Gefeliciteerd met je goede echo!! Wat fijn!❤️ En wat een mijlpaal dat je dan niet meer terug hoeft naar het ziekenhuis maar gewoon naar de verloskundige mag.
Dat wachten duurt heel lang, je wilt natuurlijk weten waar je aan toe bent. Hopelijk komt het snel op gang. En begrijpelijk dat het dubbel is na wat jullie hebben moeten meemaken.
Alleen ovaleap gebruikt dus kan het niet vergelijken met gonal f. Maar ik vond de pen en de naalden heel fijn, lekker scherp haha. En geen bijwerkingen gehad die ik me kan herinneren dus ik denk dat dat meeviel! Al kan dat voor iedereen anders zijn.
Wel jammer dat de arts bij jou ook geen progesteron wil voorschrijven. In het MUMC+ doen ze dit wel standaard bij een terugplaatsing in de natuurlijke cyclus (volgens de website en ik heb het een keer gelezen bij iemand hier op het forum). Ik ben ook wel benieuwd waarom dat daar wel zo is. Goed dat je er zelf achteraan gaat. En wat vervelend van de bijwerkingen en dan ook nog uitdagingen op werk in combinatie met de spanning rondom het traject. Ik duim voor dat jullie straks een mooie opbrengst hebben!
Menstruatie is voor mij toch duidelijk doorgebroken.. zondag is officiële testdatum. Ziekenhuis adviseert toch door te gaan met progesteron tot die dag een negatieve test aangeeft.
Ja nou ja ik acht de kans klein dat ik het ga krijgen hoor. Inderdaad omdat het niet bewezen is. Het blijft bijzonder dat elke ziekenhuis uiteindelijk iets anders doet/een andere visie heeft. Hoe gaat het met jou?
@Berenmama, wat fijn zeg!! Lijkt me erg fijn om die eerste echo te hebben gehad! Geniet er maar van samen. Ik wacht tot mijn volgende cyclus. ik verwacht rond 20 juni te gaan menstrueren en dan 10 dagen later beginnen met ovulatietesten om de eisprong te bepalen. Dit wordt voor ons een eerste keer in de natuurlijke cyclus. Voor zover ik begreep is het bellen tijdens de piek op de test, diezelfde dag komen voor een echo en Ovitrelle spuiten en 3 dagen later ontdooien en de volgende dag terugplaatsen. Is dat ook hoe het bij anderen werkt? Hopelijk loopt mijn cyclus ook zo, want zit van 28 juni tot 1 juli in Valencia. Hopelijk niet in dat weekend een piek want dan wordt het een maand wachten. Ik heb een 6- en 4-cellige embyro, dus dat vind ik wel spannend. Hoor graag ervaringen in vergelijkbare natuurlijke cyclus
Ik moest het ziekenhuis bellen na een positieve ovulatietest. 6 dagen later kreeg ik de terugplaatsing (want het was een 6 daagse). Dus ik heb niet eerst een echo gehad of ovitrelle hoeven spuiten. Ik heb de eerste spuit Meriofert gezet vandaag. Volgende week de eerste echo om te zien hoeveel follikels er groeien.
Thanks allemaal voor het delen van jullie ervaringen met het gebruik van progesteron. @Maria94 fijn om te horen dat bij jou de kunstmatige cyclus juist ook gewerkt heeft. Ik realiseer me dat het voor iedereen natuurlijk anders werkt, maar toch fijn om te horen. En ik heb inderdaad ook zoiets van dan proberen we in ieder geval weer iets anders. Voor mij wordt het ook de derde terugplaatsing, dus hopelijk is driemaal scheepsrecht. @EnolaT balen dat je van de medicatie tot zover al last hebt. Succes vandaag met de Meriofert. Hopelijk heb je ook een lekker lang weekend en kun je werk een beetje loslaten. @Chan90 ik hoop dat je menstruatie snel weer op gang komt, zodat je (voor zover dat überhaupt kan in dit traject) een beetje weet waar je aan toe bent. @Opnaaronswondertje wat kut dat je menstruatie is doorgebroken. Dat moet een grote teleurstelling zijn, en het lijkt me dan ook dubbel om toch de progesteron te blijven gebruiken. Hoe gaat het met je? @Muldes fijn dat je eind deze maand weer gaat starten. Bij ons was het bij de terugplaatsing in de natuurlijk cyclus zo dat ik op dag 10 een echo kreeg en vanaf die dag ovulatietesten ben gaan doen. Dit moesten de digitale van Clearblue zijn. Zodra ik een positieve ovulatietest had heb ik het ziekenhuis geïnformeerd en toen is direct voor +6 dagen de terugplaatsing ingepland, maar het zou bij jou natuurlijk al eerder kunnen zijn, dit is afhankelijk van na hoeveel dagen het embryo is ingevroren. Ik heb dus geen ovitrelle gespoten maar echt mijn eigen eisprong gebruikt. @Berenmama gefeliciteerd met de goede echo! Geniet ervan!