Fijn dat er nog een paar goed doorgegroeid zijn! Snap dat je klaar bent met t prikken dan tel je de dagen echt af.. spannend weer! Ondanks dat de punctie best pittig is lichamelijk, zijn die dagen afwachten op de uitslagen mentaal helemaal zwaar. Heel veel succes donderdag, hopelijk een mooie ronde❤️
Ik vond 10 persoonlijk ook al een heel mooi aantal, maar natuurlijk hopen we altijd op meer… fijn dat er nog iets meegegroeid is! Heel veel succes alvast met de punctie!!
Ik ben zo zo blij voor je en gun het je van harte! (maar stiekem ook zo ontzettend jaloers). Had je vandaag nou ook de 'echte' echo in de kliniek? Moet zeggen dat ik het nu wel echt een diep en donker dal vind, maar ook wel bijzonder om te merken hoe snel de allerscherpste randjes er wel vanaf gaan. Heb donderdag en vrijdag niet gewerkt, gisteren alweer een halve dag en dat was super fijn. Als ik alleen thuis ben met mijn gedachten, graaf ik mezelf vaak alleen maar in een diepere put. Aan de andere kant ben ik ook echt onwijs moe, dus ook wel belangrijk om op te letten dat ik de juiste balans houd. Vind het ook wel lastig om tijd te nemen om te rouwen en te verwerken, omdat het voor mijn gevoel het 'doorgaan' alleen nog maar meer in de weg zit. Voor mijn gevoel was het verkrijgen van een 'goed' embryo de grootste te nemen hobbel en dat als het eenmaal ingenesteld etc was dat dan de kans op een goede afloop gewoon goed zou zijn. Vind dat wel onwijs heftig dat mijn grootste angst weer waarheid werd. Maakt ook angstig voor een volgende keer.. hoe kom ik ooit opnieuw die weken door? Hoe kan ik dit ooit nog een keer opnieuw doen? Ondanks dat ik mezelf steeds probeerde gerust te stellen (wat ook lukte), bleek toch mijn grootste angst waarheid. Ook de vraag hoe verder is veel minder duidelijk en geeft heel veel onzekerheid. Meer dan alle andere keren hiervoor.
Wat schrijf je dit ontzettend mooi. Dit is echt de kracht van dit forum, dankjewel <3. Ik hoop dat je terugplaatsing gisteren goed is gegaan.
@EnolaT fijn dat er bij jou nog een paar bij zijn gekomen. Heel veel succes donderdag met de punctie en sterkte met de rot wachttijden daarna! En veel liefs aan alle anderen hier met alles waar jullie mee bezig zijn of het wachten, verwerken, rouwen, bouwen en hopen. Moet ook zeggen dat ik het even lastig vind om alles van iedereen bij te houden.