Start IVF/ICSI december 2024 & jan/feb 2025 ♡

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Maria94, 26 nov 2024.

1. Wildflower

Wildflower Actief lid

19 okt 2024
    409
    232
    43
    Vrouw
    Herken heel erg dat gevoel.. Ik denk ook echt nu; als we nog een poging doen op dezelfde manier, en we hebben weer een embryo. Grote kans dat deze wel weer innestelt, maar gaat het dan wel tot een goede zwangerschap leiden? De succesverhalen zijn er genoeg.. dus het kan zeker. Maar je redeneert natuurlijk altijd op basis van je eerdere ervaringen.. Embryo's die kansloos zijn om tot een goede zwangerschap te leiden zullen echt niet teruggeplaatst worden. Elke kans is er weer 1.

2. Volta90

Volta90 Nieuw lid

Gisteren
    1
    0
    0
    Vrouw
    Hey, mag ik hier ook meeschrijven? Ik lees al heel lang aan en af mee, maar heb nog niet gereageerd. Ik heb ook niemand in mijn omgeving in een situatie die maar een beetje in de buurt komt van die van mij.
    Ik heb gisteren telefoon gekregen dat van de 4 eicellen er 0 bevrucht zijn geraakt via ICSI. Dit was al mijn 4de punctie. Ik heb nooit veel eicellen gehad, maar wel altijd 70/80% bevruchting en elke punctie 1 of meer terugplaatsingen. Dus dit kwam heel hard aan. Heeft er nog iemand dit meegemaakt, dat er geen enkele bevruchting was? Ging dit bij een volgende keer terug beter? Heb je iets anders gedaan?
    Ik woon in België, dus ik heb 6 vergoedde pogingen.

Deel Deze Pagina