Lieve meiden, Zondagochtend heb ik de laatste Utrogestan genomen, omdat de bloeding zoveel werd en helderrood. Ik moest zelfs een tampon gebruiken. Daarna is het niet nog meer geworden, maar de bloeding was al erg veel. Daarna dus niet meer getest, na zaterdag. Inmiddels de laatste beetjes. Ik bleef hoop houden omdat de bloeding zo vroeg kwam en ik hoopte dat het iets anders was. De vorige keer begon de menstruatie 2 dagen voor de testdatum, nu al 6 dagen.. Verder lees ik goede verhalen , erg blij voor iedereen. Kunnen jullie het al bevatten ♡
Lijstje Maria94 - 30 jaar - 1e kindje - ICSI/PGT 3 Wildflower - 31 jaar - 1e kindje - TESE-ICSI 4 Berenmama - 38 jaar - 3e kindje - ICSI/PGT 1 Bonusmama3.0 - 33jaar - 2e kindje - ICSI- TESE 3.2 Eva321 - 34 jaar - 1e kindje - IVF 2 EnolaT- 34 jaar- 2e kindje- ICSI/PGT 2 Emma1994 - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 1 Muldes - 34 jaar - 2e kindje - ICSI-TESE 2.2 Sterrenbloem - 35 jaar - 1e kindje - IVF 1.2 Chan90 - 34 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Leonie1208 - 33 jaar - 1e kindje - IVF 1 Opnaaronswondertje - 34 jaar - 1e kindje - ICSI 1 Afspraken 17 mei - Opnaaronswondertje - 1e echo na stimulatie 4 juni - Berenmama - eerste echo 11 juni - Wildflower - eerste echo 13 juni- EnolaT- 1e echo na stimulatie 17 juni - Maria94 - eerste echo 10 juli - Wildflower - afspraak uroloog Testdatum 18 mei - Leonie1208 31 mei - Sterrenbloem Zwanger Newbie123 - 1/09/2025 Eva321 - 4/12/2025 Wildflower - 23/1/2026 Maria94 - 28/1/2026
Ja zoo blij voor je! Gewoon echt zwanger! ❤️ Hoop dat alles goed blijft gaan en je een goede zwangerschap zult hebben!
Kan me voorstellen dat je blijft hopen, vooral als het nog zoveel dagen voor de officiële testdatum is. Dikke knuffel voor jou! ❤️
@Sterrenbloem ik zie dat je testdatum vandaag is! Hopelijk positief! @Opnaaronswondertje wanneer mag jij testen? Duim voor jullie beiden!!
8 juni… dus volgende week zondag, ik ga ook niet eerder testen, teminste… dat probeer ik, haha.. Ik heb enorm pijnlijke borsten, maar verder geen symptomen ofzo, zit nu op een week na terugplaatsing. Maar pijnlijke borsten kan natuurlijk door de Prolutex komen. Ik las trouwens dat ik door de Prolutex niet onschuld zal worden, want elke keer op wc kijk ik of ik bloed zie natuurlijk, maar dat heeft dus geen zin. Pffff nog een weekje… spannenddd…. Hoe voel jij je? ❤️ @Wildflower Inderdaad vandaag testdatum @Sterrenbloem duim voor goed nieuws!!!!! ❤️❤️