94

Maria94 Bekend lid

Sep 30, 2023
    656
    347
    63
    Female
    Dat zal inderdaad wel een verschil zijn nu met meer follikels die aangeprikt zijn! Hoe gaat het met je tijdens het wachten?

10. Maria94

Maria94 Bekend lid

Sep 30, 2023
    656
    347
    63
    Female
    @Muldes hoe is de punctie gegaan vandaag?

Muldes likes this.
  11. Maria94

Maria94 Bekend lid

Sep 30, 2023
    656
    347
    63
    Female
    Dat is wel even behelpen dan dat je je eigen huis niet in kunt. Is het wel een fijne afleiding zo tijdens deze wachtdagen?

Ja echt heel veel zin in de terugplaatsing! Zou wel opgelucht zijn als ik het embryo'tje veilig in mijn buik heb zitten.

12. Maria94

Maria94 Bekend lid

Sep 30, 2023
    656
    347
    63
    Female
    Wel echt heftig hoor, dan ga je een zwaar traject in om een miskraam te voorkomen en dan gebeurt het toch. Natuurlijk is het nooit een 100% garantie, maar had had toch wel eindelijk een keer goed mogen gaan.
    Dat wachten en de onzekerheid is ook echt pittig! Ik duim voor je mee voor wat meer embryo's die getest kunnen worden, dan is die wachttijd ook een stuk beter te doen.:)

13. Leonie1208

Leonie1208 Bekend lid

May 31, 2023
    635
    476
    63
    Female
    Wat een vreselijk verdrietig nieuws!! Oh heb echt zo met jullie te doen. Echt zo oneerlijk!

14. Muldes

Muldes Actief lid

Jan 23, 2022
    383
    601
    93
    Female
    De punctie ging goed vanochtend. Wel eentje met iemand boven op mijn buik drukken omdat ze er niet bij konden. Uiteindelijk 9 eicellen gevonden, dus erg blij met de opbrengst.. nu met spanning afwachten wat het resultaat wordt morgenochtend ♡

15. Leonie1208

Leonie1208 Bekend lid

May 31, 2023
    635
    476
    63
    Female
    @Maria94 en @Wildflower de verbouwing en het niet in huis kunnen was idd even pittig maar de tijd ging gelukkig snel. Vanaf vandaag mogen we weer ons huis in dus zijn rustig aan het opruimen en dat maakt dat de wachtweken wat minder worden.
    Achteraf merk ik ook dat ik een gevoelige buik gehad heb na de punctie maar dacht zelf eerst dat het mijn darmen waren.
    Het liefst zou ik al testen maar ik heb de gonasi er nog nooit uitgetest dus ik heb geen idee welke dag het ‘safe’ is en geen gonasi streepje is. Ik denk nu dat ik donderdag ga testen. Dan is het 16 dagen na de gonasi.
    Jij een idee wanneer je gaat testen @Wildflower?
    @Maria94 succes en veel plezier met de terugplaatsing dan!

Wildflower likes this.
  16. Leonie1208

Leonie1208 Bekend lid

May 31, 2023
    635
    476
    63
    Female
    Wat fijn dat het achter de rug is en een mooi aantal 9 eicellen!

Muldes likes this.
  17. Mootje13

Mootje13 Lid

Apr 24, 2025
    18
    4
    3
    Female
    @Chan90 oww wat heftig vindt het echt verschrikkelijk voor je heel veel sterkte de komende tijd met de verwerking

@Muldes hopelijk mooie bevruchtingen die eruit komen

Zelf moest ik vandaag weer heen maar datum voor terugplaatsing staat vast 19 mei om 15.15 morgenavond de ovitrelle zetten we gaan ook zelf klussen voor het eitje dat nu groeit hopelijk iets meer kans

Muldes likes this.
  18. Maria94

Maria94 Bekend lid

Sep 30, 2023
    656
    347
    63
    Female
    Goed om te horen! Klinkt niet echt lekker dat geduw, was je wakker tijdens de punctie? Ik duim voor een mooi aantal bevruchtingen morgen! Dat er in ieder geval een terugplaatsing mag plaatsvinden en hopelijk ook wat in de vriezer.

Muldes likes this.
  19. Maria94

Maria94 Bekend lid

Sep 30, 2023
    656
    347
    63
    Female
    Ja precies, dan ben je in gedachten niet alleen maar met het traject bezig maar ook met de verbouwing. Na die punctie wist ik af en toe ook niet wat ik voelde hoor na al dat gerommel in je buik.
    Tja, dat testen he. Hoe langer je wacht hoe meer zekerheid maar je wacht al zo lang dus je wilt het gewoon weten. Ik vind de testdatum van het ziekenhuis wel heel laat. Ik vind het toch al knap dat je tot nu toe nog niet getest hebt. De vorige keren was ik op dag 5/6 na de terugplaatsing al bezweken.:roflmao:

Dank je wel!! Wel pas om 15.00 maar in de ochtend goede afleiding.

20. Maria94

Maria94 Bekend lid

Sep 30, 2023
    656
    347
    63
    Female
    Wat spannend weer, in ieder geval fijn dat de terugplaatsing nu gepland staat. Hopelijk weer een stapje dichterbij. En slim dat jullie de kans pakken om het zelf ook te proberen.

Share This Page