Ik doe wel een beetje rustige dingen zoals borduren en lezen. En ik ga meestal een paar keer per week klimmen, echt fijn dat ik daar steeds meer energie voor heb. Ja het ging steeds toch langzamer dan gedacht. Hopelijk buikpijn van het goeien van de eicelblaasjes (ik kon dat ook al na een paar dagen voelen). Of zit het ergens anders in je buik? Wat naar dat je zoveel pijn hebt gehad, toen ik in het ziekenhuis werkte heb ik veel vrouwen met endometriose gezien. Wat een rotziekte is dat! Wat fijn dat je al verschil merkt in je stemming en met je vermoeidheid! Dat je daar dan zo van op kan knappen. Wat goed dat je er baat bij hebt om yoga te doen!
Dus nog 7 in de race, dat is best een mooi aantal toch! Ben je blij met deze 'tussenstand'? Ja vreselijk he die wachtperiode tot je hoort of en hoeveel embryo's er zijn. Hopelijk krijg je geen bericht! Heb je nog leuke dingen gepland om de dagen door te komen?
Gisteren de terugplaatsing gehad. Het was een heel onwerkelijk moment. De arts bracht het embryo naar binnen en zei "welkom thuis" nou toen moest ik me een partij huilen . Van de 11 eicellen konden ze er 7 injecteren en zijn er 6 bevrucht. Het mooiste embryo zit nu in mijn buik. We horen nog of de overige 5 goed genoeg zijn om in te vriezen. Ik hoop heel erg dat dit embryo "bij ons" wil blijven. Maar tegelijkertijd bereid je je toch altijd voor op het ergste. @SamaMari14 wat fijn dat er 7 bevrucht zijn! Ik hoop voor je dat ze goed gaan delen en je zaterdag een terugplaatsing mag krijgen.
Dat is goed nieuws! Het lijkt me ook heel bijzonder dat je nu weet dat je een embryo in je buik hebt! Hopelijk ga je ze voorlopig niet nodig hebben maar toch een fijn idee als blijkt dat er meerdere embryo's ingevroren kunnen worden. Ik ga voor je duimen dat je straks een positieve test in handen hebt!
Ahh wat goed! Hopelijk kunnen ze allemaal de vriezer in - maar nog meer hoop ik natuurlijk dat je ze helemaal niet nodig gaat hebben!! Ik heb laatst een podcast geluisterd, die over het verdriet gaat wat je vaak vooraf hebt voordat je uberhaupt de uitkomst weet in dit traject. Het heeft mij geholpen om mezelf af en toe voor de gek te houden en mijn verdriet niet 'alvast' te hebben (want dat heeft dus blijkbaar geen zin). Misschien heb je er wat aan in deze spannende weken <3 Dank je wel, vandaag nog 1 zenuwslopende dag en dan morgen naar Gent!!
Ik ben er zeker wel blij mee, alleen nog heel erg onder voorbehoud omdat het bij ons de vorige keer in deze dagen mis ging. Maarrrr er heeft er in ieder geval één dag 3 gehaald dus dat stemt positief! Vandaag ga ik mezelf druk bezig houden met werken en we passen op het hondje van een vriendin dus dat is leuk, vanavond lekker eten met vrienden. En ik heb gisteren dus een award gewonnen met werk dus dat was echt heel erg leuke afleiding!!
Wat super dat er 7 zijn bevrucht en wat spannend nu voor je!! Ik zal voor je duimen en morgenmiddag is het zover! Ja, dat denk ik betreft de endometriose . Gelukkig werd het gedurende de dag minder. Had jij alleen een drukkend gevoel dan? En na hoeveel dagen (als je dat nog weer)?
Pippa, ik duim voor je dat de embryo zich mooi mag innestelen. Wat spannend moet het voor je zijn! En idd de tekst van die arts! Dan zou ik ook huilen. Hoe voel je je nu?
Pippa, ik duim voor je dat de embryo zich mooi mag innestelen. Wat spannend moet het voor je zijn! En idd de tekst van die arts! Dan zou ik ook huilen. Hoe voel je je nu?
Wow! Klimmen, is super intensief, dus dan us conditie weer goed op peil. En borduren en lezen zijn fijne rustige activiteiten. Mediteer je ook regelmatig dan? Borduren breng je rechts en links (hersenhelften) mooi mee in balans. Creert rust toch!? Ja, ik merk groot verschil tussen met en zonder stimuleren. Mijn vriend viel het ook op! De pijn zit (is nu minder gelukkig) op plek van eierstokken. Bij mij is de endometriose goed weggehaald, mr na zoveel haar weer zonder de pil komt het toch terug. Het is idd heel naar en pijnlijk. Veel vrouwen voelen zich ook inbegrepen. Dat vind ik ook naar. Ik voel dat zelf gelukkig niet zo.
Ik voel me prima, gewoon zoals normaal. Ik probeer er eigenlijk niet teveel mee bezig te zijn en te stressen. Hoe gaat het met jou Aya20?
Gelukkig! Je wilt jezelf toch beschermen voor een eventuele tegenslag maar goed nieuws dat er minstens een is! Vandaag je terugplaatsing toch? Ben benieuwd hoe het ging! Wat goed dat je veel afleiding zoekt. En gefeliciteerd met je award! Waar heb je die voor gewonnen? Dank je voor het delen van de podcast in je eerdere bericht. Het is inderdaag lastig om jezelf een blije periode te gunnen als alles zo onzeker is. Ik ga er al te veel vanuit dat het ons niet gaat lukken om ooit kinderen te krijgen (wat ik echt verschrikkelijk zou vinden), dat we dit alleen maar doen om later te weten dat je er alles aan gedaan hebt. Terwijl wij nu best goed voor staan (sws een stuk beter dan na de vorige punctie).
Ja het gaat steeds beter met mijn fitheid! En heerlijk voor de ontspanning, ik ben altijd bang voor hoogtes en als je dan aan het klimmen bent en op een eng stuk komt vergeet je alles wat er normaal door je hoofd gaat. Oh dat wist ik niet dat het met beide hersenhelften wat doet, dat klinkt goed! Ik mediteer minder dan ik zou willen maar kan me er altijd moeilijker toe zetten als ik het juist nodig heb. Herken je dat? Echt fijn dat je je daardoor beter voelt, en zelfs zo dat je vriend het ook merkt! Hoe gaat hij hier allemaal mee om? Ik ben blij voor je dat de endometriose goed is weggehaald, merk je daar veel verschil van? Heeft dit ivf traject nog invloed op de groei van endometriose of is dat niet te zeggen?
Nou ik probeer het maar moet zeggen dat ik sinds de terugplaatsing elke dag gehuild heb Ik mag 25 april testen.
Ahhh dat is niet leuk maar helemaal begrijpelijk! Je bent nu zo dichtbij en wilt echt dat het gaat lukken.
Oh dames wij hebben zulk goed nieuws gehad, we hadden vandaag gewoon 5 (!!) dag 5 embryo’s, ik barstte gelijk uit in tranen van opluchting. De mooiste blasto is teruggeplaatst en maandag horen we hoeveel er de vriezer konden ♥️ maar bij geen enkele heel rare dingen te zien… zo fijn. Moest het toch even kwijt!! Dus @Pippa96 wij zitten samen op het wachtbankje!
Wauw!!! Dat is echt super goed nieuws! Dan heb je waarschijnlijk echt meerdere kansen! Die je hopelijk niet nodig gaat hebben voorlopig want deze mooie blasto moet blijven zitten!
Oh wat fijn @SamaMari14. Wat zou het mooi zijn als wij dit voorjaar allebei een positieve test in handen hebben! Bij ons hebben ze niets gezegd over de kwaliteit, maar fijn dat het bij jou goed zit. Wanneer mag je testen?