Wat vervelend Mootje. Extra verdrietig omdat je nu je verhaal ook niet bij haar kwijt kan. Misschien toch iemand anders in je omgeving in vertrouwen nemen? En weet dat er hier ook dames zijn die weten wat je doormaakt. En je hier ook altijd een luisterend oor kan vinden.
Hier helaas een negatieve test vandaag. Naast teleurstelling voelen we vooral ook onzekerheid. Is het gewoon pech dat we na 3 terugplaatsingen geen doorgaande zwangerschap hebben? Of speelt er toch meer? Kon je maar in je lichaam kijken. Nu hopen dat mijn menstruatie snel doorbreekt zodat we weer vooruit kunnen. Natuurlijk mogen we hier ook even verdrietig om zijn, en we gaan voor dit embryootje ook weer een plantje planten in de tuin, maar ik merk dat ik eigenlijk gewoon meteen door wil. Ik heb geen zin in die kut gevoelens van teleurstelling en verdriet en ben er echt effe helemaal klaar mee. We overwegen nu om een receptivity test te gaan doen. Volgens mij betekent dat wel dat je in die cyclus dan geen terugplaatsing doet of wel? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou zo graag antwoorden willen op waarom dit allemaal niet lukt, en hoop dat we daarmee weer iets leren over hoe mijn lijf werkt. @EnolaT, hopelijk wordt jij snel gebeld met mooi nieuws. Ik duim voor je!
@Wildflower, snap dat dit niet echt iets is waar je op zat te wachten ongeacht of je wel of geen voorgevoel had voor een zwangerschapsaankondiging. Maar des te pijnlijker dat jij dan anders ook uitgerekend zou zijn. Dat hakt er weer even goed in.. dat moet echt weer even landen allemaal. Weer allemaal erg confronterend. Dikke knuf voor jou. @Sterrenbloem Heel klote en verdrietig om weer zn negatieve test in handen te hebben. Ookal ken ik je niet persoonlijk maar ik voel gewoon je verdriet en frustratie . Ook omdat wij eigenlijk bijna precies het zelfde verhaal hebben.. en bij de 3e x was voor mij echt ff de druppel, ondanks het gevoel van we moeten door want elke maand is er weer één. Na elke mislukte poging schiet ik toch weer in die overlevingsmodus. Snap dat je z’n receptivity test wil doen daar heb ik ook overna gedacht, geen idee of je geen terugplaatsing mag doen. Volgens mij wordt de test gedaan voor de terugplaatsing aan de hand van de dikte van je baarmoederslijmvlies. Maar mocht die niet goed uitvallen dan is die terugplaatsing misschien “zonde” geweest. Ik vraag me ook telkens af waar gaat het fout.. maar dit is precies de reden waarom ik alvast een afspraak heb gemaakt voor het buitenland want in Nederland kunnen ze die vragen niet beantwoorden met onderzoeken. Hoop dat je menstruatie nu dan maar snel doorbreekt om weer verder te kunnen. Vindt je heel sterk❤️ sterkte x